• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #208 - Trump vs Mexi&co

DeletedUser

Gast
Leuk potje. Helaas dat ik er niet optimaal aan kon deelnemen.

Geluk bij ongeluk dat Yde doodging op het moment dat ik onderzoek naar Dutch deed en we haar direct konden infecteren, want de lunch stond die dag ook nog eens op Gekko.

Mexicanen die niet hadden kunnen bedenken dat zij een extra rol hadden binnen dit potje/thema en daarmee vrij openlijk claimde /zich hierna gedroegen. Hielp ook zeker mee.

Daarnaast vond ik het theoretische balans redelijk in het goedjesvoordeel met vrij veel dodende rollen/ziener (die ongelukkig doodging op dag 1) zieke/jager/heks/beul/priester.

Uiteindelijk viel het wel mee, en was het nog een vrij gelijkopgaand potje.

Gg, en goed gespeeld allemaal. Prima spelleiding ook.
 

AriChibi

Hydra
Klopt, er stond inderdaad op de volgende dag. Dat komt omdat er in het regels/rollen topic niet vanuit wordt gegaan dat er 2x op 1 dag geluncht kan worden. Dan is de volgende dag dus ook de volgende lunch:p. Omdat de mogelijkheid bestond tot 2 lunches op 1 dag, zou er in dit geval moeten staan volgende lunch. Maar dat is mijn mening erover:p.
Naar mijn idee waren de wolven al genoeg gestraft door de 2 zieken (beul is voor zijn actie zieke), de zelfmoordmexicaan, doodsdrankje/wijwater, jagerschot, eerste lunch op premiejager die niet doorgaat, lunches op Clarice die niet door konden gaan, dus zo'n bonusje leek mij wel gepast. Jammer(?) genoeg is er net rondom deze tegenslagen gespeeld door de wolven, waardoor deze lunchactie wellicht te OP lijkt, maar je kunt je wel voorstellen dat ze als ze voetbal-gekko-kalgar-clarice met vlag hadden geluncht ze in totaal 4+ dagen niet konden lunchen.
 

DeletedUser27931

Gast
hahaha :)


Ik blijf bij mij mening dat de slechtjes gewoon geluk hadden :) (Daarmee bedoel ik dat je het (voor ons) verkeerd verwoorde...)
 

DeletedUser18003

Gast
Als ik goedje gebleven was, was mijn rol ook echt wel rete-OP geweest. Dus vind niet dat de slechtjes OP waren; ik kreeg er ook geen nieuwe krachten bij als wolf, ik kon gewoon alleen lunchen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Btw, mijn campagne voor opperlyncher had ik voor het spel al aangegeven en had niets met mijn rol te maken, hoewel het wel grappig was dat ik ook de rol Sander kreeg:p.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
oke, mag ik dan het volgende potje een keer bm worden :p

Als je campagne voert mss.
En als je niet zoveel deelt met Kalgar. Nu waren jullie beiden goed dus kwam het goed uit, maar als één van jullie slecht of neutraal is, kan het het spel bederven;).
 

DeletedUser25006

Gast
@Gekkootje63 mijn rol is op jou (qua naam) gebaseerd :p

verder leuk potje al snapte ik er maar de helft van en was ik meteen dood!
 

latdekat

Harpij
Nja, het was een goed gebalanceerde pot. Als je de premiejager eruit werkt, de dorpsgek de dag voordat ie drie niet-goedjes had kunnen aanwijzen, de zieke niet z'n actie laat doen, ... dan is de kans best groot dat de wolven toch winnen. Maar door wat (on)geluk draaide dat anders uit. Bedankt voor het leiden Ari!
 

DeletedUser21356

Gast
@Gekkootje63 mijn rol is op jou (qua naam) gebaseerd :p
Ik snap nog altijd niet waarom ik een Conspiracy Theorist zou zijn. x)

Verder @DutchGirl329 , als je nog eens Afscheidsbrieven in Sanders naam schrijft, houd hier rekening mee:
[0:03:07] Thomas: "Geniepige ***wolf"
[0:03:09] Thomas: En
[0:03:20] Thomas: "Wall of text"
[0:03:24] Thomas: Zou jij niet schrijven idd.
[0:03:29] Sander | Sanhal: :D
[0:03:33] Sander | Sanhal: Iemand die me kent!
[0:03:51] Thomas: En je zou ook niet bitchy beginnen doen
[0:04:05] Thomas: @"heeft Nissassa je handje weer vastgehouden?"
[0:04:13] Sander | Sanhal: True dat zou ik niet doen x)
[0:04:18] Sander | Sanhal: Hopelijk is hij niet boos op me:p
[0:04:44] Thomas: "Jij straks, als het aan mij ligt, ook. "
[0:04:53] Thomas: Die zin zou je anders geordend hebben.

Verder blijf ik erbij dat m'n Lynch echt één van de lelijkste lynches ooit was.
En ik vond Dutch vrij Obvious met haar meeloopstem op me, aangezien ze als Goedje nooit zo makkelijk zou meegaan, maar dat kan ook aan mij liggen. :p
 

DeletedUser18003

Gast
Ik heb geen idee hoe Sander schrijft en wilde er ook niet zo veel moeite in steken :D
 
Bovenaan