• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #165 - Vampires strike back

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9104

Gast
Nope. Ik lieg namelijk niet over m'n rol.

Jij daarentegen wist de rol van Kyra. Wat onmogelijk is als goedje als Kyra het jou niet had verteld. Aangezien er geen zienende goedjes inzitten. Dat maakt jou dus automatisch een slechtje. Of niet soms?

DeletedUser22926

Gast
Nope. Ik lieg namelijk niet over m'n rol.

Jij daarentegen wist de rol van Kyra. Wat onmogelijk is als goedje als Kyra het jou niet had verteld. Aangezien er geen zienende goedjes inzitten. Dat maakt jou dus automatisch een slechtje. Of niet soms?
Je liegt niet over je rol maar je claimt wel dat er 2 weerhamsters in zitten. Wie is volgens jou de tweede weerhamster dan?

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- It was all a dream -​

Kyra schrok op. Deze nachtmerrie was te levendig. Ze had Wakkerdam verloren. De vampieren hadden alle weerwolven uitgeroeid. Ze greep haar bed vast en kwam langzaam tot het besef dat het allemaal maar een enge droom was. Ze keek naar haar nachtkastje. 05.46 uur zei de wekker. Ze kroop met veel moeite uit haar bed, een bed dat op maat van mensen was gemaakt en voor haar dus veel te klein was. Maar toch paste het, al was het net.

Het was alweer een week geleden sinds de laatste dode. Op die dag hadden ze Lightpolis gedood. Hij was tot nu toe de laatste vampier gebleken. Er waren geen vreemde infecties meer, alles leek opgelost te zijn. De dag na Light's dood hadden ze alle medestanders van Light gedood. Jaspenia, Imrahil en Heartlion waren alledrie opgehangen aan de hoogste boom van Wakkerdam. Hun lichamen bungelden daar nog steeds. De rust in Wakkerdam was wedergekeerd, de opstand was neergeslagen. Iedereen toonde zijn liefde voor Kyra, de nieuwe burgemeester van Wakkerdam.

Waarschijnlijk waren er nog wel enkelen die niet in haar geloofden, maar daar kon ze momenteel niet veel aan doen. Ze zou zich wel bewijzen. Haar dorp was veilig en de vampieren waren weggejaagd. Tevreden keek ze door haar raampje, in het maanlicht zag ze de rest van haar dorp vredig slapen. Ze glimlachtte, ze hadden het gered. Ze hadden de plaag overleefd.

Ofc was er gisteren geen lunch zonder enige wolven die kunnen lunchen. Het bleek allemaal een akelige droom van Kyra! De goedjes winnen, gezien zowel de wolvenjager als de wolven niet meer konden winnen.

6bLdRAF.png

DeletedUser10470

Gast
Thanks Light :( We hadden een meerderheid als wolven, maar door je internet (I guess) niet gestemd... Daardoor hadden we verloren :(

Voor ieders informatie:
- Ik en Light waren vampieren die elkaar kenden
- Jaspenia lieveling
- Heart kenden we pas net

Wat deden de vampierenjager en wolvenjager eigenlijk?

DeletedUser9104

Gast
No idea what happened, maar ik ben blij x)

Omdat we gisteren de laatste echte vampier hadden, had er eigenlijk geen lunch moeten plaatsvinden en dus winnen we :p

Wel nice :)

En heartlion, Genade en Crimson Chin. Dat was gewoon terug te vinden aangezien ze beide al dood waren. Vandaar dat ik zei dat er twee weerhamsters inzaten.

DeletedUser23442

Gast
Thanks Light :( We hadden een meerderheid als wolven, maar door je internet (I guess) niet gestemd... Daardoor hadden we verloren :(

Voor ieders informatie:
- Ik en Light waren vampieren die elkaar kenden
- Jaspenia lieveling
- Heart kenden we pas net

Wat deden de vampierenjager en wolvenjager eigenlijk?

We hadden ook niet verloren als je je mond 5 minuten gehouden had toen ik dat vroeg :x

Maar verder inderdaad zonde dat Lights internet uitviel.

Wat deden/konden de wolvenjager danwel vampierjager?

DeletedUser21204

Gast
Ik zei nog supervaak tegen Rabbid dat er echt geen lunch kon zijn, maar luisteren ho maar x)

DeletedUser10470

Gast
We hadden ook niet verloren als je je mond 5 minuten gehouden had toen ik dat vroeg :x

[12-2-2016 17:25:52] Jaspenia: Don
[12-2-2016 17:26:02] Jaspenia: Blijf aub even 5 minuten stil tegen dr
[12-2-2016 17:26:08] Jaspenia: Daarna mag je doen wat je wilt

[12-2-2016 17:24:57] Don/Trivium.: Dan verliezen we helemaal. Als je dat liever hebt.
[12-2-2016 17:25:05] Kyra: Nee, liever niet
(Laatste bericht)

Ik heb geen woord meer tegen Kyra gezegd nadat je zei dat ik 5 minuten stil moest zijn ;)

DeletedUser23442

Gast
[12-2-2016 17:25:52] Jaspenia: Don
[12-2-2016 17:26:02] Jaspenia: Blijf aub even 5 minuten stil tegen dr
[12-2-2016 17:26:08] Jaspenia: Daarna mag je doen wat je wilt

[12-2-2016 17:24:57] Don/Trivium.: Dan verliezen we helemaal. Als je dat liever hebt.
[12-2-2016 17:25:05] Kyra: Nee, liever niet
(Laatste bericht)

Ik heb geen woord meer tegen Kyra gezegd nadat je zei dat ik 5 minuten stil moest zijn ;)

Dat was dan ook een herhaling van de vraag toen het echt mis ging x)

[12-2-2016 17:20:49] Jaspenia: niet te veel netwerken Don D:
[12-2-2016 17:20:53] Jaspenia: je verpest bijna alles :X

DeletedUser21204

Gast
Geloof me, die chat maakte niets uit. Hij bleef gewoon over en was dus slecht.
Hoewel een claimpje hem mss had kunnen redden, dat lastig doen hielp niet echt.

DeletedUser23442

Gast
Geloof me, die chat maakte niets uit. Hij bleef gewoon over en was dus slecht.
Hoewel een claimpje hem mss had kunnen redden, dat lastig doen hielp niet echt.

Niet over of je hém verdacht mss.

Wel over dat je mij verdacht doordat hij er opeens bij kwam als (beste) beultarget dat ik toch niet nam, ipv Heir

DeletedUser

Gast
@Jas, blijkbaar gewoon 'goedje', met als extra twist dat we de krachten van dode vampieren/wolven overnamen.

DeletedUser21204

Gast
Imra zei mij iig dat hij won als er geen wolven/goeden meer over waren, vóór de slechten dan zouden winnen.
Maar bij wolven zat de lieveling ook, geloof ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan