• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #133 - De Wraak van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ik zei toch al vanaf dag 1 dat dit potje sucked... bewijs staat hier in meer dan 50 pagina's :D

Echt hoe komen jullie erbij om op imra te stemmen xD
Echt te lachwekkend voor woorden zo slecht!

Aeneas jij bent bm wat doe je... je gaat dagenlang op een inactieve zak zitten die op je stemt... wie heeft jou bm gemaakt... sorry maar dat is mijn mening.
Je kunt jezelf net zo hard blamen. Ik heb op dag 1 toch meermaals gelezen dat ik faal als wolf en dat jij me altijd doorhebt. Ik heb het gemerkt.
 

DeletedUser19654

Gast
Je kunt jezelf net zo hard blamen. Ik heb op dag 1 toch meermaals gelezen dat ik faal als wolf en dat jij me altijd doorhebt. Ik heb het gemerkt.
Dan heb je ook gemerkt dat ik totaal geen zak deed... verder imra was gewoon alles behalve wolf aangezien hij niet als een (dat doet hij gewoon als wolf sorry) idioot gedraagt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Imra die geen beulactie inzet op de dag waarop het beslist wordt/op een dag waarbij het lijkt alsof de goedjes verliezen is gewoon dom.
 

Araluen

Manticore
Dan heb je ook gemerkt dat ik totaal geen zak deed... verder imra was gewoon alles behalve wolf aangezien hij niet als een (dat doet hij gewoon als wolf sorry) idioot gedraagt.

Moon, ik denk niet dat jij het recht hebt om ook maar iemand idioot te noemen.
 

DeletedUser2057

Gast
Imra die geen beulactie inzet op de dag waarop het beslist wordt/op een dag waarbij het lijkt alsof de goedjes verliezen is gewoon dom.
Imrahil was wreker, zijn target was Claya. Claya is geschoten door de slaapschutter, niet geluncht. Imrahil kon dus niet beulen.
 

DeletedUser20542

Gast
Dan heb je ook gemerkt dat ik totaal geen zak deed... verder imra was gewoon alles behalve wolf aangezien hij niet als een (dat doet hij gewoon als wolf sorry) idioot gedraagt.
Tuurlijk was Imra geen wolf, wat denk jij nou. We moesten gewoon een leuk target voor de massa-aanval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan