• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Klopt, maar op dat moment was onze positie zo shit dat ik dacht dat ik maar het best het risico kon nemen. En als het slecht uit zou pakken bleef schade beperkt.

Mijn grootste fout dit potje was denk ik eerder het niet stemmen eergister, was dat nmlk vergeten.

Jouw grootste fout was die immens nutteloze en frustrerende doodsdrank. Wat voor shitredenatie had je daar nu achter? 'We hebben nu een bewezen goedje', ja maar ook een dood goedje.
 

DeletedUser22926

Gast
Wel mooi dat hij gewoon klakkeloos deed wat ik zei x)
Ja geen idee waarom, maar ik zat er al over na te denken en toen gaf jij me het laatste duwtje. Ik wist daarna weer wel bijna zeke dat jij slecht moest zijn alleen ik was toen niet on en ik wilde nog wat van dutch horen.

Als Ilja en Dutchgirl samen wolf waren, had Ilja NOOIT wethouder geclaimd op het moment dat ze dacht lynch te zijn.
Heart, hoe kon jij dat niet bedenken?
Als ze wolf was met dutch wist ze dat ze gesaved was op het laatste moment. Ik dacht dat ze dat wist. Ik dacht gewoon dat het een toneelstukje was wat ofc niet klopte.

Maar idd achteraf is het echt fucking onlogisch x)
In the action was ik gewoon overtuigd van mezelf en zat ik wat te tunnelen.
 

DeletedUser21204

Gast
Als ze wolf was met dutch wist ze dat ze gesaved was op het laatste moment. Ik dacht dat ze dat wist. Ik dacht gewoon dat het een toneelstukje was wat ofc niet klopte.

Maar idd achteraf is het echt fucking onlogisch x)
In the action was ik gewoon overtuigd van mezelf en zat ik wat te tunnelen.

Waarom als 2 wolven zo een toneelstukje opvoeren? Het is 100x veiliger om niet zo'n enorm groot verband tussen jullie te maken. En als ze dacht gered te worden was er al helemaal geen reden om wethouder te claimen.

Verder, jij tunnelt als goedje veel te vaak (op goedjes...), stop daar eens mee :(
 

DeletedUser18363

Gast
Waarom als 2 wolven zo een toneelstukje opvoeren? Het is 100x veiliger om niet zo'n enorm groot verband tussen jullie te maken. En als ze dacht gered te worden was er al helemaal geen reden om wethouder te claimen.

Verder, jij tunnelt als goedje veel te vaak (op goedjes...), stop daar eens mee :(

Alsof jij wat kan in WvW x) x) x)
 

DeletedUser22926

Gast
Waarom als 2 wolven zo een toneelstukje opvoeren? Het is 100x veiliger om niet zo'n enorm groot verband tussen jullie te maken. En als ze dacht gered te worden was er al helemaal geen reden om wethouder te claimen.

Verder, jij tunnelt als goedje veel te vaak (op goedjes...), stop daar eens mee :(
Ja klopt het was te vergezocht en sloeg echt nergens op x)

Ja ik tunnel idd te vaak, maar soms is het ook wel handig om zo aan info te komen.
 

DeletedUser21575

Gast
Wat een slechte pot om aan te zien x) En wat haat ik cupido's. Anders had ik gewoon op dag 2 al een shamaan er uit gehaald x) Nu had ik zoiets van, meh. Dadelijk sterven er 2 goedjes ipv 1, laten we nog maar even afwachten.
 
Bovenaan