• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #165 - Vampires strike back

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Imrahil!
Want 'schattuge noobjes' kunnen niet slecht zijn?
Natuurlijk kunnen schattuge noobjes wel slecht zijn, maar ik zou het mezelf niet vergeven als ik er oorzaak van zou zijn dat hij opnieuw dag 1 lynch zou zijn, terwijl hij goedje was. Als ik zekerder was geweest van mezelf, had ik op hem gestemd.
Waarom stem je trouwens op Imrahil voor BM en niet op mij? :O

Genade <3

Kappa.
Oe, zelfs neusje. stemt op me.

latdekat

Harpij
Om door te gaan van het niet antwoorden, groen bolletje was misschien aan, ik had de pagina niet afgesloten maar was er toch niet op bezig. Dus dom van me. Heeft niets te maken met negeren of zoiets.

Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Jaspenia maakt losse opmerkingen die niet op elkaar aansluiten. Zijn opmerkingen op een rijtje:

Want 'schattuge noobjes' kunnen niet slecht zijn?

Je bent niet online, maar kunt toch een BM stem plaatsen?
Dit zijn allemaal losse dingetjes waar hij vervolgens niet op doorgaat. Daardoor lijkt het erop alsof hij niet echt bezig is met zoeken, maar dit meer zegt om maar iets te zeggen te hebben.

Daarnaast verbaas ik mij erover dat niemand vraagt wat van Latdekat op Skype dan verdacht is. Bij Jaspenia nog het meest.

EDIT: Sorry bij voorbaat als Jaspenia niet slecht is. Er is niet echt veel waar ik me op kan baseren. Dat was vroeger anders. :(

EDIT2: Laat al die inactieven maar doodvallen, Rabbid. :p

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Volgens mij is Jaspenia dood (ik denk ik ook..).

God, dit is echt slecht. :p

Nogmaals, sorry bij voorbaat als ik er één van de actievere spelers onterecht uit heb gehaald.

DeletedUser22926

Gast
Genade, te snelle redenatie die op vrij weinig gebaseerd is, zie ik aan als een random guess dus vind ik verdacht. kan er beter een inactiefje uit gegooid worden.

DeletedUser

Gast
Genade, te snelle redenatie die op vrij weinig gebaseerd is, zie ik aan als een random guess dus vind ik verdacht. kan er beter een inactiefje uit gegooid worden.
''kan er beter een inactiefje uit gegooid worden''

''kan er beter een inactiefje uit gegooid worden''

xD

DeletedUser

Gast
Trouwens, als die stem van jou nog telde, kan ik dan Jaspenia -> Heartlion doen?

DeletedUser23442

Gast
Natuurlijk kunnen schattuge noobjes wel slecht zijn, maar ik zou het mezelf niet vergeven als ik er oorzaak van zou zijn dat hij opnieuw dag 1 lynch zou zijn, terwijl hij goedje was. Als ik zekerder was geweest van mezelf, had ik op hem gestemd.

Nouja, het ligt er ofc aan 'hoe' iemand verdacht was. Als het bv gewoon vreemde theorie ofzo zijn, kan je zeker zeggen dat dat bij 'noobjes' minder verdacht is. Maar als hij een rare claim doet ofzo, is dat voor een 'noobje' net zo verdacht.

Ik vond het gewoon vreemd dat je hem wel 'verdacht' vond, maar niet op hem stemde 'omdat hij een noobje was'.

Het leek me dat je hem dan ofwel eigenlijk niet verdacht vond, ofwel zou moeten lynchen.

Waarom stem je trouwens op Imrahil voor BM en niet op mij? :O

Omdat ik 1 potje met je gespeeld hebt, en daar ben je me nou niet heel positief opgevallen.
Je kwam met vage theoriën op (achteraf gezien) vooral veel goedjes, bijna iedereen volgde die stem dan 'omdat je de grote genade was' en het ging helemaal mis + het was een stom potje.

Dus ja, ik vind het veel vreemder dat er zoveel mensen wel op je stemmen ipv dat het standaard is om op jou te stemmen.

Misschien komt het doordat ik je niet ken uit je 'hoogtijdagen' en ook geen 'nieuwerd' ben die de rest volgt, dat kan.
Maar in mijn ogen ben jij gewoon niet de speler die het het meest verdiend om bm te zijn, dus stem ik op iemand waarvan ik denk dat die het wel verdient.

Jaspenia maakt losse opmerkingen die niet op elkaar aansluiten. Zijn opmerkingen op een rijtje:

Dit zijn allemaal losse dingetjes waar hij vervolgens niet op doorgaat. Daardoor lijkt het erop alsof hij niet echt bezig is met zoeken, maar dit meer zegt om maar iets te zeggen te hebben.

Wow, dat zijn wel echt 'losse opmerkingen die niet op elkaar aansluiten.

Eerst vraag ik bij de eerste bm stem 'waarom?'.

Reden was een combinatie van het opgang krijgen van het spel + dat ik kyra een wat vreemde stem vond voor Lightpolis.
Ik kon me niet herinneren namelijk dat hij echt al veel potjes met Kyra gespeeld had (waarin ze niet vroegtijdig stierf).
(kan ik me in vergist hebben, had ik niet nagezocht)

Daarop kwam niet echt een goed antwoord, maar de reden dat ik er niet op door ging (nog), was omdat toen ik opnieuw in het topic keek er overal stemmen stonden zonder enige uitleg. Blijkbaar is dat opeens normaal, en om dan lightpolis daar wel over uit te vragen zonder extreem goede redenen en de rest gewoon wel zo laten stemmen leek me ook niet terecht en/of nuttig

Daarna maak ik wel een volgende post, waarin ik stem op een bm én 2 vragen stel over dingen die me opvielen.
Aangezien dit pas mn eerste post is na de antwoorden daarop lijkt het me vreemd dat jij al kon concluderen dat ik daar niet over door zou gaan. Zoals in mn reactie op mn eerste post hierboven al staat (getypt voordat ik deze nieuwe post van je las) blijkt.

Dus dan is de conclusie die jij trekt uit deze twee post eigenlijk best wel onzinnig.

Daarnaast verbaas ik mij erover dat niemand vraagt wat van Latdekat op Skype dan verdacht is. Bij Jaspenia nog het meest.

Niet te bewijzen voor mij natuurlijk, maar ik was zeker van plan om daar op door te gaan.
Maar dat ik het wel doe en de rest niet, maakt me dat verdacht?
Zo ja, leg uit.
Zo nee, waarom ben ik dan toch nog de verdachtste en zelfs lynchwaardig tov mensen die dat niet doen of die in je prive verdacht doen?

EDIT: Sorry bij voorbaat als Jaspenia niet slecht is. Er is niet echt veel waar ik me op kan baseren. Dat was vroeger anders. :(

Fijn dat je sorry zegt, niet dat iemand daar echt wat aan heeft.
Gelukkig is lynch dl pas morgen (jij dacht vgm vandaag als ik dit lees)

En ja, er is tegenwoordig vrij weinig om je op te baseren, vandaar oa mijn poging in mn eerste post

Om door te gaan van het niet antwoorden, groen bolletje was misschien aan, ik had de pagina niet afgesloten maar was er toch niet op bezig. Dus dom van me. Heeft niets te maken met negeren of zoiets.

Het punt van Genade was volgens mij niet dat je 'online stond' ofzo. Maar dat je deze post maakte:

(en je dus sws online was)
En hem ondertussen toch nog negeerde in pm.

E. Wow deze post is nog best lang geworden. Ik hoop dat het niet te vaag en langdradig is geworden, zowel sorry x)

Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- De Gele Weerwolven -​

at2BtFO.png

De wolfjes voelden zich slecht. Een akelig gevoel bekroop iedereen en niemand voelde zich echt volledig in zijn vel. Er ging iets gebeuren of er was iets gebeurd. Wat, wist niemand. Freddy de Weerwolf zuchtte, vandaag was zijn dagje niet. Hij was zijn lievelingsbot kwijtgespeeld, het akelige gevoel was opeens uit het niets verschenen en hij vond geen enkele geschikte boom om tegen te zeiken. Kortom, veel erger kon de dag niet. Hij was op weg naar de slager. Hij had honger. Zijn maag was leeg, zijn geld was op, hij zou weer moeten bedelen. Hij verafschuwde dat. Maar sinds de Burgemeester een verbod had gelegd op het jagen in het bos, was het zijn enige manier op overleven. Hij kuierde wat door de straten toen hij plots, voor zich een spoor van bloed, nauwelijks merkbaar in de richting van een van de zijstraten zag lopen. Hij volgde het spoor, zijn neus werd de geur van vers bloed gewaar. Dit was lang geleden. De geur maakte verschillende dingen in hem los, die hij voor een lange tijd had opgesloten. Hij volgde het spoor, en keek op. Voor hem, aan het einde van de doodlopende steeg, lag het karkas van een hert. Het was nog redelijk vers, en hij had geen idee wat het er lag te doen. Hij keek rond zich heen, maar zag niemand. Een tweede keer moest hij niet nadenken, hij liep met grote sprongen naar voren en sprong op het hert af.

De pijn kwam plots, zijn nek. Alsof iemand 2 ijzeren staven had verhit en daarbij nu zijn huid aan het toetakelen en wegbranden was. Hij wierp zijn hoofd in de lucht en huilde het uit. De pijn trok langzaam weg, een nieuw, vreemd gevoel maakte zich van hem meester. Hij probeerde zijn hoofd te draaien, maar dat lukte moeizaam. Een gevoel van leegte begon te groeien en zijn bewustzijn aan de kant te duwen. Hij kon er niets aan doen, probeerde zich tevergeefs nog te verzetten.

Genade hoorde het gehuil, hier klopte iets niet. Het was op de middag, weerwolven die op dit uur huilden hadden een grote hoeveelheid pijn, woede of angst. Geen van de drie betekende iets goed. Hij haastte zich door de straten toen hij een sterke geur van bloed rook. Hij volgde zijn neus en kwam terecht op een steegje. Aan het uiteinde van het steegje stond een weerwolf. Het was Freddy. Zijn huid was echter een vreemd soort geel, zijn ogen staarden doelloos voor zich uit en uit zijn houding was op te merken dat hij vrij gevaarlijk en agressief bezig was. Rond hem stond een kringetje van een weerwolf of 3. Ze probeerden hem te bedaren. Iets wat gefaald was door het vijftal dode weerwolven dan tussen Freddy en de levende weerwolven lag. Genade huiverde.

Hij aarzelde geen moment. Het was niet Freddy. Freddy was vredelievend. Deze vreemde wolf die op Freddy leek was niets anders dan een onruststoker, een moordenaar en een barbaar. Hij moest dood, kalmeren zou niets helpen. Hij begon met grote sprongen zich in de richting van Freddy voort te bewegen. Hij stopte niet toen de levende wolven hem zagen aankomen en aan het roepen waren. Hij negeerde hen en maakte zo'n snelheid dat de omstaanders als vanzelf aan de kant gingen. Hij duwde zich af op zijn poten en gooide zich vol op de gele wolf. Zijn klauwen maakten diepe groeven in het gezicht van de weerwolf vooraleer ze beiden op de grond neerkwamen. Genade rolde door en draaide zich meteen om, klaar voor een tweede aanval. Die bleek echter niet nodig, het bloed gutste naar overal, de weerwolf die ooit de naam Freddy droeg zou niet meer recht komen.

Niet veel later bleek dat er elders in de stad een tweede aanval was geweest van een weerwolf. Een andere weerwolf had eveneens de gele huid gekregen en de wazige ogen. Verder was het opvallend dat beide wolven 2 gaten hadden in hun hals. Beide wolven waren gevonden bij het karkas van een dood dier, dat ze vermoedelijk in de stad hadden gesmokkeld en als voorgerecht aan het opeten waren. Beide weerwolven verloren de gele schijn weer na hun dood en werden terug herkenbaar. Er was iets grondig mis. Een vreemd soort ziekte was zich aan het verspreiden. Bij het kalmeren van de tweede weerwolf, was de Burgemeester om het leven gekomen.

De verhalen over Genade die de weerwolf zomaar doodde gingen algauw de ronde. De weerwolven verzamelden op het binnenplein en het duurde niet lang vooraleer de bevolking vrij zeker was dat Genade hen verder zou leiden, ook al was hij hier nog zelf niet helemaal van overtuigd. Hij besliste meteen met het begraven van de doden. Naast het lichaam van Freddy de Weerwolf, werd ook de tweede weerwolf begraven. Neusje, een van de Genezende Wolven van Wakkerdam was heengegaan. De begrafenis lokte veel volk maar algauw droop de bevolking net zoals de regen terug af. Genade bleef alleen achter, hij moest denken.

Tl;dr: Genade is Burgemeester
Neusje, Genezende Wolf is lunch.

Laatst bewerkt:

DeletedUser23442

Gast
Wow, Rabbid had tijd over x)

Toch is het stripverhaal een mooie samenvatting van de lange tekst die ik niet ga lezen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan