• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #188 - Gemeente Wakkerdam

DeletedUser21204

Gast
Lekker balance enzo.

Beul, Jager, Priester, Heks met doodsdrankje (en levens), Reiziger, Smid x)

Nouja, was leuk potje. Vooral toen ik praktisch gezien de power had over 3 priesterdrankjes en 1 doodsdrankje. Toen was het gwn alles uitmoorden wat ook maar een beetje verdacht leek.
 

DeletedUser21575

Gast
Nou en toen kwam er een spoedig einde aan een veel te leuk potje. Jammer van die trieste jageractie van een inactiefje.
 

DeletedUser21204

Gast
T was mede door Jivi op een gegeven moment gewoon duidelijk; niets zat er 2x in op burgers na.
Als IJzer dan ook zegt priester te zijn... Ja, dan komt er een doodsdrankje.
 

DeletedUser

Gast
Het is mijn eerste keer haha moet ook alles nog een beetje uitzoeken en ondervinden, ben in ieder geval blij dat jullie het een leuk potje vonden.
 

DeletedUser9104

Gast
En toch nog bijna een onschuldige burger de dood in willen jagen :O

Maar wel nice dit voor de goedjes. Heb ergens wel een beetje medelijden met de wolven :p
 

DeletedUser20542

Gast
Nou en toen kwam er een spoedig einde aan een veel te leuk potje. Jammer van die trieste jageractie van een inactiefje.
Je kunt wel zielig blijven doen, maar je weet dat ik je niet heb vermoord omdat je op me stemde.
 

DeletedUser

Gast
Overigens als toevoeging op wat uitleg, alle burgerrollen hadden een thema zoals is te zien + bij sterven zouden ze in een geest veranderen en toch 1 letter per dag mogen posten.

Het vermelden van de steden was een beetje een extratje voor de vorm van het verhaal, het had niet echt een toegevoegde waarde op hoeveel van welk drop en de goed en slechtheid van rollen.
 

DeletedUser20542

Gast
[4-10-2016 22:21:13] Didier | Relax: Hey yde! Sorry van de lynchstem. Ik zie nu dat die redelijk onterecht is x) hopelijk levert me dat geen jagerschot op! Als ik wolf was en je ging lunchen zou ik immers niet op je stemmen voor lynch x) we hebben ondertussen een redelijk netwerkje met een aantal goedjes waaronder kyra ilja en jasper. We verdenken momenteel vooral lat en shoving. Mocht je nog iets bij willen dragen aan de goedjeswinst zou je daar eventueel nog een verschil kunnen maken (y)

Ik weet niet of het klopt wat daar staat, maar dat was niet eens het ding.
Ten eerste dat ik al dood was toen hij dit stuurde. Het voelde als mijn plicht om te spelbederver de killen. Voor de rest sloot ik het intuïtief al niet uit dat hij een wolf was.
 

DeletedUser22926

Gast
Mn reden om te switchen naar nissa kwam ook door toeval doordat hij iets logisch zei ik wilde niet eens per se een van ons als bm xD
Wel echt te ope goedjes..
 

DeletedUser22926

Gast
Heel slap jezelf ingedekt nissassa xD het is ook echt letterlijk 1 min voor dl
 

DeletedUser

Gast
Wat ik mij afvroeg, was Kyra op de hoogte van dat ze infectie zou zijn?

Of verklap ik dit nu :p
 

DeletedUser9104

Gast
Trouwens, mijn complimenten voor Jivilum. Dit was je eerste potje als spelleider toch?
 

DeletedUser21575

Gast
[4-10-2016 22:21:13] Didier | Relax: Hey yde! Sorry van de lynchstem. Ik zie nu dat die redelijk onterecht is x) hopelijk levert me dat geen jagerschot op! Als ik wolf was en je ging lunchen zou ik immers niet op je stemmen voor lynch x) we hebben ondertussen een redelijk netwerkje met een aantal goedjes waaronder kyra ilja en jasper. We verdenken momenteel vooral lat en shoving. Mocht je nog iets bij willen dragen aan de goedjeswinst zou je daar eventueel nog een verschil kunnen maken (y)

Ik weet niet of het klopt wat daar staat, maar dat was niet eens het ding.
Ten eerste dat ik al dood was toen hij dit stuurde. Het voelde als mijn plicht om te spelbederver de killen. Voor de rest sloot ik het intuïtief al niet uit dat hij een wolf was.
Inactieve speciaaltjes zijn grotere spelbedervers x) meld je dan gewoon niet aan.
 

DeletedUser21204

Gast
Wat ik mij afvroeg, was Kyra op de hoogte van dat ze infectie zou zijn?

Of verklap ik dit nu :p

Toen Nissassa stierf zei hij het me. Maar eerder was ik daar niet van op de hoogte, nee.
Sterker nog; als Nissassa niet al dood was had ik m vandaag gedood met een priester-drankje.
 

DeletedUser22926

Gast
Toen Nissassa stierf zei hij het me. Maar eerder was ik daar niet van op de hoogte, nee.
Sterker nog; als Nissassa niet al dood was had ik m vandaag gedood met een priester-drankje.
Waarom? Ik vond ons als wolven echt totaal niet verdacht. Logisch door het korte potje maar toch
 
Bovenaan