• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser9104

Gast
Omdat ik dus Ilja en Fireas geloofde en die zeiden dat ik Lat moest schieten omdat er echt geen twee zieken in konden zitten...

Ik heb nooit gezegd dat je perse lat moest schieten, eigenlijk alleen maar dat je niet mij of Fireas moest schieten.

Het feit dat je dat zegt, laat maar weer eens blijken dat jij ook helemaal niet volgt en maar wat doet x)
Ik tel op dag 2, 1/3 van alle posts van mij. Ik denk dat ik die dag het meeste initiatief van iedereen nam. Daarnaast heb ik met een man of 7 genetwerkt. Dus ik zou wel oprecht zeggen dat ik de enige persoon was die iets ondernam. Die op dag 2 uberhaupt met de vinger naar iemand anders durfde wijzen. Dit klinkt nu vrij egocentrisch, maar kijk terug naar het topic en ontken het nog eens Heart. Blind zijn is blijkbaar geen kunst.
Voor zover ik op dag 3 heb gevolgd, was ook toen Kyraco de enigste die naar iemand wees (en Jivilium nog een beetje). Daarnaast was zij volgens mij ook wel actief achter de schermen.

Nuja, het was al dag 2, jullie hebben ons eerst 2 sportieve lunches gegeven. True dat. Maar dan nog vond ik het wel vrij lame dat je iedereen die iets doet, die naar iemand wijst, eruit gaat lunchen. Dat maakt het toch niet meer spannend x)

Kyra was een reëel gevaar en moest gaan. En ja, je klinkt behoorlijk egocentrisch.

Verder ben ik even voor je gaan teruglezen, want ik was zelf even kwijt waarom exact. Het kwam beter uit qua verdenkingen als jij lunch zou worden. Gezien dan latdekat makkelijker verdacht te maken was.

Overigens zie ik nu dat ik de post speciaal voor heart geciteerd heb, maar ben te lui om het te corrigeren.
 
Bovenaan