• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 216 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21356

Gast
Dus jouw voorstel is om iedereen een random stem te laten plaatsen en daarna 'zien we wel weer'? Ondertussen is er dan een Lynch geweest, waarbij waarschijnlijk een Goedje sterft als we het random doen, en een Lunch; hierdoor kunnen de Wolven dus heel makkelijk 2 Goedjes dood krijgen. Mooi voorstel.
 

DeletedUser20684

Gast
Dus jouw voorstel is om iedereen een random stem te laten plaatsen en daarna 'zien we wel weer'? Ondertussen is er dan een Lynch geweest, waarbij waarschijnlijk een Goedje sterft als we het random doen, en een Lunch; hierdoor kunnen de Wolven dus heel makkelijk 2 Goedjes dood krijgen. Mooi voorstel.
Niet iedereen, maar alleen ik want ik heb geen conclusies kunnen trekken dan is de kans groter dat ik een toevallig een wolfje lunch.
 

DeletedUser21356

Gast
Niet iedereen, maar alleen ik want ik heb geen conclusies kunnen trekken dan is de kans groter dat ik een toevallig een wolfje lunch.
Jij mag random stemmen, maar de rest moet met gefundeerde stemmen komen?
 

DeletedUser20684

Gast
Dus iedereen mag wel met random stemmen komen?
Waarom probeer je nu die lijn op iedereen te trekken?
Ik zeg:" ik zal deze keer random stemmen". Ik heb het alleen over mezelf en niet de rest. Het kan me niet schelen als de andere random of gewoon niet stemmen. Stop met de domme te gedragen. Of leg ik dit zo slecht uit?
 

DeletedUser21356

Gast
Het maakt je niet uit of anderen random stemmen of niet stemmen? Wat is deze weer? x)
 

DeletedUser20684

Gast
Het maakt je niet uit of anderen random stemmen of niet stemmen? Wat is deze weer? x)
Bij random maakt het toch niet uit als er 5 random stemmen worden gegeven of 2 random stemmen er gaat toch iemand door toeval dood. Je speel alweer de domme!
 

DeletedUser

Gast
Gekko, sinds wanneer doe je zo lastig over het random stemmen op de eerste dag?
Romanski zegt niet eens iets raars en jij probeert er een heel probleem van te maken, terwijl we weten dat de eerste dag altijd een random lynch (graecus *kuch*) gaat zijn.

Als je zo tegen random stemmen bent vraag ik me af wat jouw stem, natuurlijk niet random (dus met uitleg), gaat zijn.
 

DeletedUser21356

Gast
Gekko, sinds wanneer doe je zo lastig over het random stemmen op de eerste dag?
Romanski zegt niet eens iets raars en jij probeert er een heel probleem van te maken, terwijl we weten dat de eerste dag altijd een random lynch (graecus *kuch*) gaat zijn.

Als je zo tegen random stemmen bent vraag ik me af wat jouw stem, natuurlijk niet random (dus met uitleg), gaat zijn.
Ik vind gewoon alles wat hij errond zegt vreemd.
 

DeletedUser20432

Gast
Fine, dan maken we ook even een gelijkstand qua lynch.

Romanski

Edit: Verkeerde kleur, my bad
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 1:

BM-verkiezing:

AriChibi: Neusje. , AriChibi, Gigagiratina (3)
Gekko: Kyraco, Romanski (2)

Dutchgirl: Aeneas (1)
Aeneas: Dutchgirl (1)
Kyraco: Gekko (1)

AriChibi is de nieuwe BM.

Lynch:

TangoWhiskey: Romanski (1)
Romanski: Gigagiratina (1)
Gekko: Aeneas (1)

TangoWhiskey, weerwolf is de lynch.


Nacht:

Dutchgirl, jager is lunch.

Jager V1: De jager heeft een geweer met nog één kogel er in. Als hij dood is, mag hij de volgende dag een speler naar keuze neerschieten.

 
Bovenaan