• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch Dag 7

Ydeger was het beu. Hij gooide een vuurbal op Araluen en doodde de laatste rest van zwarte magie. Goedjes winnen.

- Araluen is lynch en blijkt Zwarte Magiër(Slecht)

Andere rollen:
Wouter - Blauwe Magiër
Fireas - Lycantroop
Sanhal - Roze Magiër
Ydeger - Paarse Magiër
 

DeletedUser21204

Gast
Beetje flauw van rabbid aangezien de slechtjes gewoon alles tegen hadden zitten. Ijzer die achterlijk speelde (hij had ara en imra gezien, maar niet even zeggen dat je slechtje bent *-*) en dan imra die gelijk gezien werd. Bezem die op de een of andere manier meteen lynch was...
En dan mogen wij dag 4 niet infecteren als we dag 3 vergeten zijn, nou dan bevoordeel je de goedjes vrij hard (als ze nog 5 zieners hebben aangezien imra ook ziener was). Hoewel het is hoe je het ook bekijkt mijn eigen schuld en daar valt weinig bij rabbid op aan te rekenen.

Stelletje noobs.

Daarbij, Wouter, jij had alle info. Wat zat jij nou stom te doen met Mayco? Ik heb je nog letterlijk gezegd voor ik doodging dat alleen Fireas en Araluen niet bewezen waren.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Stelletje noobs.

Daarbij, Wouter, jij had alle info. Wat zat jij nou stom te doen met Mayco? Ik heb je nog letterlijk gezegd voor ik doodging dat alleen Fireas en Araluen niet bewezen waren.

Wow dat hadden we idd moeten zien, dat faalde echt.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik heb nog nooit zo hard gelachen... dat is je gewoonweg niet voor te stellen
sta ervan versteld dat ik nog niet dood ben gegaan!

wahahaha, kyra ik had trouwens door dat je koppel was *kuch* zoals altijd
 

DeletedUser

Gast
Ik heb nog nooit zo hard gelachen... dat is je gewoonweg niet voor te stellen
sta ervan versteld dat ik nog niet dood ben gegaan!

wahahaha, kyra ik had trouwens door dat je koppel was *kuch* zoals altijd
Nou, we gingen er nou niet bepaald subtiel over...
 

DeletedUser21204

Gast
wahahaha, kyra ik had trouwens door dat je koppel was *kuch* zoals altijd

Onzin, als je doorhad dat ik koppel was had je me wel geluncht.


Owja, jongens
Dat gesprek met Bezem was een leugen.
Tristan zei dat enkel om mij te redden, ervan uitgaand dat Bezem niet meer online zou komen :p
Was echt geluk dat Bezem nog echt slecht bleek ook :p

Enne, ik speelde dus gewoon als goedje het hele potje, en dus ook dag 1. Ik vond dat best wel vreemd, want ik speelde serieus gewoon als normaal, want ik was gewoon goed :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
Onzin, als je doorhad dat ik koppel was had je me wel geluncht.


Owja, jongens
Dat gesprek met Bezem was een leugen.
Tristan zei dat enkel om mij te redden, ervan uitgaand dat Bezem niet meer online zou komen :p
Was echt geluk dat Bezem nog echt slecht bleek ook :p

We wisten ook dat tristan koppel was.
 

DeletedUser

Gast
Stelletje noobs.

Maar lezen is zo lastig:(.

Owja, jongens
Dat gesprek met Bezem was een leugen.
Tristan zei dat enkel om mij te redden, ervan uitgaand dat Bezem niet meer online zou komen :p
Was echt geluk dat Bezem nog echt slecht bleek ook :p

Als Tristan met iemand anders was gekoppeld had hij deze moeite denk ik niet genomen.

Had je Yde trouwens gezien?
 

DeletedUser23053

Gast
Stelletje noobs.

Daarbij, Wouter, jij had alle info. Wat zat jij nou stom te doen met Mayco? Ik heb je nog letterlijk gezegd voor ik doodging dat alleen Fireas en Araluen niet bewezen waren.

Je zei "dus Mayco is waarschijnlijk goedje?" Ik vertrouwde het gewoon niet helemaal.
En dat van Ara, ik vind het sowieso niet kunnen dat een slechtje dat over een ander slechtje zegt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Als Tristan met iemand anders was gekoppeld had hij deze moeite denk ik niet genomen.

Had je Yde trouwens gezien?

Hoezo dat?

Nee, Ydeger liet mij Wouter zien. Maar ikzelf zei tegen Ydeger dat ik graag Wouter zag, dus jouw verhaal kon gewoon echt niet kloppen :p

En dat van Ara, ik vind het sowieso niet kunnen dat een slechtje dat over een ander slechtje zegt.

Mee eens. Zou men best als spelverpesting mogen afrekenen, als je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Gast
Ik zei dat ik eerst Alice wilde zien er,na overleg met Yde, voor koos om Wouter te zien.

Als Yde eerst ook Alice wilde laten zien, kan mijn verhaal toch gewoon kloppen?
 

DeletedUser19654

Gast
Hoezo dat?

Nee, Ydeger liet mij Wouter zien. Maar ikzelf zei tegen Ydeger dat ik graag Wouter zag, dus jouw verhaal kon gewoon echt niet kloppen :p



Mee eens. Zou men best als spelverpesting mogen afrekenen, als je het mij vraagt.
Ga niet zielig achteraf praten over dingen die mis zijn gegaan. Normaal om mensen meteen zo hard mogelijk af te straffen en keihard te naaien op moment dat ze iets fout doen?
Kunt ook op een normale manier iets overbrengen dan meteen zo te gaan liggen doen.

Wat zijn de mensen op dit forum af en toe echt misselijk makend.
En ik bedoel nu niet alleen jou kyra, omdat ik toevallig je post quote.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan