• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
1. Nissassa
2. Latdekat
3. Ilja
4. Heartlion
5. Kyraco
6. Graecus
7. Jivilium
8. Dasios
9. Jaspenia
10. Rabbid
11.
12.
13.
14.
15.
 

DeletedUser21204

Gast
Verder, stop de overreacting, we gaan niet compleet samenwerken en rollen delen etc, ik zorg gewoon dat hij de basisprincipes kent en hij kan me ofc altijd vragen stellen. Ik zorg dat hij weet waar en wanneer hij moet stemmen, zulke dingen, ik ga hem niet als wolf laten winnen ofzoiets x)
 

latdekat

Harpij
Laat Kyra toch gewoon doen. Zolang Kyra geen gebruik maakt van Dasios en het gewoon bij uitleg en tips blijft, is er toch geen probleem?
 

DeletedUser22926

Gast
Laat Kyra toch gewoon doen. Zolang Kyra geen gebruik maakt van Dasios en het gewoon bij uitleg en tips blijft, is er toch geen probleem?
Dit is dus totaal wel een probleem, dasios heeft een oneerlijk nadeel tegenover de harde kern van dit potje, mentors moeten verboden zijn !!!!!!!!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
11. The man, The myth, The legend, The one and only: mister ShovingNE2

Ik zou de spelleiding aanraden hem niet te laten meedoen. Nuja, inactief.

Verder, stop de overreacting, we gaan niet compleet samenwerken en rollen delen etc, ik zorg gewoon dat hij de basisprincipes kent en hij kan me ofc altijd vragen stellen. Ik zorg dat hij weet waar en wanneer hij moet stemmen, zulke dingen, ik ga hem niet als wolf laten winnen ofzoiets x)

Wel, die vragen kan hij perfect ook bij de spelleiding stellen. Geen idee waarom jij die mentor moet zijn? Tis nu niet dat het zo moeilijk is. Wij bijten heus niet.
 

DeletedUser20542

Gast
1. Nissassa
2. Latdekat
3. Ilja
4. Heartlion
5. Kyraco
6. Graecus
7. Jivilium
8. Dasios
9. Jaspenia
10. Rabbid
11. ShovingNE2
12.
13.
14.
15.

NB: de deadline is vastgelegd op 20u30
 

DeletedUser22926

Gast
Ik voel je haat Robin. Stel ik erg op prijs...
Je bent gewoon een myth, we denken steeds weer dat je bestaat maar dan verdwijn je opeens weer voor een maand.

Niet rabbids fout dat hij zo modern gaan denken is. In mythes gelooft hij denk ik niet namelijk.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik zie Kyra er nog wel voor aan om dr leerling gewoon te naaien voor de winst x)
Ben benieuwd hoe effectief het gaat zijn.
 
Bovenaan