• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WvW 191 - De slaapziekte

slapen_carfield.jpg


Oogleden vallen traag naar beneden. Je knippert vlug met je ogen. Het mag niet. Slapen is dodelijk. De helft van de mensen die de laatste dagen zijn ogen heeft toegedaan heeft ze niet meer open gekregen. Het begon allemaal toen de ene jongen was gestorven. Niemand kende hem, tot dan. Hij was niet wakker geworden, hij was de eerste geweest. De volgende nacht waren het er 2 geweest. Sindsdien hielden ze de tel niet meer bij. 48 uur, tel je. Zolang heb je al niet geslapen. De enkelen die in slaap vielen en toch wakker zijn geworden, lijken nog meer moe en hebben het moeilijker om zichzelf wakker te houden. De bevolking van Wakkerdam heeft zich in de gemeentezaal verzameld. De slimsten zijn al dag en nacht aan het vergaderen. De gewone bevolking lijdt en kan niets dan lijdzaam toezien. Stopt het waken ooit? Zal men ooit veilig de ogen kunnen sluiten? Of zal dat tijdstip nooit aanbreken.

Claimen: Aan
Netwerken: Uit
BM-opvolging: Oud kiest nieuw.
BM-keuze: Kiest bij gelijkspel, ongeacht zijn/haar stem.
Manier van stemmen: Topic, Rood en Groen
Eindtijd stemmen: 22.00 uur(22.00 uur zelf is te laat.)
Rollen: Ik hou het relatief simpel. Op mss een enkele rol na die zijn haat tegen inactieven kan botvieren.
Met andere woorden, wees dus maar actief genoeg. Of je zou wel eens niet meer wakker kunnen worden.

Start
Rollenverdeling zaterdag. Eerste deadline zondagavond (BM en Lunch)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Eerste deadline - Zondag 22.00 uur (BM + Lunch)
Tweede deadline - Maandag 22.00 uur (Lynch + Lunch)
Derde deadline - Dinsdag 22.00 uur (Lynch en Lunch)
Vierde deadline - Woensdag 22.00 uur (Lynch en Lunch)
Vijfde deadline - Donderdag 22.00 (Lynch en Lunch)
Zesde deadline - Zaterdag 22.00 (Lynch en Lunch)
Zevende deadline - Zondag 22.00 (Lynch en Lunch)


1. Latdekat
4. Heartlion
5. Graecus 001
11. Gekko

2. Jaspenia, Zielsverwant
3. Kyraco, Slecht Orakel
6. Dasios, Weerwolf in Schaapskleren
7. Nissassa, Ketter
8. Neus, Orakel
9. IJzer, Weerwolf
10. Ydeger, Beul
12. Smoepje, Zielsverwant
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Succes allemaal :D

En even voor de extra reminder, gezien dit altijd eigenlijk wel bij iemand mis gaat (ik geef toe, wss t vaakst bij mij): netwerken staat uit :p

Oh, en Kyr4BM uiteraard!
 

DeletedUser21575

Gast
Ohja Latdekat alvast lynch zodat ik een semi gedegen stem kan zetten waar de rest op kan meelopen.
 

DeletedUser22926

Gast
Probeer je door iemand aardig gevonden te worden? xD Zuiver redeneren, daar zou ik nooit zelf opkomen.
Neuh niet speciaal, ik vind gekko gewoon een goede bm keuze. Dat jij me nou judged op mn taalgebruik!! o_O
 

DeletedUser

Gast
Smoepje, vertrouw kyra vooral niet. Ze is nu 2 potjes slecht dus mijn theorie klopt vooralsnog.

Ik vertouw niemand, en ik ga niet kijken naar vorige potjes daar heb ik slechte herineringen aan.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik zeg Kyra + Nissassa wolf. Want ja, dit is duidelijk het beschermen van Kyra.
Vergeet niet dat Kyra bovendien op Nissassa als bm heeft gestemd.
Huh probeer jij kyra nou zwart te maken????

Gekko bij activiteit redeneert hij zuiver.
Hij redeneert in ieder geval zuiverder dan Latdekat momenteel doet. Ik ga voor Nissassa als bm, omdat hij een slimme speler is en actiever dan veel anderen.
 
Bovenaan