• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #114: Trouble in SunnySide Daycare

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Trouble in SunnySide Daycare​
toy_story_3_movie_image_high_resolution_pixar-5-600x332.jpg

Aantal spelers: 15, Indien minder kan het zijn dat het concept wordt herzien/veranderd.
Claimen: Ja
Netwerken: Ja
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Ja
BM-opvolging: Oude BM kiest nieuwe
Manier van stemmen: Topic, rood en groen
Eindtijd stemmen: 22.00 uur, kan aangepast worden. Maar normaal gezien is het dit, dit zal ook minsten de helft van de tijd het geval zijn.

Dus, geen gewone WvW. Duh, Rabbid leidt, hoe kan het dan ook anders. Dit spel hangt dus vrij goed samen met de film, wat niet enkel aan de verhaaltjes te merken is. Het spel heeft een extra twist, die in mijn ogen wel eens interessant kan zijn. Er is over vrij veel nagedacht, geen idee of mijn gedachten altijd kloppen, maar ik heb niet genoeg tijd om deze allemaal hier neer te pennen. Maar, sommige dingen zijn echt wel doordacht en niet random gekozen. Verder is het potje in mijn ogen dan ook vrij gebalanceerd, nuja, ik ben geen held daarin, maar het lijkt me wel goed te doen.

Er zijn dus eigenlijk 3 groepen, wat de groepen doen en welke rollen in de groepen zitten, staat hieronder per groep uitgelegd. Iedereen is lid van een van de 3 groepen en krijgt dit ook de horen, naast zijn rol. Onder elke groep staan ook wat namen, dit is louter voor in de verhaaltjes, je zal zelf dus voor jezelf geen naam krijgen, dit in verband met naamclaimen en dergelijke. Maar je hebt er stiekem dus wel eentje die ook bij je dood bekend wordt gemaakt en voor de rest enkel functioneel is in de verhaaltjes.



1. De Redders (5 spelers)
(Woody, Grijns de Clown, ...)
Deze goedjes moeten eigenlijk proberen de gevangenen levend uit het dagverblijf te krijgen. Ze beseffen stilaan dat er geen weg meer uit is en moeten dus gewoon mee proberen de slechtjes dood te krijgen.

Rollen:
- 2 x Verzwakte Martelaar, deze mag elke deadline 2 namen insturen(na dag 4 nog maar 1 naam), wordt 1 van deze mensen lunch, zal deze in zijn plaats de lunch worden.
- 2 x Burger
- 1 x Speciaaltje(komt voor in het regels/rollentopic, is geen zienend goedje en natuurlijk ook geen neutraaltje).



2. De Gevangenen (8 spelers)
(Buzz, Mr. Potato, ...)
Deze goedjes zijn dus gevangen genomen door de slechtjes en moeten gewoon proberen zelf te overleven en mee de slechtjes dood te krijgen.

Rollen:
- 1/2/3 Speciaaltjes(komen voor in het regels/rollentopic, is geen zienend goedje en natuurlijk ook geen neutraaltje. Kan meerdere keren dezelfde zijn of verschillenden indien meer als 1).
- 5/6/7 Burgers



3. Slechtjes (2 spelers)
(Lotso en Mega Baby)
Dit zijn de slechtjes. Ze hebben dus verschillend speelgoed gevangen genomen. En hun taak is dus gewoon om al het speelgoed uit te schakelen. Ze moeten dus enkel de 8 gevangenen doden. Als alle gevangenen dood zijn en er leeft nog een slechtje, winnen de slechtjes.

Rollen:
- 2 x Wolf

Extra:
- De wolven krijgen te horen hoeveel speciaaltjes er in het spel zitten.
- De wolven krijgen ook een Infectie, deze vindt plaats op dag 4. Op dag 4 zal er geen lunch zijn, en mocht er dan nog een wolf overblijven, zal deze mogen infecteren.



Is er nog info die jullie nu meteen vrij nodig moeten weten? Wel, hieronder staan alle regels, wees zeker dat je die hebt doorgelezen. Verder is de eerste deadline maandag 25/08 22.00 uur. Tegen dan verwacht ik van iedereen en 4 posts en 2 stemmen. Is dit niet het geval, dan krijg je met de inactiviteit te maken en zal je direct vervangen worden door de eerste vervanger die klaar staat om vol spanning aan WvW te beginnen. Ik duld geen tegenspraak en je zult meteen vervangen worden. Als je op voorhand denkt niet aan de activiteitseisen te geraken op een bepaalde dag, meld dit dan OP VOORHAND, zodat ik hier van op de hoogte ben. Verder heb je normaal gezien de nodige info via je pm. Mocht er daar iets niet kloppen of je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta 7/7 klaar om jullie te helpen(ongeveer dan).

Een (Kleine) Q&A:
  • Als op de laatste dag een gevangene-jager de laatste wolf zou neerhalen, wie wilt er dan?
    De overwinningsvoorwaarden van de Slechtjes zegt dat ze alle gevangenen dood moeten krijgen. Als deze allemaal dood zijn, winnen zij dus het spel. Dus in dit geval zouden alle gevangenen dood zijn en ook alle slechtjes. Maar de slechtjes winnen nog steeds, want er is voldaan aan hun overwinningsvoorwaarden
  • Wat gebeurt er als er een wolf gekoppeld wordt aan een gevangene?
    Wel, er zitten geen neutraaltjes in en ook geen bijrollen dus kan er met andere woorden niet gekoppeld worden.
  • Als men gezienerd wordt, ziet men dan enkel de rol of ook de groep(dus gevangene/redder) ?
    Er zitten geen zienende goedjes in en de slechtjes zijn gewoon wolven dus er kan met andere woorden niet gezienerd worden. Dit is onmogelijk.
  • Is deze Q&A niet een beetje zinloos?
    Ja, eigenlijk wel. Maar als de spelers nog met goede vragen komen, zullen deze hieraan toegevoegd worden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WvW#114 - De Regels:

- Claimen en Netwerken is toegestaan, met andere woorden mag je dus zoveel als je wilt met elkaar chitchatten en wat nog over WvW. Er wordt geen algemene chat gemaakt, de discussie houdt je het liefst zo veel mogelijk in het topic. Denk er zo over, als je nu goed presteert, zal Rabbid je in het vervolg bij een selectie goed plaatsen. Wees dus ook actief in het topic, achter de schermen actief zijn is ook goed, maar in het zicht is belangrijker.
- Er worden zoals gewoonlijk geen logjes geopenbaard van de leiding. Ook de pm van de leiding die je in het begin kreeg wordt niet doorgegeven. Gebeurd dit wel, dan zal je ter plekke doodvallen en zal je uitgeschreven worden uit alle volgende Rabbid-potjes. Tenzij je dit zelf meldt(per ongeluk gedaan ofzo), dan val je enkel dood.
- Ook worden er geen screentjes doorgegeven. Als iets vervalsbaar is, mag je het zo wel tonen aan een derde, maar onvervalsbare dingen mogen niet door worden gegeven. Bij twijfel, contacteer Rabbid.
- Elke andere overtreding, die niet per se leidt tot het uitlekking van je rol of het bewijzen van jezelf, zal gewoon uitlopen in vervanging. Ik heb meer als genoeg vervangers, dus ik zal zeker niet aarzelen om je te vervangen, mocht je iets mispeuteren.
- Een speler/rol kan niet vaker dan 2 keer vervangen worden. Als de vervanger van de vervanger inactief wordt en de eisen niet haalt, zal deze doodvallen. Ook zal de inactiviteitsregeling versoepelen na dag 5. Vanaf dag 6 zullen de regels aangepast worden, meer info volgt dan.
- De algemeen geldende regels die voor elk potje WvW gelden, tellen nu natuurlijk ook. Houdt het fijn voor alle andere spelers, wees actief en volg ook de forumregels op. Als je dit doet, ben je al een heel eind op weg. Bij twijfel over iets kan je altijd bij mij terecht, oftewel hier oftewel via skype.



Overzicht Deadlines en Posts:

BM, Lynch I en Lunch I
Lynch II en Lunch II
Lynch III en Lunch III
Lynch IV en Infectie
Lynch V
Lynch VI
Lynch VII en Lunch VII
Lynch VIII - Deadline 2/9 21.00 uur
Lynch IX - Deadline 3/9 21.00 uur




Overzicht Spelerslijst:

PartOfTheGame​
Burgemeester
Ijzervreter​
Alive
Mayco -> Wouter Neusje.​
Alive
Fireas​
Alive
Kyraco​
Wolf, slechtje
Genade​
Zielsverwant, Redder
Aran-Galad​
Wolf, slechtje
Onnebcool​
Zielsverwant, gevangene
Elienolanaomi Ikheetmarianne​
Burger, gevangene
Weerwolfgek​
Burger, Gevangene
Initia​
Bep. Martelaar, Redder
Ydeger​
Burger, Gevangene
Bezem -> Genius Araluen​
Burger, Gevangene
HernamewasAlice -> Imrahil EdAtGoirle​
Burger, Redder
Sanhal​
Zieke, Gevangene
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Woody en Grijns de Clown stonden op hun tippen op de vensterbank. Door het raam konden ze nog net zien hoe hun vrienden daar binnen zaten. Ze zaten allemaal vastgebonden, op een stoel. De ruimte werd enkel verlicht door een grote lamp, die recht op de gevangenen scheen. Woody en Grijns zagen ook 2 figuren op de wacht staan. Ze keken achter hen, hun kompanen waren er ook klaar voor. Operatie reddingsactie was klaar om uitgevoerd te worden. Woody drukte op een knopje, en meteen doofde het licht. Doorheen de ramen konden ze natuurlijk niet horen hoe het speelgoed binnen schreeuwde. Maar helaas, ze hadden de deuren ook op slot gedaan, eerder die dag. Grijns opende het raam voor een klein stukje en door dit kiertje sprongen Woody, Grijns en de anderen naar binnen. Ze landden hard op de grond en hoorden iedereen rondom hen verschieten. Hier in de kamer was het donker, te donker. Ze konden niets zien, alles was veels te donker om ook maar iets te zien. Op de tast vonden de redders zichzelf terug. Één voor één maakten ze de gevangenen los. Het was bijna gelukt, toen Woody merkte dat er iets niet klopte. Ze hadden net 10 mensen losgemaakt. Terwijl dat helemaal niet klopte? Er waren maar 8 van hun vrienden hier binnen. Wie hadden ze dan nog losgemaakt. Woody kwam net tot deze ontdekking toen hij merkte dat de bewakers die eerder in de kamer waren nergens meer te bekennen waren. Dit was een probleem, een groot probleem.

Eerste deadline is dus 25/08 22.00 uur. Jullie mogen posten.
 

DeletedUser16774

Gast
Laat Ini BM worden! Waarom? Omdat hij het wilt en het nog nooit is geweest.
 

DeletedUser

Gast
Bedankt PartOfTheGame, het goede voorbeeld mag gevolgd worden!

Onnebecool speelde het vorige potje goed en gedreven voor een nieuwerd. Dat zie en beloon ik graag.

Jij bent ook liev heuwr POTG <3
 

DeletedUser

Gast
Als we het op basis van het vorige potje gaan doen zou ik Aran doen. Die was ook goed.

Maar Onne ook hoor.:p
 

DeletedUser13353

Gast
Dus je kandideert je voor BM. Waarom is het noodzakelijk te benadrukken dat je dit altijd doet ('Ijzer blijft het proberen'), en je gedrag dus niet zou afwijken van wat je normaliter doet?
Tja, daar kan je je eigen gedachte bij plaatsen,
vorig potje was ik wolf en heb ik dat ook niet gedaan ;)


Meen je dit daadwerkelijk of is er een andere reden dat je dit schrijft?
Binnen een paar minuten vanaf het begin van het potje is toch wel een beetje verdacht,
je mag dan erg actief en ervaren zijn maar om het nou gelijk zo te doen?
 

DeletedUser16774

Gast
Genade. Met hem winnen we te makkelijk. Ik wil de slechtjes ook eens een kans geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Die stem heeft dus echt geen reden erg slechte poging om een makkelijke stem uit te brengen.
Ik ga morgen ook pas stemmen kan me nu nog nergens op baseren.
 

DeletedUser

Gast
Genade. Met hem winnen we te makkelijk. Ik wil de slechtjes ook eens een kans geven.

Ooh god, waarom sta jij nog tussen de lijst.
Maar, ik vind Genade anders ook wel een beetje raar, stemmen op iemand 4 bm, door naar een vorig potje te kijken.
Dan zou ik kunnen zeggen dat Tris wolf is, omdat hij dat vorig potje wolf was. Onzin. Onzinstem vind ik dus ook.
En Ijzer zit meteen op Genade te gaan...
En dat in 6 postst ofzo.
 

DeletedUser16774

Gast
Die stem heeft dus echt geen reden erg slechte poging om een makkelijke stem uit te brengen.
Ik ga morgen ook pas stemmen kan me nu nog nergens op baseren.

Dit is een makkelijke poging om de slimmerik uit te hangen. Ja, laten we die wolf BM maken!
 

DeletedUser

Gast
Uhm wat is daar nou precies raar aan Mayco, je wil een goede speler als bm dus kan je toch wel op iemand stemmen die vorig potje goed speelde?
 

DeletedUser

Gast
Uhm wat is daar nou precies raar aan Mayco, je wil een goede speler als bm dus kan je toch wel op iemand stemmen die vorig potje goed speelde?

Ik heb heus ook wel een potje goed gespeeld.
Krijg ik daar mijn bm stem voor?
Ik zou eerder op iemand stemmen met meer ervaring.
 

DeletedUser16774

Gast
Ik heb heus ook wel een potje goed gespeeld.
Krijg ik daar mijn bm stem voor?
Ik zou eerder op iemand stemmen met meer ervaring.
Jij hebt gewoon een potje lang geslijmd bij Kyra die toevallig muizenval was. 't Is maar wat je goed noemt.
 

DeletedUser

Gast
Jij hebt gewoon een potje lang geslijmd bij Kyra die toevallig muizenval was. 't Is maar wat je goed noemt.

[19-8-2014 22:03:54] Kyra: :p
[19-8-2014 22:04:01] Kyra: Ik wil echt een keer muizenval zijn :O
[19-8-2014 22:04:05] Kyra: Ben ik nooit geweest
[19-8-2014 22:04:09] Kyra: Terwijl ik al keilang WvW speel!

x)

Just Saying.
 

DeletedUser16774

Gast
[19-8-2014 22:03:54] Kyra: :p
[19-8-2014 22:04:01] Kyra: Ik wil echt een keer muizenval zijn :O
[19-8-2014 22:04:05] Kyra: Ben ik nooit geweest
[19-8-2014 22:04:09] Kyra: Terwijl ik al keilang WvW speel!

x)

Nice try, maar die logjes zijn duidelijk fake.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan