• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #167 - Het potje zonder verrassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Weerwolven van Wakkerdam #167

Gewoon een normaal potje. Geen versieringen, geen speciale dingen. Simpel spelletje Weerwolven. Of toch wel?

Basis info
Aantal spelers: Meer dan 5
Claimen: Aan
Netwerken: Aan
Hints: Uit
Afscheidsbrief: Uit
Klaagmuur: Uit
BM-opvolging: Oud kiest nieuw
BM-keuze: Stem telt voor anderhalf, indien niet mogelijk, bij dl.
Manier van stemmen: Topic, groen en rood
Eindtijd stemmen: 21.00 uur

Rollen: Onbekend, enkel rollen uit het Regels/Rollentopic

Thema/ Verhaaltjes: Uit

1. Ilja
2. Jaspenia
3. lightpolis
4. Kyraco
5. latdekat
6. DonFrank
7. Gekko
8. Araluen
9. Neus
10. Heir of Carthago
11. Buffel28
12. Ydeger
13. labr
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Geen zin in regels.

Vragen over rollen zijn altijd welkom (want het regels/rollentopic is niet over alles sluitend, ik heb zo mijn interpretatie)

Alle rollen staan in het Regels/Rollentopic, behalve eventuele aanpassingen van hoofdrollen die bijrollen zijn geworden of omgekeerd. Daarnaast kan infectie of lieveling ook los zijn toegewezen aan de wolven/vampieren, zonder dat een bepaald persoon deze gave heeft. Alle getallen kunnen ook aangepast zijn om het aantal spelers te matchen.

Als ik je te inactief vind, waarschuw ik eenmaal. Tweede maal is dood.

Zwarte dood is mogelijk, roep maar. Dood is het gevolg aan de eerste persoon die het fout roept. (De tweede niet meer, want dan is de pot gedaan enzo)

Uhm, succes. Rollen volgen zo.

Eerste deadline is morgen 21.00 uur. Tegen dan enkel BM en nacht. Geen lunch en geen lynch.
Eerste lynch + eerste lunch is pas tijdens nacht 2, op maandag 7 maart.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Owja, voor zij die in het rollen/regelstopic wat gaan bladeren, het kopje 'Veelvoorkomende Rollen' kan je zo goed als overslaan. Kan een handige tip zijn, daarnaast mogen jullie posten. Veel speelplezier.
 

DeletedUser9155

Gast
Dan zal ik het maar op gang trappen.
Wat mij (en iedereen) tot nu toe opvalt, is de grote inactiviteit, die alleen maar in het voordeel van de wolven is.
Ik zou dus iedereen willen oproepen om zoveel mogelijk actief te zijn en theorieën te verzinnen.
Voorts merk ik dat er wel zeer snel wordt gevolgd in het stemmen op Jaspenia.
Argumenten zoals solide en ervaren speler lijken mij triviaal, aangezien er in dit spelletje wel meer ervaren spelers zitten.
Wordt er zo snel meegegaan in stemmen om niet op te vallen als wolf? Of stemmen (enkele van) de wolven op Jasper om een wolf als BM te hebben???
Neus onder voorbehoud.

Verder: latdekat. Was reeds actief op het forum en daarbuiten (contacteerde me via skype).

Edit: lynchstem veranderd: zie p5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Het is waar. De grote inactiviteit is inderdaad in het voordeel van de wolven.

Stemmen op Jaspenia kunnen toeval zijn, misschien niet. Het is idd een goede speler, dus beide zijn mogelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan