• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #205 - De nakomelingen van Han Ling

DeletedUser21204

Gast
De wolfsgestoorde begon dingen te verzinnen voor de zieneringen, dingen die niet konden kloppen.. dusja, hoge potentie, maar gewoon slecht gespeeld.

Verder was de lunch op mij well played van het koppel... al die mensen die daarna gelyncht waren? Zowel Nissassa als ik wisten dat ze 100% bewezen goed waren. De rest alleen niet...
 

DeletedUser27931

Gast
Ik denk dat het inderdaad beter was geweest als er meer slechtjes waren. Ik ben benieuwd naar de volgende pot! (Die ik natuurlijk van zelfspreekelijk win 8-))
 

DeletedUser21356

Gast
De wolfsgestoorde begon dingen te verzinnen voor de zieneringen, dingen die niet konden kloppen.. dusja, hoge potentie, maar gewoon slecht gespeeld.
True, maar ik zag dan ook gelijk een Wolf, Infectiewolf en 2 Burgers met m'n eerste zienering. x)
 

DeletedUser22926

Gast
Ik denk dat het inderdaad beter was geweest als er meer slechtjes waren. Ik ben benieuwd naar de volgende pot! (Die ik natuurlijk van zelfspreekelijk win 8-))
je kunt je inschrijven als je zo benieuwd bent ! :p #shamelessadvertising
 

DeletedUser27931

Gast
je kunt je inschrijven als je zo benieuwd bent ! :p #shamelessadvertising

Ik heb het ff door gelezen, maar ik snap er nog vrij weinig van maar dat zal wel komen door dat op school zit. Als ik vanavond nog vragen heb stuur ik je een berichtje goed?
 

DeletedUser20542

Gast
Wat vinden jullie in het algemeen van de Wolfsgestoorde en de Onzichtbaarheidsmantel?
 

DeletedUser

Gast
Ik vond de onzichtbaarheidsmantel een leuke toevoeging, al denk ik dat hij nog een beetje finetuning kan gebruiken (vooral van het genre 'terugtikken mag niet')
Over wolfsgestoorde kan ik weinig zeggen naar aanleiding van deze pot.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik vond de onzichtbaarheidsmantel een leuke toevoeging, al denk ik dat hij nog een beetje finetuning kan gebruiken (vooral van het genre 'terugtikken mag niet')
Over wolfsgestoorde kan ik weinig zeggen naar aanleiding van deze pot.
Normaal gezien weet je niet van wie je dat ding krijgt, dus dan is er niks aan de hand. Maar ik dacht dus niet aan wolven en koppels. Ik had idd gelijk moeten verbieden om de mantel rond te geven.
 

DeletedUser

Gast
Ontstaat hetzelfde probleem niet als de mantel binnen een netwerkje heen en weer wordt gestuurd?
 

AriChibi

Hydra
Misschien dan een regel dat de mantel niet na een beurt weer teruggegeven kan worden en de spelleider anders de mantel aan een andere willekeurige speler geeft als de naam van de gever opgegeven wordt.
 

DeletedUser20542

Gast
Misschien dan een regel dat de mantel niet na een beurt weer teruggegeven kan worden en de spelleider anders de mantel aan een andere willekeurige speler geeft als de naam van de gever opgegeven wordt.
Dat is wel een goed idee denk ik.
 
Bovenaan