• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ik zei dat ik eerst Alice wilde zien er,na overleg met Yde, voor koos om Wouter te zien.

Als Yde eerst ook Alice wilde laten zien, kan mijn verhaal toch gewoon kloppen?
Vgm was dat idd het geval, dat ik haar Alice wou laten zien, maar het is vrij moeilijk om tegen 3 goedjes op te boksen die allemaal hetzelfde weten.
 

DeletedUser

Gast
Vgm was dat idd het geval, dat ik haar Alice wou laten zien, maar het is vrij moeilijk om tegen 3 goedjes op te boksen die allemaal hetzelfde weten.

Ik nam uit het topic op dat je Alice dag 1 verdacht, dus dacht ik, laat ik haar naam maar gokken als eerste zienertarget. Aangezien ik dit eigenlijk niet zou kunnen weten, hoopte ik dat ze iig een beetje gingen twijfelen, maar helaas.

Niet dat ik anders had gewonnen. Ik miste nog wat claims en ik zou die dag sowieso al dood zijn gegaan omdat het spelersaantal dan gehalveerd zou zijn.
 

DeletedUser21356

Gast
Waarom was ik Lunch 1? D:

En Rabbid, wat zou er gebeurd zijn als ik een Zienering had 'geüpgraded'?
 

Araluen

Manticore
we hadden op dag 1 niet echt iemand die we per se dood wilden hebben. jouw dood zou tot niemand van ons leiden en zou misschien wat goedjes tegen elkaar op kunnen zetten.
niets persoonlijks, sorry! :O

Mijn commentaar volgt morgen trouwens.

Is dat zo?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23053

Gast
Ik wil het ook wel eens weten wat Rabbid vond :O
Maak ik meer kans om geselecteerd te worden in een selectiepotje? :)
 

DeletedUser16774

Gast
Ik ben zo trots dat ik een rol ben in dit potje. Als ik het zo bekijk, mooi geleid, Rabbid!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan