• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic Weerwolven van Wakkerdam #188 - Gemeente Wakkerdam

DeletedUser

Gast
a9uwzd.jpg



Wakkerdam is een ambitieus dorp ondanks de steeds dalende inwonersaantallen. Toch blijft het bouwen en bouwen. Zoveel dat er ondertussen geen andere uitweg meer is dan fuseren met Slachterdam. Gemeente Wakkerdam is geboren.. zou je zeggen, alleen het wolven probleem wordt groter en groter, zo ook in deze nieuwe gemeente met een groter bereik. Weten de Wakkerdammers en slachterdammers zich te weren tegen de wolven en deze groep te lynchen of krijgen de wolven extra veel hapjes?

Afscheidsbrief: uit
Claimen: Aan
Netwerken: Aan
Klaagmuur: Ja
Manier van stemmen: BM Groen / Lynch Rood
BMopvolging:
Oud kiest nieuw binnen 12u anders herstemming
BMstem: Neemt definitief besluit bij gelijke stand
Rollen: worden niet openbaar bekend gemaakt.
Deadline: 22:00u, berichten daarna worden automatisch niet meer meegeteld.
Deadline acties: 21:30u, acties daarna worden niet meegeteld.

Ik doe mee:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Info:
- Spel start vanaf 14 personen tenzij anders wordt besloten
- Rollen worden prive verstuurd
- Dag 0 is BM stemming en lunch
- dag 1 is lynch en lunch
- Zet acties van te voren in.​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
1. Heartlion
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Denk dat je hier veel van leert jivi
 

DeletedUser18363

Gast
1. Rabbid zou de volgende leiden?

2. Ik denk niet dat het slim is als een nieuwe speler zoals Jivilium genoeg ervaring heeft om een potje te leiden. Feit is dat je als leider vaak tegen dingen aanloopt die moeilijk op te lossen zijn zoals actie volgorde of gebreken binnen het potje. Zodra je als spelleider iets fout doet wat gamechanging is breekt de hel los.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik ga toch even lulllig doen:

Iemand bezwaar als ik morgen of overmorgen de inschrijvingen voor de volgende pot open?

Aangezien je geen bezwaar hebt gemaakt mag Rabbid de volgende pot leiden.

Ik verklaar dit inschrijftopic nietig.
 

DeletedUser18363

Gast
Beetje lullig als Rabbid iets voorbereid heeft en jij zomaar z'n potje kaapt, of niet?
 

DeletedUser22926

Gast
Joh, ik kap er mee hier.
Jivi, trek er aub niet veel van aan... Neus heeft wel een punt alhoewel ik zou denken dat het best kan, maar miss is het ook het beste als je even kijkt naar hoe anderen het doen. Dit en vorig potje zijn de momenten dat je moet beseffen dat je niet moet gaan caren om wat andere mensen zeggen of vinden over en van jou want dan ontstaat er rage. En hoe grappig rage soms ook is, als je je gewoon normaal kan gedragen zonder opgefokt te raken op want anderen zeggen en je het forum begrijpt dan kan je het best een potje starten ofzo. Nu geef je het al op voordat er iets op te geven valt en dat is geen goede eigenschap voor een leider van een potje.. Daarnaast heb gewoon lol want als je zo gestresst ervan raakt is het gewoon niet leuk op het forum.
 

DeletedUser

Gast
Het potje gaat gewoon door hoor en wat neusje zegt, tja wie is hij? Heeft niets te vertellen hier.
 

DeletedUser21204

Gast
1. Heartlion
2. Kyraco
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jivilium, waarom niet gewoon zeggen dat je het er al met Rabbid over had gehad? Dan was er geen enkel probleem :p
Stel Heartlion zegt in het discussietopic "ik leid de volgende", en opeens verschijnt daar een inschrijftopic van mij, dan denk je toch ook wel even "huh, wat gebeurt hier?"
En nog 1 ding, ik ben het compleet met Heartlion eens. Je moet je niet zo druk maken! Dat maakt heel WvW minder leuk! (En ja, ik spreek uit ervaring, ik word ook wel eens chagrijnig door hoe bepaalde mensen doen, en dat maakt het gewoon veel minder leuk). Gewoon minder van aantrekken! (maar niet negeren ofc, gewoon normaal reageren en het mogelijke misverstand de wereld uit helpen :p)
 

DeletedUser

Gast
Thnks voor de support! Tja, ik ken niet ieder al zo goed dat ik weet hoe er mee om te kunnen gaan, iets minder temperament en meer lol dus :D
 
Bovenaan