• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #162 - Death

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Death

death-watching-over.jpg

Aantal spelers: Hoe meer, hoe beter.
Claimen: Aan
Netwerken: Aan
Hints: Uit
Afscheidsbrief: Uit
Klaagmuur:Uit
BM-opvolging: Oud kiest nieuw.
BM-Keuze: Bij dl.
Manier van stemmen: Topic
Eindtijd stemmen: 22.00 uur
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Spelerslijst​

2. DonFrank
5. Heartlion
6. Ydeger
8. Crimson Chin
11. Neusje
12. Kyraco
15. Alice

10. Jaspenia - Verdwaalde Boedhist
4. Heir of carthago - Huurmoordenaar
7. labr - Martelaar
1. lightpolis - Grafdelver
16. Scheetpapier - Beschermer
14. Stan - Ceberus
13. Imrahil - Charon
3. Dusdavid2 - Magere Hein
9. Weerwolfgek - Rechter
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
<De Vloek>


Vanuit het Noorden keek Ra Bid op Wakkerdam neer. Ze hadden hem verstoten, hem bijengesloten. Het dorp dat hem jarenlang welkom had geheten, had hem nu uitgespuwd. En waarom? Omdat ze wolven in het dorp hadden? Was dat een reden? Hij was misschien wat anders dan de rest, en misschien een beetje harig. Maar dat maakte hem nog geen wolf? Goed, genoeg in zichzelf gepraat. Dit zou niets oplossen. Hij zou ze leren. Weldra.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22289

Gast
De eerste nacht is wel nog een tijdje :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Succes allemaal!

Imra en ik beginnen pas 2e kerstdag echt, omdat we in Disneyland Parijs zitten.
 

DeletedUser21204

Gast
Imra is neutraaltje en slecht in het verbergen van zijn kant irl.
Ongeloofwaardig? Zie vorig potje waarin ik toch echt gelijk had.
 

DeletedUser

Gast
Ik neem aan dat we het vorige potje hier buiten laten?

Ik zie niet in hoe Kyra's post ook maar iets met het vorige potje temaken heeft? Ze verwijst hier naar een succesvolle identificatie van Evert's kant. En truth be told, Evert is slecht in het verbergen van zijn kant (iig irl) :x
 

DeletedUser22289

Gast
Ik zie niet in hoe Kyra's post ook maar iets met het vorige potje temaken heeft? Ze verwijst hier naar een succesvolle identificatie van Evert's kant. En truth be told, Evert is slecht in het verbergen van zijn kant (iig irl) :x

Ah sorry, ik wist niet dat dat elk potje was. Als het alleen het vorige was zo het nogal een slechte reden zijn om op hem te stemmen.
 

DeletedUser21204

Gast
Het star wars potje was ik ook bij Evert irl, en toen ondervroeg ik hem over zijn rol, en hij is superslecht in het verbergen van zijn rol dus toen na een tijdje gaf hij toe neutraaltje te zijn. Ik zette dat in het topic, niemand geloofde mij, ik werd lynch en hij leefde.
Nu is ditzelfde dus weer gebeurd, ik zie het gwn als hij liegt dat hij goed is, en dan hoef ik maar te vragen "Dus, ben je neutraal of slecht?", en hij geeft toe. Dus nu hoop ik dat mensen mij niet wéér gaan lynchen omdat ze denken dat ik lieg oid terwijl hij serieus letterlijk tegen me zegt dat hij neutraal is.

Hij moet ook vandaag ook dood, want hij krijgt extra krachten bij elk dood goedje, zo'n soort nieuwe rol.
 

DeletedUser

Gast
Het star wars potje was ik ook bij Evert irl, en toen ondervroeg ik hem over zijn rol, en hij is superslecht in het verbergen van zijn rol dus toen na een tijdje gaf hij toe neutraaltje te zijn. Ik zette dat in het topic, niemand geloofde mij, ik werd lynch en hij leefde.
Nu is ditzelfde dus weer gebeurd, ik zie het gwn als hij liegt dat hij goed is, en dan hoef ik maar te vragen "Dus, ben je neutraal of slecht?", en hij geeft toe. Dus nu hoop ik dat mensen mij niet wéér gaan lynchen omdat ze denken dat ik lieg oid terwijl hij serieus letterlijk tegen me zegt dat hij neutraal is.

Hij moet ook vandaag ook dood, want hij krijgt extra krachten bij elk dood goedje, zo'n soort nieuwe rol.
Klein intermezzo
1. Je werd gelyncht omdat je mij dood wou en ik was goed
2. Die rol klinkt wel redelijk slecht x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan