• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser21575

Gast
Ja dunno, wat jullie willen. Het heeft voor mij niet echt haast. Tot wanneer duren de feestdagen?
Tot en met dinsdag.

Valt Carnaval onder feestdagen dan :eek:
Ehm ja?! Dit is belangrijker dan kerst!

Carnaval is het begin van de vastenperiode. Vergelijk het met het suikerfeest voor moslims. We vieren de komende 6 dagen dat we het ontzettend goed hebben (veel feesten dus). En daarna gaan we een vastenperiode in en tonen we aan dat we ook met minder kunnen.
 

DeletedUser22926

Gast
Naja zodra er 15 inschrchrijvingen zijn begin ik sws want dan wilt iemand anders wel in de plaats meedoen lijkt me; Dus ik denk dat het dan beter is om te spelen als er genoeg inschrijvingen zijn.

Het arroganste is nog wel dat bijna iedereen dat vasten staakt en het gewoon een feest is om te laten zien hoe goed we het hebben en verder niks
 

latdekat

Harpij
1. Sanhal
2. Gekko
3. Jaspenia
4. Artifex
5. Graecus
6. Aeneas
7.
8. Saté ayam
9. Boer'nstamppot
10. Fish curry
11. Dasios
12. Kip, het meest veelzijdige stukje vlees
13. Voetbalp10
14.
15.

Besef net dat ik er een tijd niet zal zijn. :O
 

DeletedUser27069

Gast
1. Sanhal
2. Gekko
3. Jaspenia
4. Artifex
5. Graecus
6. Aeneas
7. TheDutchCrafter
8. Saté ayam
9. Boer'nstamppot
10. Fish curry
11. Dasios
12. Kip, het meest veelzijdige stukje vlees
13. Voetbalp10
14.
15.
 

DeletedUser18003

Gast
Tot en met dinsdag.


Ehm ja?! Dit is belangrijker dan kerst!

Carnaval is het begin van de vastenperiode. Vergelijk het met het suikerfeest voor moslims. We vieren de komende 6 dagen dat we het ontzettend goed hebben (veel feesten dus). En daarna gaan we een vastenperiode in en tonen we aan dat we ook met minder kunnen.
Geloof alleen dat het merendeel dat vasten niet doet :p
 

DeletedUser27765

Gast
1. Sanhal
2. Gekko
3. Jaspenia
4. Artifex
5. Graecus
6. Aeneas
7. TheDutchCrafter
8. Saté ayam
9. Boer'nstamppot
10. Fish curry
11. Dasios
12. Kip, het meest veelzijdige stukje vlees
13. Voetbalp10
14. Finduilas
15.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik begin morgenmiddag met rollen uitdelen etc als er dan 15 inschrijvingen zijn.
 

DeletedUser22926

Gast
Je mag ook gewoon zeggen dat je per se 15 inschrijvers wilt..;)
X) nee serieus ik kan gewoon een rol weggooien maakt niet echt uit maar ik heb morgen latijn herkansing en moet dus ff vanavond mezelf dood leren. 15 is wel chiller ja anders heb ik een rol voor niets verzonnen :O

Als compensatie voor het wachten maak ik morgen wel een extra cool verhaaltje, niet dat iedereen daar zin in heeft ofzo, maar toch, voor de liefhebbers :p
 

DeletedUser

Gast
he ik hoor dat kippekop de schoolshooter wil zijn, plz maak mij schoolshooter dan kan zij het niet zijn xDxD
 

DeletedUser

Gast
kan ook zelfmoord tijdens het shooten toch? Dan kunnen we allebei schoolshooter zijn. Eric en Dylan <3
 

DeletedUser26715

Gast
1. Sanhal
2. Gekko
3. Jaspenia
4. Artifex
5. Graecus
6. Aeneas
7. TheDutchCrafter
8. Saté ayam
9. Boer'nstamppot
10. Fish curry
11. Dasios
12. Kip, het meest veelzijdige stukje vlees
13. Voetbalp10
14. Finduilas
15. Kalgar
 
Bovenaan