• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #188 - Gemeente Wakkerdam

DeletedUser21204

Gast
Haha okeej, omdat je zo aan het vragen was over de infectie :p

Dat was om te kijken wanneer ik mijn drankjes moest doen zodat ik bewezen zou blijven. Ik wil geen drankje doen, bewezen zijn, en dan dag erna infectie kunnen zijn voor mensen.
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom? Ik vond ons als wolven echt totaal niet verdacht. Logisch door het korte potje maar toch

Zodat ik zeker wist dat ik alles met hem kon delen. Want we waren al wat aan het samenwerken, maar bepaalde rollen wou ik nog niet zeggen. Als ik mijn drankje op hem had gegooid en er niets gebeurde, hadden we echt samen kunnen werken.
En jij was daarna gewoon fucking verdacht. Echt 0 twijfel.
 

DeletedUser

Gast
Wel ik ga wel eens weer wat verzinnen :p Maar dat zal toch even duren voordat dat klaar is.

Wellicht dat rabbid een potje heeft?
 

DeletedUser22926

Gast
Zodat ik zeker wist dat ik alles met hem kon delen. Want we waren al wat aan het samenwerken, maar bepaalde rollen wou ik nog niet zeggen. Als ik mijn drankje op hem had gegooid en er niets gebeurde, hadden we echt samen kunnen werken.
En jij was daarna gewoon fucking verdacht. Echt 0 twijfel.
ja logisch xD
Ik heb ook nooit geclaimed heeft nissa dat gedaan?
 

DeletedUser

Gast
Voor de mensen die het leuk vinden, dit was meer van de originele inhoud:

wakkerdammers en slachterdammers.
Wakkerdammers
Je bent een inwoner van wakkerdam, je bent er geboren en getogen en weet de weg. Als echte inwoner van Wakkerdam heb je namelijk een privilege. Daarom kun je:

Drie soorten privileges elke speler krijgt hier 1 privilegge van:
- Eenmalige beschermengelactie vooraf in te zetten
- Eenmalige immuniteitsactie voor jezelf vooraf in te zetten
- Eenmalige beschikking over levensdrankje vooraf in te zetten

Slachterdammers
Je bent een oud-inwoner van Slachterdam, je bent daar geboren en getogen maar je woont nu in gemeente wakkerdam. Om je je thuis te laten voelen krijg je wat hulp:

Drie soorten hulp:
- Eenmalige nachtwaker actie vooraf in te zetten bij gebruik
- Eenmalige beschikking over levensdrankje vooraf in te zetten
- Eenmalige jagersactie waarbij geschoten persoon bij volgende deadline sterft. Doorgeven via pm.


Dit is dus uiteindelijk weggelaten omdat ik het te overpowerend vond :p
 

DeletedUser18363

Gast
Goed geleid, Jivi.
Heb geen grote fouten ontdekt, beetje late jager, maar die vergeten we.
Mooi potje.
 

DeletedUser23442

Gast
Het is mijn eerste keer haha moet ook alles nog een beetje uitzoeken en ondervinden, ben in ieder geval blij dat jullie het een leuk potje vonden.

Prima geleid, maar de balans had inderdaad beter gekund. Dat is ook heel lastig...

Maar het is misschien raadzaam om je plan eens voor te leggen aan iemand die dit potje zelf niet meedoet maar wel ervaring heeft met leiden.
Die kunnen je dan helpen met tips over wat wel of niet gebalanceerd is. Genade of Rabbid zijn bijvoorbeeld altijd wel te bereiken om je daarmee te helpen als ze zelf niet meedoen. (hoewel ik niet zeker weet hoe actief ze hun forumpms nog checken, maar via skype lukt het sws wel. Evt als je zelf geen skype hebt via via vragen of iemand ze kan attenderen op het forum)

Toen Nissassa stierf zei hij het me. Maar eerder was ik daar niet van op de hoogte, nee.
Ook een beetje op/over het randje van spelbederf om als dooie tegen een levende zulke info te geven :?
 

DeletedUser

Gast
Maar het is misschien raadzaam om je plan eens voor te leggen aan iemand die dit potje zelf niet meedoet maar wel ervaring heeft met leiden.

Thnks, dit is ook gebeurt, ik heb het plan uitvoerig met Rabbid besproken en heel flink bijgeschaafd :D
 

DeletedUser

Gast
Helemaal niet :O haha ik heb alleen nog wat dingen eruit gelaten de rollen zoals in het spel waren bij jou bekend hoor :p
 

DeletedUser21204

Gast
ja logisch xD
Ik heb ook nooit geclaimed heeft nissa dat gedaan?

Nissassa had jullie 2 zieke genoemd x) Dusja, dat was quite obvious toen er 1tje dood was.

Ook een beetje op/over het randje van spelbederf om als dooie tegen een levende zulke info te geven :?

Lijkt me niet, het enige wat ik ermee kon doen was Ydeger in gedachten vervloeken.

Voor de mensen die het leuk vinden, dit was meer van de originele inhoud:

wakkerdammers en slachterdammers.
Wakkerdammers
Je bent een inwoner van wakkerdam, je bent er geboren en getogen en weet de weg. Als echte inwoner van Wakkerdam heb je namelijk een privilege. Daarom kun je:

Drie soorten privileges elke speler krijgt hier 1 privilegge van:
- Eenmalige beschermengelactie vooraf in te zetten
- Eenmalige immuniteitsactie voor jezelf vooraf in te zetten
- Eenmalige beschikking over levensdrankje vooraf in te zetten

Slachterdammers
Je bent een oud-inwoner van Slachterdam, je bent daar geboren en getogen maar je woont nu in gemeente wakkerdam. Om je je thuis te laten voelen krijg je wat hulp:

Drie soorten hulp:
- Eenmalige nachtwaker actie vooraf in te zetten bij gebruik
- Eenmalige beschikking over levensdrankje vooraf in te zetten
- Eenmalige jagersactie waarbij geschoten persoon bij volgende deadline sterft. Doorgeven via pm.


Dit is dus uiteindelijk weggelaten omdat ik het te overpowerend vond :p

Goed dat je dit hebt weggelaten. Het idee was leuk, maar inderdaad veel te overpowered.
 
Bovenaan