DeletedUser
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt. Zelf wacht ik nog even met stemmen.Genade .
Awww, dit ziet er zo volgzaam uit. Luv it. <3Genade.....
Laat ik eens wat mensen die op mij stemmen, gaan aanvallen. Waarom niet.
Ten eerste ben ik verbaasd dat De Bezem zijn BM-stem op mij zet. Het kan gewoon lievv zijn, maar aan de andere kant is de Bezem normaliter geen Genade-fan. Zou het kunnen zijn omdat ik dan positiever over hem denk?
Verder vind ik ook het gedrag van latdekat enigszins apart. Hij leek me eerst een beetje noobig goedje, maar doet nu iets vreemds: Ik stuurde hem een bericht met de vraag of hij Skype heeft. Hij negeert mijn bericht, maar zet wel zijn BM-stem op me? Waarom zou hij dat doen als goedje? Als ik hem een goede BM toeschijn, zou hij toch ook wel de correspondentie pogen te onderhouden? Als hij wolf is, kan ik het me beter voorstellen: Hij stemt dan op me omdat de rest dat ook doet, en hij antwoordt niet op mijn PM omdat hij contact met goedjes maar eng vindt.
Ben je nu al vergeten dat je op Don had gestemd?Genade #roastme
Denk je dat echt?Miss teamen jij en Bezem als wolven?
Oké, deze keer heb ik hem.
Imrahil is wolf, confirmed.
Denk je dat echt?
Verder vind ik ook het gedrag van latdekat enigszins apart. Hij leek me eerst een beetje noobig goedje, maar doet nu iets vreemds: Ik stuurde hem een bericht met de vraag of hij Skype heeft. Hij negeert mijn bericht, maar zet wel zijn BM-stem op me? Waarom zou hij dat doen als goedje? Als ik hem een goede BM toeschijn, zou hij toch ook wel de correspondentie pogen te onderhouden?
Waarom is hij confirmed?
Gewoon omdat het een troll is... Kun je net zo goed vragen waarom ze altijd zeggen dat hij wolf is.