• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #208 - Trump vs Mexi&co

AriChibi

Hydra
trump-wall.jpg


"Make America Great Again!"

Het duurde eventjes, maar eindelijk staat ie er hoor! DE muur van Trump die Amerika van Mexico scheidt. Er is echter nog één klein probleempje... er zijn nog steeds Mexicanen IN Amerika! Het enige wat Trump en zijn lieve adviseurs en supporters dus nog moeten doen om Amerika echt vrij te verklaren, is die Mexicanen uit het land zetten.
Zodra de nieuwssites vol stonden met Trumps vastberaden plannen, begon er opnieuw een breuk tussen Trump en zijn haters te ontstaan. Zij vinden dat de Mexicanen wél in Amerika mogen blijven en zullen er alles aan doen om Trumps tirannie te stoppen! Boze tweets en luidruchtige protesten leken de president niets te doen, nee... Het wordt tijd om die achterlijke president en zijn gehele campagne de pleuris in te lynchen!
Basisinfo:
  • Aantal spelers: >12
  • Claimen: JA
  • Netwerken: JA
  • Hints: Neen
  • Afscheidsbrief: JAWOHL
  • Klaagmuur: JA, en geen censuur!
  • Opperlyncher-opvolging: Oud kiest nieuw
  • Opperlyncher-keuze: Grün ins Topic
  • Manier van stemmen: Moet ik dat nog uitleggen?
  • Eindtijd stemmen: 22:00
Rollen:
Ik weet zelf niet eens wat deze rollen moeten voorstellen, but it's gonna be great, I swear. It's going to be awesome.
Bij 2x niet stemmen word je ook het land uit gegooid. Die Mexicanen werken in ieder geval nog voor weinig geld, maar aan luilakken hebben we helemaal niks!
Spelers:
1. Gekko - /b/tard, neutraal (Lynch dag 3)
2. Sanhal (BM)
3. Matsimus
4. Memelord - POTUS, slecht (Wijwater dag 4)
5. Voetbalp10
6. Artifex - Conspiracy theorist, goed (Lunch dag 1)
7. Heartlion - Reiziger, goed (Lynch dag 2)

8. Aeneas
9. Latdekat - Bijziende Dorpsgek, goed (Lunch dag 3)
10. Kalgar
11. DutchGrill
12. BroederJoel
13. Ydeger - Right Hand Man, slecht (Beuling dag 2)
14. Solar​

DL1 op 09/03 om 22:00 voor lunch, BM en overige acties (geen lynch).

Rollen binnen nu en een aantal minuten x)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser25006

Gast
Veel succes allemaal!

Ik stel me verkiesbaar voor Opperlyncher (BM dus)!
 

DeletedUser27931

Gast
Veel succes allemaal!

Ik stel me verkiesbaar voor Opperlyncher (BM dus)!


Na 3 potjes te hebben gespeeld doe ik het ook maar :)

Dus als je op mij wilt stemmen, weet dan dat het altijd mag ;)


oja, ik wens iedereen behalve de wolven een leuke pot toe :)
 

DeletedUser21356

Gast
Probleem is, Voetbal, dat er geen Wolven in het spel zitten!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
bernie_sanders.png

Dames en heren, velen van jullie kennen mij onder de naam Sander. Eigenlijk ben ik Bernie Sanders, een politicus uit de VS die in zijn vrije tijd WvW speelt op het forum. Ik had grootste plannen voor het sterkste land dat god ooit gecreëerd heeft, de Verenigde Staten. Helaas is het mij nooit gelukt om president te worden en zit de man met de kleine handen in het Witte Huis. Ik heb hem lang getolereerd, drie maanden zelfs! Maar nu is de maat vol. Hij heeft een grote haat tegen iedereen die ons land groot maakt getoond en wil alleen zijn eigen zakken volstoppen! De Mexicanen zijn harde werkers en een groot deel van onze economie. Ik vraag jullie dan ook allemaal om ze het land in te laten. Ik kan dan misschien niet meer de president worden op dit moment, maar de opperlyncher is nog steeds mogelijk. Samen zullen wij de Trump administratie ten onder brengen. Samen zullen wij de Verenigde Staten weer een land maken om trots op te zijn. Samen maken wij de Verenigde Staten weer vrij!

Wanneer de stemhokken open gaan, stem dus op Sanders, stem op een vrij land, stem tegen Trump!

betterberniepostergood.jpg
 

DeletedUser21356

Gast

Choose wisely!
Donald J. Trump heeft gewoon mijn verkiezingsslogan gestolen!
 

Genius0615

Erinys
25827.jpg


Lijkt me duidelijk dat niet Sander maar Genius0615 de meeste kwaliteiten heeft om BM te worden, aangezien ik de beste president in de geschiedenis van de VS ben.
 

DeletedUser26715

Gast
Ik ga voor voetbal zelfde reden als twee potjes geleden

Lets give him a try he can make trump small again. Just like his hands. Voetbal is great btw.
 
Bovenaan