• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser18003

Gast
Ik hoor graag ook eens iets van @DutchGirl329
Ben net weer thuis :p Kan op dit moment niet meer over het topic zeggen dan dat het een welles-nietes verhaal is over wie je wel/niet gelooft x) Ik beschouw mezelf & jou, Artifex, als sowieso goed. Dan houden we Rabbid, Dasios en Ari over. 2 van de 3 zijn slecht, als we Graecus inderdaad kunnen geloven met zijn wijze burger vraag. Daarbij claimen Dasios en Rabbid precies hetzelfde, slet, wat gewoonweg niet kan. Minimaal één van de twee liegt dus, of ze liegen allebei. Dan hebben we de keus uit de volgende wolvenduo's:
- Dasios + Rabbid: Dasios stemt op Rabbid terwijl ie weet dat z'n stem nu veel invloed heeft.
- Rabbid + Ari: Waarom probeert Rabbid Ari nu voor de bus te gooien?
- Dasios + Ari: Hebben niet veel tegen elkaar gezegd.

Iemand anders hier gedachten over?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Geloof je oprecht in de wolvencombo Dasios + Rabbid waarin wij allebei dezelfde rol zouden claimen? x)
Zoniet, stem dan eens op Ari.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik vind dit heel lastig, en ik weet niet waarom maar geloof jou Rabbid toch minder dan Dasios.
 

DeletedUser22926

Gast
De gebeden weerklonken door het klaslokaal, maar het mocht niet baten. Het konijn werd openbaar verbrand door de laatste lynch. Hij bleef piepen maar de emo wilde niet luisteren. De bel ging nadat Rabbid werd verbrand, waarin vervolgens Artifex werd neergeschoten door de school shooters. DutchGirl probeerde nog weg te rennen, maar ook zij viel voor het geratel van de machinegeweren.

Dasios en Arichibi deden hun KKK-hoedjes af en gaven elkaar de vijf, ze hadden overwonnen. De school shooters hadden de school over genomen. Na deze korte periode van vreugde schoten ze beiden zichzelf dood. Hun taak was volbracht, de missie voltooid. En boven alles, ze hadden wraak genomen. Wraak op de wereld. Bakersfield High was compleet verlaten, de dag werd gevuld met rozengeur en mannenschijn, the sweet taste of victory!

De slechtjes winnen! Gefeliciteerd AriChibi, Dasios (en Gekko)!!!


Feedback op het potje zou verder fijn zijn :) de rollen komen in volgende post van de overgeblevenenen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Gefeliciteerd slechtjes, goed gespeeld. Jammer dat niemand Rabbid geloofde en gewoon Dasios of Ari doodde:p.
Tevens, ik was de beste roleplayer!
 

DeletedUser22926

Gast
AriChibi = Silent Kid Davy (slecht)
De silent kid is slecht en is een gewone wolf. Hij heeft met de andere silent kids genaamd Dasios en Gekko een plan gemaakt om de eerste dag van het nieuwe jaar een school shooting te plegen. Elke pauze tussen elk uur (dus elke nacht) zullen ze iemand beschieten en vermoorden (lunchen). De silent kids worden dus school shooters en proberen zo veel mogelijk gewone mensen op de school te doden, als de silent kids alleen overblijven en de rest dood is hebben ze het spel gewonnen. En remember, just start shooting when the pen drops.

DutchGirl = Meeloper Riley (goed)
Meeloper Riley is de meeloopster van de Popular Girl Mandy. Dat komt omdat Mandy gewoon heel erg populair, knap en cool is. Ze heeft zonder haar geen stem, en dat is letterlijk bedoelt. De lynchstem van de meeloper telt pas voor 1 als ze op dezelfde persoon stemt als de Popular Girl Mandy. Anders telt haar stem voor 0. Als de Popular Girl sterft, zal de lynchstem van de meeloper voor altijd tellen voor 0.

Dasios = Silent Kid Eric (slecht)
De silent kid is slecht en is een gewone wolf. Hij heeft met de andere silent kids genaamd AriChibi en Gekko een plan gemaakt om de eerste dag van het nieuwe jaar een school shooting te plegen. Elke pauze tussen elk uur (dus elke nacht) zullen ze iemand beschieten en vermoorden (lunchen). De silent kids worden dus school shooters en proberen zo veel mogelijk gewone mensen op de school te doden, als de silent kids alleen overblijven en de rest dood is hebben ze het spel gewonnen. En remember, just start shooting when the pen drops.

Artifex = Emo Kid Raven (neutraal/goed)
De emo wilt zo snel mogelijk dood en wilt graag gelyncht worden door haar klasgenoten. Wanneer dit op dag 1 gebeurt zal de emo het potje winnen. Wanneer de emo niet wordt gelyncht op dag een accepteert ze dat ze vast zit in de ellende genaamd leven en hoort ze bij de goedjes. In deze fase houdt de emo verder van zichzelf snijden, metal muziek en heeft ze zwarte treurige kleding aan.

RabbidRobin = Teacher Lindsey
(goed)
De teacher is niet alleen een jonge, maar ook een knappe vrouw. De hele klas heeft wel een oogje op haar en ook zijzelf vindt het heel leuk om om te gaan met haar leerlingen. Daarom wilt ze elke pauze tussen de uren (nacht) een avontuurtje beleven in de bezemkast met een van haar kinderen in de klas. Als de schutters (wolven) haar willen beschieten (lunchen) in de pauze tussen de uren, is ze niet op haar normale plek in het lokaal en zal de beschieting die pauze niet doorgaan. Echter wanneer de leerling wordt beschoten waarmee de teacher op dat moment een avontuurtje aan het beleven is, zullen ze beiden in de bezemkast gevonden worden en beiden beschoten worden.
 

DeletedUser18003

Gast
Mijn rol was één van de meest achterlijke rollen die ik gezien heb in WvW. Mijn stem was NIKS waard, tenzij ik met iemand mee zou stemmen waarvan ik niet wist wie het was en ik kon er ook niet door netwerken achter komen wie Mandy was. Als Roy op dag 1 gelyncht/geluncht was, had ik de rest van het potje eigenlijk voor spek & bonen meegespeeld. Totaal niet motiverend om deze rol te spelen en naar mijn mening ook niet voor herhaling vatbaar. Moet ook zeggen dat ik het daarom vandaag een beetje heb laten zitten; wat ik ook zou stemmen, het zou niet uit maken...

E: Iets opbouwender; als je er al zo'n soort 'meeloper rol' in stopt, doe het dan op de manier dat Mandy's stem voor 2 gaat tellen, maar Rileys stem sowieso telt, of ze nou op dezelfde zit als Mandy of niet.
 
Bovenaan