• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #189 - De sloop van Wakkerdam

DeletedUser

Gast
Ik snap het wel wat jullie zeggen maar ben het er enerzijds niet mee eens, Nissassa en Ydeger hebben als wolf geen enkele invloed gehad op het spel. Nissassa omdat deze direct daarna dood was, Ydeger omdat het spel beslist was.

Maar ik neem het mee voor volgende spellen dus bedankt voor de feedback!
 

DeletedUser21575

Gast
Die RIP van mij though x) Muizenval into infectie into jager door beul. Maargoed, dankzij dat jagerschot heb ik nu wel de kom gewonnen!
Thanks, bye!
 

DeletedUser21204

Gast
Te veel wolven, maar ook te veel speciaaltjes.

Een ooggetuige, een ziener en een muizenval is te veel.
Maar true, 1 wolf minder had ook wel gemoeten. Ik had ook echt niet meer verwacht dat Ydeger opeens deze nacht nog was opgegroeid.
 

DeletedUser

Gast
Ik neem het iig zeker mee in volgende spellen, spelbalans is mijn aandachtspunt om aan te werken :)

E: Overigens hoop ik ook dat jullie het leuk hebben gevonden :D
 

DeletedUser21204

Gast
En Ydeger, ik ben geen bitch.
Shoving claimde bij mij beul en zei dat Lat ziener was. Als infectiewolf wou ik graag de beul in leven houden want die kon ik nog mooi gebruiken, en de ziener ging niet want dan wist Shoving dat ik wolf was. Dus vandaar dat ik Gekko dood liet vallen. Dus ook al ben ik het er 100% mee eens dat het fucking lame was omdat ie op zichzelf stemde, het was de beste optie.
 

DeletedUser22926

Gast
Die lunch in het begin maakte het al helemaal kut, vooral gezien alleen ervaren spelers slecht waren, die er sws bijna nooit uitgestemd worden als eerste lynch, want als je dat doet krijg je enorme bash over je heen, stemden we er ook daarnaast bijna zeker nog eens een goedje uit, doordat we geen aanwijzingen hadden van de lunch o.d. dus sws al 2 goedjes eruit is het 5+bm tegen 6, en dan is het gewoon klaar..

Daarnaast wat een kut activiteit zeg had leuker gespeeld kunnen worden door de slechtjes en dan ook nog een actieve lunchen. Jammer dat het zo gewonnen moest worden, maar ja.
 

DeletedUser22926

Gast
Oja daarnaast, stop met kyras billen likken en blind claimen bij haar. Is GEEN goede tactiek...
 

DeletedUser21204

Gast
Het werkte het vorige potje anders uitstekend, precies daardoor wonnen we (de goedjes dus) keihard.

Maargoed, ik ben wel gewend dat er na elke keer dat ik wolf ben weer wordt geschreeuwd dat ik niet te vertrouwen ben. Ga je gang.
 

DeletedUser23442

Gast
Die lunch in het begin maakte het al helemaal kut, vooral gezien alleen ervaren spelers slecht waren, die er sws bijna nooit uitgestemd worden als eerste lynch, want als je dat doet krijg je enorme bash over je heen, stemden we er ook daarnaast bijna zeker nog eens een goedje uit, doordat we geen aanwijzingen hadden van de lunch o.d. dus sws al 2 goedjes eruit is het 5+bm tegen 6, en dan is het gewoon klaar..

Daarnaast wat een kut activiteit zeg had leuker gespeeld kunnen worden door de slechtjes en dan ook nog een actieve lunchen. Jammer dat het zo gewonnen moest worden, maar ja.
Is het de schuld van de slechtjes dat er weinig activiteit was? :')
 

DeletedUser9104

Gast
Heart, we waren eerst met z'n drieën (Kyra, Jasper en ik). We hadden Nissassa als infectie opgegeven (en die ging dezelfde avond nog dood). Yde was welp en we wisten niet dat hij dat was. Daarnaast groeide hij pas nacht 4 op.
 

DeletedUser23442

Gast
Deels ja jullie waren met zn vijfen konden echt wel wat meer praten in het topic :p


Heb jij eigenlijk bij shoving geclaimd?
Ga eens tellen hoeveel van de posts er van Ilja, Nissassa, Kyra, Yde of mij waren x)
Vgm meer dan de helft
 
Bovenaan