• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic Weerwolven van Wakkerdam #190 - Weerwolven van Catan

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WvW 190 - Weerwolven van Catan

0fadf0d8297849fa894a7493f50a079f.png


Je wordt wakker. Je bent alleen. Je kijkt rond je. Groene velden voor zover het zicht reikt. Je hebt geen idee waar je bent of wie je bent. Je dwaalt wat rond. Je vindt op het eiland verschillende soorten gebieden. Je komt ook anderen tegen. Ze lijken op het eerste zicht wel aardig. Samen proberen jullie een nieuwe samenleving op te bouwen. Maar niet iedereen is daar even goedgezind bij.

Claimen: Aan
Netwerken: Aan
BM-opvolging: Oud kiest nieuw.
BM-keuze: Kiest bij gelijkspel, ongeacht zijn/haar stem.
Manier van stemmen: Topic, Rood en Groen
Eindtijd stemmen: 22.00 uur
Rollen: Onbekend
Er is een link met Kolonisten van Catan. Zowel in het spel/rollen als in het verhaal. Wordt vervolgd.

Start
Ik start wanneer het huidige potje is afgelopen. Ten vroegste donderdag
 

DeletedUser18363

Gast
Je photoshop skills worden wel steeds beter, poeh.
Maar wie is Klaus Teuber?
 

DeletedUser21204

Gast
Jij bent er op tijd bij :O

1. Heartlion
2. Kyraco
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser21356

Gast
1. Heartlion
2. Kyraco
3. Gekko
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

<3 KvC
 

DeletedUser

Gast
1. Heartlion
2. Kyraco
3. Gekko
4. Ijzer
5. Jivilium
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser9104

Gast
1. Heartlion
2. Kyraco
3. Gekko
4. Ijzer
5. Jivilium
6. Ilja
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser26399

Gast
1. Heartlion
2. Kyraco
3. Gekko
4. Ijzer
5. Jivilium
6. Ilja
7. Graecus 001
8.
9.
10.


Lijkt me leuk, heb dat spel thuis en speel het vaak, dus als je er een paar van de spelelementen instopt lijkt het me wel leuk
 

DeletedUser27427

Gast
1. Heartlion
2. Kyraco
3. Gekko
4. Ijzer
5. Jivilium
6. Ilja
7. Graecus 001
8. Dasios
9.
10.

Ik ben benieuwd.
 

DeletedUser26399

Gast
WvW 190 - Weerwolven van Catan

0fadf0d8297849fa894a7493f50a079f.png


Je wordt wakker. Je bent alleen. Je kijkt rond je. Groene velden voor zover het zicht reikt. Je hebt geen idee waar je bent of wie je bent. Je dwaalt wat rond. Je vindt op het eiland verschillende soorten gebieden. Je komt ook anderen tegen. Ze lijken op het eerste zicht wel aardig. Samen proberen jullie een nieuwe samenleving op te bouwen. Maar niet iedereen is daar even goedgezind bij.

Claimen: Aan
Netwerken: Aan
BM-opvolging: Oud kiest nieuw.
BM-keuze: Kiest bij gelijkspel, ongeacht zijn/haar stem.
Manier van stemmen: Topic, Rood en Groen
Eindtijd stemmen: 22.00 uur
Rollen: Onbekend
Er is een link met Kolonisten van Catan. Zowel in het spel/rollen als in het verhaal. Wordt vervolgd.

Start
Ik start wanneer het huidige potje is afgelopen. Ten vroegste donderdag



Er is een link met Kolonisten van Catan. Zowel in het spel/rollen als in het verhaal. Wordt vervolgd.



Deze passage lijkt me dus wel leuk, maare hoe kan je de rollen linken, de namen ms, maar er zijn niet bepaalde personages zoals in agricola of andere van dat genre gezelsschapspellen. Wel kan je ons wegen, dorpen of steden laten bouwen en met dobbelstenen laten gooien om grondstoffen te krijgen, waarmee we voorgaande of ontwikkelingen kopen. Ennen als je 7 gooit, mag je dan de rover een bepaald productieveld lamleggen en van een van de spelers die je daarmee pest een grondstoffenkaart trekt en moet dan ook iedereen die meer dan 7 kaarten heeft de helft afgeven
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Er is een link met Kolonisten van Catan. Zowel in het spel/rollen als in het verhaal. Wordt vervolgd.



Deze passage lijkt me dus wel leuk, maare hoe kan je de rollen linken, de namen ms, maar er zijn niet bepaalde personages zoals in agricola of andere van dat genre gezelsschapspellen. Wel kan je ons wegen, dorpen of steden laten bouwen en met dobbelstenen laten gooien om grondstoffen te krijgen, waarmee we voorgaande of ontwikkelingen kopen. Ennen als je 7 gooit, mag je dan de rover een bepaald productieveld lamleggen en van een van de spelers die je daarmee pest een grondstoffenkaart trekt en moet dan ook iedereen die meer dan 7 kaarten heeft de helft afgeven

Wauuuuuw! Dankje. Heb je nog tips voor mij om een betere spelleider te worden? Pls?
 

DeletedUser21575

Gast
1. Heartlion
2. Kyraco
3. Gekko
4. Ijzer
5. Jivilium
6. Ilja
7. Graecus 001
8. Dasios
9. Nissassa
10.
 

DeletedUser26004

Gast
Wauuuuuw! Dankje. Heb je nog tips voor mij om een betere spelleider te worden? Pls?

Vooral heel veel in het speltopic mengen. En oh ja, de slechtjes keihard benadelen. Daardoor zijn Graecus zn potjes altijd zooooo top x)
 
Bovenaan