• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #169 De Ijsbarbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Weerwolven van Wakkerdam #169
De Ijsbarbaar

IJsbarbaarCMYK.jpg

Basis info
Claimen: Aan.
Netwerken: Aan.
Hints: Uit
Afscheidsbrief: Uit
Klaagmuur: Uit
BM-opvolging: Oud kiest nieuw
BM-keuze: Stem telt voor anderhalf, indien niet mogelijk, bij dl.
Manier van stemmen: Topic, groen en rood
Eindtijd stemmen: 21.30 uur

Verder info volgt bij start
  • Ingewikkelde, veel te uitgebreide rollen - Check
  • Allerlei voorwerpen met krachten - Check
  • Huisjes om in te wonen - Check
  • Een geweldig verhaal - Check
  • De beste spelleider - Check
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Eerste deadline is morgen 21.30 uur.
Tegen dan wil ik van iedereen een BM-stem en een verhuizing(pm).

Je stuurt naar mij een lijstje van 3 iglo's door(1e, 2e en 3e keuze). Helemaal onderaan staan alle iglo's opgelijst.
In elke iglo kunnen er 2 mensen maximaal (of 1 persoon). Eerst krijgt iedereen zijn eerste keuze. Bij te veel mensen, bespreek ik met BM wie er toch in de iglo een plaats krijgt. De BM is dus heel belangrijk.

Iglo van het vuur
Iglo van het water
Iglo van de wijsheid
Iglo van het eten
Iglo van de rust
 

DeletedUser23442

Gast
Succes allemaal!

(of nouja allemaal, de paar die meedoen)
 

latdekat

Harpij
Succes iedereen!

Die iglo's. Volgens mij bezit iedere iglo een speciale kracht. Iedereen weet van één iglo welke kracht ze bezit. Maar, er zijn 5 iglo's en 6 spelers. Dat zou dus betekenen dat ofwel één speler (als dit het geval is, zit ik aan een wolf te denken als rol zonder info over de iglo), ofwel aan twee spelers met dezelfde informatie.

Toch neig ik meer naar de eerste mogelijkheid.

Ook stel ik me beschikbaar als BM.

Waarom?

Vorig potje ben ik wel verkozen geweest, maar ik werd daar onmiddelijk geluncht. Dus toen heb ik niets kunnen doen.

-Ik ben actief
-Ik kom met nuttige theorieën en posts
-Ik kan verdachten aanwijzen
-Ik kan juiste keuzes maken
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Succes.

Gelukkig hebben we Latdekat om alle open deuren in te trappen.
 

DeletedUser23468

Gast
succes allemaal.

ps: is het heel raar dat ik bij iglo van het eten meteen aan lunch denk?
 

latdekat

Harpij
succes allemaal.

ps: is het heel raar dat ik bij iglo van het eten meteen aan lunch denk?

Misschien kan het, maar het zou toch net iets te doorzichtig zijn volgens mij. Er zijn waarschijnlijk al wolven die kunnen lunchen, als er nog een lunch bijkomt zouden er drie doden per dag vallen. (Zoniet meer)

En dat is toch net iets te veel met 6 spelers.
 

DeletedUser23468

Gast
Misschien kan het, maar het zou toch net iets te doorzichtig zijn volgens mij. Er zijn waarschijnlijk al wolven die kunnen lunchen, als er nog een lunch bijkomt zouden er drie doden per dag vallen. (Zoniet meer)

En dat is toch net iets te veel met 6 spelers.

misschien dat de wolven mogen kiezen als van alle mensen die daarheen gaan wie ze lunchen. als er 2 wolven zijn verklaart dat ook waren er maar 5 iglo's zijn
 

DeletedUser21204

Gast
Jongens, dit alles is toch een beetje vergezocht.
Netwerken staat aan, dus laten we eerst informatie verzamelen voor we een hele hoop voorbarige conclusies hier direct in het topic gaan gooien.
 

latdekat

Harpij
Jongens, dit alles is toch een beetje vergezocht.
Netwerken staat aan, dus laten we eerst informatie verzamelen voor we een hele hoop voorbarige conclusies hier direct in het topic gaan gooien.

Vind je mijn theorie vergezocht? Ik vind van niet. Wat is er fout aan volgens jou?
 

latdekat

Harpij
misschien dat de wolven mogen kiezen als van alle mensen die daarheen gaan wie ze lunchen. als er 2 wolven zijn verklaart dat ook waren er maar 5 iglo's zijn

Kleine opmerking: Waarom denk je dat er twee wolven zijn? Twee op de zes. Dat maakt dat er maximaal nog vier goedjes zijn. Waarschijnlijk heeft iemand ook nog eens een neutrale rol. Dat maakt dat er drie goedjes tegen twee wolven zijn. Niet echt eerlijk! Wss is er maar één wolf.
 

DeletedUser23442

Gast
Leuke theorie dat er mss 1 wolf inzit die als enige geen info heeft over een iglo.
Zou waar kunnen zijn mss.

Maar als je dat had willen gebruiken om die wolf te vinden had je dat niet in het topic moeten roepen maar iedereen af moeten gaan om te weten of ze info hebben, en degene die niet weet wat je bedoelt valt dan door de mand.

Nu kan je daar niets meer mee
 

DeletedUser23701

Gast
ik ga toch maar voor latdekat omdat hij zich wel heeft bewezen aan het begin van het vorige potje, maar nooit de kans heeft gehad daadwerkelijk de rol van BM op zich te nemen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik mis 50% van de BM-stemmen.
Goed, ik verleng de deadline naar morgen 21.30 uur.

Vanaf nu valt iedereen die een stem niet zet inactiefdood.
 

latdekat

Harpij
Ik mis 50% van de BM-stemmen.
Goed, ik verleng de deadline naar morgen 21.30 uur.

Vanaf nu valt iedereen die een stem niet zet inactiefdood.

Er staat echt morgen! Om 00:02 gepost, maar ik moest nog geen stem gezet hebben. Kan je vanaf nu alleen maar data posten, geen morgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan