• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #205 - De nakomelingen van Han Ling

DeletedUser26715

Gast
Volgens mij begint er een wolfje een beetje benauwd te worden en probeerd dat af te reageren op een speler die volgens signlady niet bewezen goed is...
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Volgens mij begint er een wolfje een beetje benauwd te worden en probeerd dat af te reageren op een speler die volgens signlady niet bewezen goed is...

Wij zijn beiden (samen met shuckle) de enige niet bewezen goedjes volgens mij. Als ik doodga is shuckle bewezen goed en ben jij als enigste over;). Dus ook al ga ik nu dood, de goedjes winnen sws wel. Persoonlijk wil ik het liefste dat we vandaag direct winnen en ik niet doodga om te winnen, maar als dat nodig is kan ik daar ook mee leven;).
 

DeletedUser26715

Gast
Wij zijn beiden (samen met shuckle) de enige niet bewezen goedjes volgens mij. Als ik doodga is shuckle bewezen goed en ben jij als enigste over;).
Dan heeft blijkbaar iemand een fout gemaakt

Maar verder heb ik niet echt veel zin om mijzelf te verdedigen. Jij bent gezien als wolf en ik ben lycantroper of je dat wilt geloven na mijn lynch of lunch of nu meteen maakt mij verder niet zoveel uit.

Spel met netwerk is niet echt leuk wordt te snel en te makkelijk gespeeld maar dat is mijn mening ik heb liever discussies
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dan heeft blijkbaar iemand een fout gemaakt

Maar verder heb ik niet echt veel zin om mijzelf te verdedigen. Jij bent gezien als wolf en ik ben lycantroper of je dat wilt geloven na mijn lynch of lunch of nu meteen maakt mij verder niet zoveel uit.

Spel met netwerk is niet echt leuk wordt te snel en te makkelijk gespeeld maar dat is mijn mening ik heb liever discussies

Ik ben helemaal niet gezien als wolf?
Ik heb veel kans om wolf te zijn, dit ivm mijn claim. Dorpsoudste btw. Als ik goed ben, dan zal Shuckle ook goed zijn dit ivm de zienering. Als ik slecht ben, kan hij goed of slecht zijn.
Jij zal sowieso als slecht gezien worden (en mijn verwachting is dat je dat ook bent).
 

DeletedUser9104

Gast
Even voor de duidelijkheid. Door de claim van jou Sanhal, is Shuckle bewezen. Het maakt daarvoor niet uit wat jij bent.
In diezelfde zienering heeft Neus een solide claim.

Verder hebben we nog twee burgerclaims > dus die kunnen fake zijn.

En dan nog jou Lycantroopclaim, Kalgar, maar dat is een makkelijke claim als wolf.

Eigenlijk hoor ik liever van je waarom je je maatje wilde naaien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Even voor de duidelijkheid. Door de claim van jou Sanhal, is Shuckle bewezen. Het maakt daarvoor niet uit wat jij bent.
In diezelfde zienering heeft Neus een solide claim.

Verder hebben we nog twee burgerclaims > dus die kunnen fake zijn.

En dan nog jou Lycantroopclaim, maar dat is een makkelijke claim als wolf.

Eigenlijk hoor ik liever van je waarom je je maatje wilde naaien?

Ah zo, dan is dat duidelijker.
Over wie heb je het in de laatste zin?
 

DeletedUser26715

Gast
Hij vond dat hele netwerk kut vond het potje niks meer aan en boeide hem niet meer
Hij heeft tegen mij gezegd dat ie wil stoppen

Dus ik dacht ik heb verder geen verdachten dus waarom niet
 

DeletedUser21575

Gast
Hij vond dat hele netwerk kut vond het potje niks meer aan en boeide hem niet meer
Hij heeft tegen mij gezegd dat ie wil stoppen

Dus ik dacht ik heb verder geen verdachten dus waarom niet
Netwerken is een belangrijk onderdeel van wvw. Netwerken zorgt ervoor dat de zieners hun informatie kwijt kunnen zonder dat ze meteen lunch zijn. Of het helpt de wolven bijv. om de juiste doelwitten te vinden om te lunchen.

Maar er zijn ook potjes zonder netwerken (dat is dan verboden). Misschien dat hij dat leuker vind.
 

DeletedUser9104

Gast
Sanhal, al is het maar omdat als je wel do bent de beschermende goedjes hun kracht nog hebben.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
als jullie me niks uitleggen werk ik potjandorie ook niet mee.

ik lynch graecus

Ik ben gezien door DG, zij is nu dood, maar er is verder niets doorgekomen bij hun of ik goed ben of niet (oid). Omdat er al een boel redelijk bewezen goedjes zijn (blijkbaar), zal de lynch op mij, Kalgar of jou vallen geloof ik. Als ik goed ben, ben jij ook sowieso goed, maar als jij goed bent, hoef ik niet goed te zijn denk ik. Dus dan ben jij voor hun bewezen goed oid. Kalgar zal dan de enige zijn die nog niet gezien is voor zover ik weet.
Ze zijn dus aan het afstrepen atm.
 
Bovenaan