• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #190 - Weerwolven van Catan

DeletedUser21204

Gast
Ik ga voor Ilja.
Van alle meelopers springt deze er imo het meeste uit.
De toelichting is hier gewoon echt helemaal niets, en ik denk dat Ilja echt wel beter kan.
 

DeletedUser27427

Gast
Aan Graecus hebben de wolven veel meer als hij leeft dan als hij dood is, dusja. Gezien hij of niets doet of achterlijk.
Jivilum vond ik serieus verdacht. Zeker hoe hij Kyra benaderde.




Natuurlijk wil ik geen aandacht op mezelf vestigen. Gezien ik niet gelyncht wil worden in een bashpartij die ontstaat als je wel wat actiever op dingen ingaat. Daarnaast ben ik vrij druk geweest de afgelopen dagen (werk, ben daarbuiten ook niet thuis). Dusja.

Ik ga vandaag voor Dasios. Je reden om op mij te stemmen is zo zwak.

Dasios gaat argumentatie zoeken waar er geen is, om zich minder 'verdacht' te maken.

En ik stemde op hen omdat er echt niets anders was. :p

Latdekat, wat bedoel je met stemmen omdat er niets anders was? Als dat jouw reden was om te stemmen op wie je stemde,hoe kun je dan vermoeden of je op een goedje of op een slechtje stemt? En Ilja, ik geef toe dat mijn argumentatie niet ijzersterk is, maar er is niet veel activiteit en ik probeer gewoon te roeien met de riemen die ik heb. Ik vind het overigens nog steeds bijzonder dat de argumentatie bij jou steeds vrijwel geheel ontbreekt, hoewel dat natuurlijk ook gewoon aan het gebrek aan posts kan liggen. Bovendien hoort het er gewoon bij dat je af en toe wat meer wordt aangevallen als je actiever bent. Ik vind het zonde om activiteit om die reden te mijden.
 

DeletedUser22926

Gast
SignLady totdat ze heeft gereageerd op mijn post.

Was wederom weer niet bij de lynch, ik ging blijkbaar uit eten x)

Zeer dramatische lynch en hierbij wil ik bij de stemmen op lat bewijs wat er zo erg "uitsprong" bij zn gedrag, want naar mijn idee was hij van allen het minst verdacht. En geen van deze stemmers heeft ook echt citaten van dit gedrag geplaatst.

Hij gedraagde zich wolfish, wij lynchen m. Ik denk echt dat je hier te veel achter zoekt, jongen.

De meelopers zijn ook vrij makkelijk te verklaren.
1) Er was geen 2e optie. Oke, ze hadden niet op Jivilium gestemd. Op wie dan wel? Was er ook maar iemand verder ook maar een beetje verdacht?
2) Jivilium verdedigde zich niet. Als hij dat deed, ging men erover nadenken "klopt dit wel?". Doet hij dit niet, is er niets om over te discussieren, en gebeurt er dus ook helemaal niets wat hem voor een dood kan behoeden.
Onzin. Als iemand zich niet verdedigd is dat niet een teken van slechtheid zeker niet bij een noob. Dit heb ik al eerder gezegd maar blijkbaar zit je dat maar gewoon te negeren en weer exact het tegenovergestelde.
En nee niemand anders was echt verdacht maar daar moet je achterkomen door middel van aanvallen plaatsen op deze personen, welkom bij weerwolven Kyra. Jivi was iig minder verdacht dan de rest, ik hoop dat een speler als jij dat wel begrijpt zeker na de rage quit.

Conclusie: je negeert gewoon wat ik zeg en je haalt gewoon weer hetzelfde aan: "hij gedraagde (such nederlands) zich wolfish". Dit is echt verdacht, want ik geef toch duidelijke redenen waarom jivi niet verdacht is. Hier praat je helemaal niet meer over in jouw reactie.

Ik snap niet waarom het zomaar wordt toegelaten dat er telkens weer wordt gestemd op mensen die overduidelijk geen wolf zijn. Jivilium was gewoon aan het ragequitten of zo. Dat ziet elke goedje toch? We verspillen al onze lynches aan deze onzin. De conclusie lijkt me makkelijk getrokken: er zitten wolven tussen de zinloze meelopers.

Dit dus yde was jij maar actiever had ik ook nog ondersteuning in mijn redenatie.....
 

DeletedUser22926

Gast
Natuurlijk wil ik geen aandacht op mezelf vestigen. Gezien ik niet gelyncht wil worden in een bashpartij die ontstaat als je wel wat actiever op dingen ingaat.
Wat is dit nou weer voor onzin? Als je actief bent wordt er niet op je gebasht zolang je logisch en slim redeneert. Dat jij dat nou als excuus gebruikt is echt om te huilen. Of je bent gewoon fucking lui maar goed, of je pakt hier alleen maar makkelijke stemmen en doet alsof jij er niks aan kan doen. Ik gok het laatste want zo lui ben jij vast niet, je kan jezelf opeens na een stem van dasios wel verdedigen. Maar iemand aanvallen, ho maar. Je kan het ook wel druk hebben maar geef dat dan aan op die dag of net erna, niet 2 dagen later, want dan kan je het gewoon gebruiken als slap excuus.
 

DeletedUser9104

Gast
Oh alsjeblieft Heart. Ik heb al een reactie gegeven waarom ik er minder ben. GEZIEN IK NIET THUIS BEN. Zou ik het ook nog vet en in een groter lettertype moeten zetten?

Daarnaast, wie ben jij om daar wat van te zeggen. Je bent er veelal niet. Ik probeer ten minste er te zijn.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 3 - Lynch & Lunch
Ydeger -> Latdekat
Jaspenia -> Latdekat
Nissassa -> Latdekat

Kyra -> Signlady
Heartlion -> Signlady

Heartlion -> Kyra
Signladey -> Dasios

Latdekat lynch. Sterf. Hij blijkt Grondstoffenopzichter(Goed).
Salyger valt inactiefdood. Hij blijkt hetzelfde.


- De Grondstoffenopzichter
Er zijn 5 grondstoffen. Jij zal 1 van de 5 kunnen controleren. Maar eerst moeten jij en jouw vrienden de grondstoffen nog mooi controleren. Elke deadline kunnen jullie allemaal een grondstof doorsturen. Als jij als enige een grondstof doorstuurt, zal jij die grondstof toegewezen krijgen en de anderen deze niet meer kunnen kiezen. Kies jij echter samen met iemand anders een bepaalde grondstof, krijgen jullie beiden niets. Jammer dan. Eenmaal je een grondstof toegewezen hebt gekregen, kan je uiteraard niet proberen nog een 2e te krijgen.

Als jij een grondstof toegewezen krijgt, zal jij 3 keer in het spel die grondstof ergens op de kaart zetten. Je mag maximaal 1 grondstof per deadline op de kaart zetten. Je mag ook niet 2 deadlines na elkaar zo'n grondstof zetten op een plaats waar hij een dorp van jou raakt.

Ydeger is lunch. Hij blijkt Dief(goed).

- De Dief
Jij mag elke deadline een grondstof doorgeven. Iedere speler die meer dan 4 van die grondstof in zijn bezit heeft, zal al die grondstoffen verliezen. Per speler die grondstoffen verliest zal jij er eentje van krijgen.

- Overzichten van grondstoffen komen zo.


We zijn met 7 spelers, het Slechte koppel krijgt daarmee de overhand. Kyra, Ilja, Nissassa en Jaspenia winnen.
Jaspenia koppelde Ilja en Kyra.
Ilja koppelde Kyra en Nissassa.
Waardoor ze dus met 4 speelden.

- Cupido
Dit spelletje spelen we Eros' wraak. Dit betekent dat jij voor de BM-deadline een S/S-koppeltje makt. Dit koppeltje speelt samen met jou als aparte, neutrale partij. Er zitten geen slechtjes in, mogelijk wel andere slechtjeskoppeltjes. Jij als Cupido mag ook tegen die deadline kiezen of je op even of oneven nachten wilt lunchen. Vanaf daarna kan je dat dan ook. Enkel jij kan dat, als jij sterft kan je koppel niet meer lunchen.

Daarnaast kan je niet de BM koppelen. Dan mislukt jouw koppeling en koppel je op de volgende deadline pas.
 

DeletedUser22926

Gast
Jullie stemmen waren zo ongelooflijk slecht. Ik had actiever moeten zijn tho dat was mijn fout, niet dat dat veel had uitgemaakt want hoe redelijk ik ook redeneerde het was niet alsof ik ooit evenveel invloed heb op de stemmen van de andere goedjes als jullie vier xD
 

DeletedUser21575

Gast
Wisten jullie dat; dat als Latdekat 30 seconden eerder zwarte dood riep, dit voor de deadline geweest was, hij dood zou vallen, zijn stem zou vervallen en Ilja lynch was geweest? En dus Kyra stierf aan liefdesverdriet, en dus ik zou sterven aan liefdesverdriet? Rip x)
 
Bovenaan