Natuurlijk kunnen schattuge noobjes wel slecht zijn, maar ik zou het mezelf niet vergeven als ik er oorzaak van zou zijn dat hij opnieuw dag 1 lynch zou zijn, terwijl hij goedje was. Als ik zekerder was geweest van mezelf, had ik op hem gestemd.
Nouja, het ligt er ofc aan 'hoe' iemand verdacht was. Als het bv gewoon vreemde theorie ofzo zijn, kan je zeker zeggen dat dat bij 'noobjes' minder verdacht is. Maar als hij een rare claim doet ofzo, is dat voor een 'noobje' net zo verdacht.
Ik vond het gewoon vreemd dat je hem wel 'verdacht' vond, maar niet op hem stemde '
omdat hij een noobje was'.
Het leek me dat je hem dan ofwel eigenlijk niet verdacht vond, ofwel zou moeten lynchen.
Waarom stem je trouwens op Imrahil voor BM en niet op mij?
Omdat ik 1 potje met je gespeeld hebt, en daar ben je me nou niet heel positief opgevallen.
Je kwam met vage theoriën op (achteraf gezien) vooral veel goedjes, bijna iedereen volgde die stem dan 'omdat je de grote genade was' en het ging helemaal mis + het was een stom potje.
Dus ja, ik vind het veel vreemder dat er zoveel mensen wel op je stemmen ipv dat het standaard is om op jou te stemmen.
Misschien komt het doordat ik je niet ken uit je 'hoogtijdagen' en ook geen 'nieuwerd' ben die de rest volgt, dat kan.
Maar in mijn ogen ben jij gewoon niet de speler die het het meest verdiend om bm te zijn, dus stem ik op iemand waarvan ik denk dat die het wel verdient.
Jaspenia maakt losse opmerkingen die niet op elkaar aansluiten. Zijn opmerkingen op een rijtje:
Dit zijn allemaal losse dingetjes waar hij vervolgens niet op doorgaat. Daardoor lijkt het erop alsof hij niet echt bezig is met zoeken, maar dit meer zegt om maar iets te zeggen te hebben.
Wow, dat zijn wel echt 'losse opmerkingen die niet op elkaar aansluiten.
Eerst vraag ik bij de eerste bm stem 'waarom?'.
Reden was een combinatie van het opgang krijgen van het spel + dat ik kyra een wat vreemde stem vond voor Lightpolis.
Ik kon me niet herinneren namelijk dat hij echt al veel potjes met Kyra gespeeld had (waarin ze niet vroegtijdig stierf).
(kan ik me in vergist hebben, had ik niet nagezocht)
Daarop kwam niet echt een goed antwoord, maar de reden dat ik er niet op door ging (nog), was omdat toen ik opnieuw in het topic keek er overal stemmen stonden zonder enige uitleg. Blijkbaar is dat opeens normaal, en om dan lightpolis daar wel over uit te vragen zonder extreem goede redenen en de rest gewoon wel zo laten stemmen leek me ook niet terecht en/of nuttig
Daarna maak ik wel een volgende post, waarin ik stem op een bm én 2 vragen stel over dingen die me opvielen.
Aangezien dit pas mn eerste post is na de antwoorden daarop lijkt het me vreemd dat jij al kon concluderen dat ik daar niet over door zou gaan. Zoals in mn reactie op mn eerste post hierboven al staat (getypt voordat ik deze nieuwe post van je las) blijkt.
Dus dan is de conclusie die jij trekt uit deze twee post eigenlijk best wel onzinnig.
Daarnaast verbaas ik mij erover dat niemand vraagt wat van Latdekat op Skype dan verdacht is. Bij Jaspenia nog het meest.
Niet te bewijzen voor mij natuurlijk, maar ik was zeker van plan om daar op door te gaan.
Maar dat ik het wel doe en de rest niet, maakt me dat verdacht?
Zo ja, leg uit.
Zo nee, waarom ben ik dan toch nog de verdachtste en zelfs lynchwaardig tov mensen die dat niet doen of die in je prive verdacht doen?
EDIT: Sorry bij voorbaat als Jaspenia niet slecht is. Er is niet echt veel waar ik me op kan baseren. Dat was vroeger anders.
Fijn dat je sorry zegt, niet dat iemand daar echt wat aan heeft.
Gelukkig is lynch dl pas morgen (jij dacht vgm vandaag als ik dit lees)
En ja, er is tegenwoordig vrij weinig om je op te baseren, vandaar oa mijn poging in mn eerste post
Om door te gaan van het niet antwoorden, groen bolletje was misschien aan, ik had de pagina niet afgesloten maar was er toch niet op bezig. Dus dom van me. Heeft niets te maken met negeren of zoiets.
Het punt van Genade was volgens mij niet dat je 'online stond' ofzo. Maar dat je deze post maakte:
(en je dus sws online was)
En hem ondertussen toch nog negeerde in pm.
E. Wow deze post is nog best lang geworden. Ik hoop dat het niet te vaag en langdradig is geworden, zowel sorry x)