• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser20542

Gast
Got Killed! is een variant van Genade's Ultrarandom, uitgewerkt door Gekkootje63. Wij presenteren u een bloedstollend spannende en überhaupt bloedige vissenkom!

Uitleg
- Het Ultrarandom-concept en de instellingen
https://nl.forum.grepolis.com/index...olven-van-wakkerdam.26091/page-18#post-852299
Aanpassingen aan de instellingen van Genade:
Deadline: 20.30
Bij gelijkstand: BM-stem telt dubbel, als dit geen doorslag geeft bepaalt BM na de deadline
Opvolging BM: oude kiest

- Uitleg Got Killed!
https://docs.google.com/document/d/1L9P2Egf0d6BWFI03OuJcKijbU2prSa-BFMVhAIs3598/edit?usp=sharing

Wie post voor ik zeg dat het mag, valt dood.
 

DeletedUser20542

Gast
Spelers
Nissassa
Burgemeester Lynch dag 2 - Cupido V1
Latdekat Jagerschot Kyraco dag 4 - Zieke
Ilja
Heartlion Lynch dag 1 - Jager V1
Kyraco Lunch dag 3 - Jager V1
Graecus Lunch dag 0 - Beschermengel
Jivilium Lunch dag 4 - Wapensmid V1
Dasios Lynch dag 4 - Sabotagewolf
Jaspenia Jagerschot Heartlion dag 1 - Burger
Rabbid Lunch dag 2 - Burger
ShovingNE2 Beul IJzervreter dag 1 - Wolf
Fireas Burgemeester
IJzervreter - Beul V2
Imrahil Lynch dag 3 - Wolf
Neus Lunch dag 1 - Burger

Gewonnen door het koppel: Ilja, Fireas en Nissassa

Happenissen
Deadline 0: BM - Lunch
Dag 1: Beulactie
Deadline 1: Lynch - Lunch
Deadline 2: Lynch - Lunch - Klaagmuur - Nieuwe BM
Deadline 3: Lynch - Lunch - Jagerschot
Deadline 4: Lynch - Lunch - Het Einde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Huishoudelijke mededelingen
- Wie een vraag heeft, kan altijd terecht bij een welwillende spelleider (en dat zijn we allebei).
- Deadline 0 bestaat uit de BM-stemming en de eerste nachtacties (waaronder de lunch).
- Meer komt misschien wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26004

Gast
Waarom zie jij Kyraco niet als een goede lynch, verklaar jezelf eens nader.

Omdat onze lieve Kyra met welgeteld 0 posts in deze vissenkom, zich nog niet heeft kunnen gedragen als een in mijn optiek verdacht persoon, vind ik op het moment Kyra geen goeie lynch. Dat is wel evident lijkt mij, right?

Maar kennelijk denk jij daar anders over dus verklaar je nader ;)
 

DeletedUser23442

Gast
Succes allemaal!

Ik neem aan dat alle bovenstaande lynchstemmen niet serieus bedoeld zijn, zowel komt daar vast nog wel argumentatie voor...
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zou graag een gezellig potje met Dasios spelen zonder bij elk woord te hoeven denken waar Kyra haar invloed heeft gehad x)

Gast, doe niet belachelijk, ik heb je heel vaak gezegd dat het er enkel op neer komt dat hij weet waar en wanneer hij moet stemmen! Wij gaan geen rollen uitwisselen, en ik ga hem niet zeggen wat hij wel of niet moet posten!
Denk je nu echt dat ik hem bij zijn eerste potje zo zou gaan naaien dat hij nooit meer hier een spelletje WvW komt spelen?
 

DeletedUser

Gast
Is er nu wel of niet netwerken? Indien Ja, kun je me via berichten hier altijd aanspreken. Indien Nee, dan kun je me via berichten hier niet aanspreken.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik zou graag een gezellig potje met Dasios spelen zonder bij elk woord te hoeven denken waar Kyra haar invloed heeft gehad x)

Als je Kyra eruit haalt dan kan ze alleen maar makkelijker Dasios helpen x)
Dus dan speel je nog niet echt met hem of haar?
 
Bovenaan