• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dag 4

Lynch
De Wakkerdammers gingen dit keer vol bange voorgevoelens naar de stemming toe. Iedereen wist dat dit de laatste dag kon zijn waarop zij zouden leven. Tot nog toe hadden ze gefaald in het vinden van de wolven. Vandaag móést het goed zijn. Iedereen hoopte daar vurig op. Maar tegelijkertijd was er dat knagende gevoel dat er geen reden was om aan te nemen dat het dit keer wel goed zou gaan, terwijl er de voorgaande dagen ook geen wolf gevangen was...
Dit keer spande de stemming tussen Kyraco en PartOfTheGame. Kyraco had de meeste stemmen tegen zich. Zij zou geluncht worden. Zou zij wolf zijn? Zouden de Wakkerdammers het dit keer bij het rechte eind hebben?
Toen Kyraco zag wat haar lot zou worden, was ze een moment verlamd - dit had ze niet verwacht - maar toen opeens sprong ze weg en probeerde ze tussen de behoorlijk geslonken rij mensen weg te vluchten. Haar wolvenlichaam was snel en wendbaar en ze meende Wakkerdam te kunnen ontsnappen. Als het niet aan Fireas had gelegen. Deze dappere boer liet zijn spade met geweld neerkomen op de kop van Kyraco, en zo stierf deze wolf in Wakkerdam.

Lunch
De wolven waren woest dat ze een kameraad kwijt waren. 's Nachts, toen de wolven door hun transformatie sterker waren, stormden ze Fireas' boerderij binnen om het hem betaald te zetten. En met succes. Fireas eindigde als wolvenvoer, maar hij wist dat zijn leven niet vergeefs was geweest.

Stemmen
PartOfTheGame => Kyraco
Kyraco => PartOfTheGame
Tristiano => PartOfTheGame
Fireas => Kyraco
RabbidRobin => Kyraco
owen666 => Kyraco
DutchGirl => Kyraco
Ydeger => PartOfTheGame

Inactiviteit
Omdat DutchGirl halverwege dag 2 inviel, heb ik die dag niet mee laten tellen voor de 300 tekenregel. Had ik dat wel gedaan, dan was ze nu dood geweest aan het posten van te weinig tekens. Let er op; nogmaals een waarschuwing.
 

DeletedUser

Gast
Ydeger ging niet meer in op me nadat ik hem deze vraag had gesteld, terwijl hij wel de hele dag online was:

Hmm dit vind ik buitengewoon interessant om te horen. Kan je me ook zeggen wat er niet aan mijn argumenten klopt? Ik zie nu namelijk dat je zegt dat ze niet kloppen, in die post dat je hiervoor heb gemaakt, dus dan ben ik wel bijzonder nieuwsgierig naar hetgeen dan niet zou kloppen volgens jou.

Volgens hem waren mijn argumenten tegen hem en Kyra, die inmiddels wolf is gebleken, vrij matig (de argumenten die ik tegen Tristan noemde vond hij dan weer wel degelijk) en om die reden stemt hij dan op me.

Ik vind het dan raar dat hij niet kan zeggen wat er niet aan mijn argumenten klopt en welke argumenten niet kloppen. Daarnaast zegt het imo genoeg dat hij niet meer ging 'meezoeken' naar wolven, terwijl hij er wel was.
 

DeletedUser

Gast
Vergeeft mij allen voor de dubbelpost. Ik zal nu even een hele basic post maken, als je posts terugleest zou je ook op dezelfde conclusie uit moeten komen maar posts hoeven niet eens teruggelezen te worden, alles zal vrij snel duidelijk worden als je de uitslag van gisteren bestudeerd:

Stemmen
PartOfTheGame => Kyraco
Kyraco => PartOfTheGame
Tristiano => PartOfTheGame
Fireas => Kyraco
RabbidRobin => Kyraco
owen666 => Kyraco
DutchGirl => Kyraco
Ydeger => PartOfTheGame

Iedereen kan hierboven de stemmen van gisteren bekijken. Laten we even heel simpel doen:

Was iedereen die op Kyra stemde, gisteren tot aan 10 uur online? Ik geloof het wel, Robin gaf aan dat hij offline ging, maar postte nog wel vlak na deadline, dus conclusie nummer 1: iedereen zou zijn stem kunnen hebben gewijzigd, indien zij dat zouden willen, aangezien ze online waren.

Oke, dan nu de uitslag zelf: Kyra was wolf. Laten we er nu voor het gemak vanuit gaan dat ik goed ben, vandaar dat ik dus ook zo zeker ben over de conclusie die zo gaat komen en die ik al in de chat heb laten horen. Drie mensen stemden op mij, inclusief de BM, vijf op Kyra. Oke, alle vijf de mensen waren dus online en zouden hun stem kunnen hebben gewijzigd. Stel nou dat er één wolf tussen zat die op Kyra stemde. Wat zou die gedaan hebben, nog steeds ervan uitgaande dat ik goed ben? Die zou op mij hebben gestemd, ipv op Kyra. Waarom, vraag je? Nou, want dan zouden de wolven hebben gewonnen. Niemand stemde op mij ipv op Kyra, niemand switchte, vroeg of laat, naar mij dus alle Kyra stemmers zijn goed.


Nu even verder op wat Tristan in de algemene chat zei:

[14:42:27] PartOfTheGame: Denk je dat yde wolf is Tristan?
[14:42:35] Tristan: Dunno
[14:42:39] Tristan: Ik weet iig zeker dat Owen wolf is

Over yde, die zeg nou zelf vrij verdacht bezig is, wel online zijn maar niets posten en niet op het slechtje stemmen, heeft hij geen mening, maar Owen is bewezen wolf. Zoals je bij mijn zeer simpele uitleg hierboven hebt gezien, zijn er echter maar 2 opties:

-Ik ben wolf en het andere wolfje stemde random op mij of op Kyra
-Tristan en Yde zijn wolf

Mijn uitleg hierboven zei genoeg, maar dan nog even om het te benadrukken:
Waarom Owen? Je kan niet mij niet verdenken, maar Owen wel, dat kan niet. Dus dan is het raar dat Owen nu opeens bewezen slechtje is zonder argumenten.

Conclusie:
Tristan en Ydeger zijn wolf.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
* Wordt aan gewerkt*​

Slechte theorieën:
Optie A: Dutchgirl + Tristan
Deze theorie vind ik persoonlijk vrij slecht. Dutchgirl was nog net voor de lynch klaar om een stem te posten. Als Dutch op POTg had gestemd, was deze gestorven omdat Tristan ook op hem stemde. Als zij dus op POTG had gestemd i.p.v. Kyraco dan hadden de wolven vandaag gewonnen, ervanuitgaande dat deze mensen wolf zijn.

Optie B: Owen + Tristan
Owen zit al van dag ofzo op Tristan te kappen zonder echt deftige argumenten. Als ze beiden wolf zouden zijn en Owen zijn stem op Tristan had laten staan zou het gelijkstand eindigen, POTG lynch zijn en de wolven winnen (Dit komt omdat volgens mij niemand de stem van Dutchgirl aan zag komen). Echter veranderde hij zijn stem toch. Waardoor het mij vrij onwaarschijnlijk tot onmogelijk is dat dit het geval was. Tristan had zeker dit ook gezien en Owen die raad gegeven.

Optie C: Dutchgirl + Ydeger
Als Dutchgirl niet op Kyraco had gestemd maar op POTG, was deze gestorven. Hierdoor zou het ondertussen op een gelijkspel komen, 3 wolven en 3 burgers. Er is dan wel een goede BM. Maar voor hen is het niet ideaal om een wolfje te offeren. Dan lynchen ze haar beter de volgende dag, of proberen ze een andere POTG-stemmer als zondebok aan te duiden. Vrij onwaarschijnlijk dus.

Optie D: Owen + Dutchgirl
Als Owen zijn stem op Tristan had laten staan en zo verdacht bleef. Hij wantrouwde mee maar stemde toch op dezelfde persoon als ik deed? En vervolgens Dutchgirl op POTG had gestemd (er was immers geen duidelijke reden waarom ze op Kyra zou MOETEN stemmen. Dan was het nu 3-3, burgers hebben BM. Het is veel risicovoller om een wolf op te offeren in plaats van een burger. Enige bezwaar zou nog kunnen zijn dat er slechte communicatie was met Cynthia, echter acht ik die kans niet zo groot. Zeker niet het contact met Kyra. Zeer onwaarschijnlijk dus.

Optie E: Owen + Ydeger
Owen, Ydeger en Kyraco. Owen stemde op Kyraco en Owen stemde op POTG. Niet vrij logisch. Als Owen toch op Kyra had gestemd (gisteren vond toch zo goed als iedereen hem al verdacht) of gewoon niet had gestemd dan was POTG gelynched geweest(zonder de stem van Cynthia). Het is vrij stom om een wolf op te offeren dus ik zie ze dit niet meteen doen. Het zijn niet allemaal de beste spelers, maar Kyra bijvoorbeeld is wel slimmer dan dit. Ik vind dit dus vrij onwaarschijnlijk

Optie F: Ydeger + Tristan
Zij waren de enigen die op POTG stemden, echter is het nog vrij logisch om je dit te bedenken. Echter zou ik niet vermoeden dat Tristan zijn BM-positie zomaar in het vuur gaat steken, enkel en alleen maar om gewoon een medewolf te redden. De wolven zijn nog met genoeg, maar niet genoeg om zomaar de BM-positie op te offeren. Het zou veel slimmer voor Tristan zijn om gewoon op Kyra te hebben gestemd. Ydeger en Tristan halen verder ook hetzelfde argument aan en hakken stevig door op POTG. Die ergens ook echt wel ongelijk heeft.

Echter stemden ze allebei vrij vroeg. Waardoor het vrij moeilijk is om je stem nog te veranderen. Tevens deed Kyra niet zoo heel verdacht en kan het dus ergens wel. Dit is dus een reële mogelijkheid.

Optie G: Tristan + POTG
Ze zitten elkaar van wolf-zijn te beschuldigen. De kans dat deze 2 personen allebei wolf zijn acht ik mogelijk maar vrij klein. Een medewolf opofferen is goed mogelijk. Maar 2 is net iets te veel van het goede. In dat geval zou het vrij onwaarschijnlijk zijn dat de wolven winnen. Verklaard dan weer wel waarom POTG eerst niet op Kyra stemde maar een ander verdachte zocht. Al bij al niet overtuigd. Mogelijk, niet waarschijnlijk

Optie H: Ydeger + POTG
Ydeger stemde als eerste op POTG. Dit vind ik dan weer vrij raar. Ze liggen al een tijdje met elkaar in de clinch en ik zou het persoonlijk raar vinden mochten zij nog allebei wolf zijn. Echter is er verder niet zo heel veel info en kan het dus nog perfect.

Optie I: Owen + POTG
Owen stemde eerst op Tristan en hield zich dus afzijdig ten opzichte van POTG/Kyra. Toen hem later uitdrukkelijk werd gevraagd een kant te kiezen deed hij dit toch. Deze combinatie zie ik nog wel als mogelijk in. Beide spelers spelen trouwens ook wel een beetje verdacht in mijn ogen. Mogelijk dus.

Optie J: Dutchgirl + POTG
Voor Dutchgirl had het niets meer uitgemaakt wie ze zou stemmen. Er zou hoe dan ook een wolf sterven. Echter wou ze niet doodvallen aan inactiviteit. Vandaar stemde ze nog net voor de deadline om toch niet dood te vallen en ze niet te verliezen.

Optie X: Rabbid is wolf.
Perfect mogelijk. Ik werk ze zometeen eens uit.



Tot nu toe ziet het er voor mij als volgt uit. Net zoals POTG heeft gezegd: Oftewel is POTG met een andere speler slecht, oftewel zijn Tristan en Yde slecht. Aangezien ik nog veel meer opties openstaan heb met POTG, ga ik op hem. Kan nog veranderen wanneer ik de andere uitwerk. Commentaar/Toevoegingen zijn altijd welkom.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Robin.......

Ydeger was gisteren online maar hield zich op de achtergrond.

Tristan had een goedje kunnen bewijzen maar deed dit pas na deadline.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, jij zit te zagen op mensen die logjes posten maar vindt zoiets compleet terecht? Tevens zou ik zoiets gewoon voor mezelf houden en dit potje spelen zoals het gespeeld moet worden.
 

DeletedUser

Gast
Als je 1 argument noemt, 1 argument, dan zal ik het je niet kwalijk nemen. Maar het feit dat ik bij zowel Yde als Tristan tig argumenten kan noemen zegt toch genoeg? Het feit dat ik logisch alles overdenk, logisch zelf zeg dat er maar 2 opties zijn? Daarna pas gaat Tris op mij, daarvoor ging hij makkelijk op Owen.

E: en ik wist al argumenten tegen ze te noemen voor de uitslag van gisteren, die alles duidelijk maakte.
E2: ik heb al uitgelegd dat die logjes niets duidelijk maakten, itt tot wat Tristan beweerde, en een waarschijnlijke wolf mag van mij wel doodvallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ga natuurlijk niet mijn stem erbij editten wat als Genade hem over het hoofd ziet :O

Tristan
 

DeletedUser20542

Gast
Ydeger ging niet meer in op me nadat ik hem deze vraag had gesteld, terwijl hij wel de hele dag online was:

Volgens hem waren mijn argumenten tegen hem en Kyra, die inmiddels wolf is gebleken, vrij matig (de argumenten die ik tegen Tristan noemde vond hij dan weer wel degelijk) en om die reden stemt hij dan op me.

Ik vind het dan raar dat hij niet kan zeggen wat er niet aan mijn argumenten klopt en welke argumenten niet kloppen. Daarnaast zegt het imo genoeg dat hij niet meer ging 'meezoeken' naar wolven, terwijl hij er wel was.
Wat ben jij nou weer voor stalker? Ik had even geen tijd om op al jouw onzinnige vragen te antwoorden. Waarom zou ik ook, want vragen die ik aan jouw stel behandel je als stof. Verder, waarom ben ik verdacht als ik antwoord, EN OOK ALS IK DAT NIET DOE??????? Sorry hoor, jij bent gewoon tunnelwolf. Nice try, POTG

Vergeeft mij allen voor de dubbelpost. Ik zal nu even een hele basic post maken, als je posts terugleest zou je ook op dezelfde conclusie uit moeten komen maar posts hoeven niet eens teruggelezen te worden, alles zal vrij snel duidelijk worden als je de uitslag van gisteren bestudeerd:

Iedereen kan hierboven de stemmen van gisteren bekijken. Laten we even heel simpel doen:

Was iedereen die op Kyra stemde, gisteren tot aan 10 uur online? Ik geloof het wel, Robin gaf aan dat hij offline ging, maar postte nog wel vlak na deadline, dus conclusie nummer 1: iedereen zou zijn stem kunnen hebben gewijzigd, indien zij dat zouden willen, aangezien ze online waren.

Oke, dan nu de uitslag zelf: Kyra was wolf. Laten we er nu voor het gemak vanuit gaan dat ik goed ben, vandaar dat ik dus ook zo zeker ben over de conclusie die zo gaat komen en die ik al in de chat heb laten horen. Drie mensen stemden op mij, inclusief de BM, vijf op Kyra. Oke, alle vijf de mensen waren dus online en zouden hun stem kunnen hebben gewijzigd. Stel nou dat er één wolf tussen zat die op Kyra stemde. Wat zou die gedaan hebben, nog steeds ervan uitgaande dat ik goed ben? Die zou op mij hebben gestemd, ipv op Kyra. Waarom, vraag je? Nou, want dan zouden de wolven hebben gewonnen. Niemand stemde op mij ipv op Kyra, niemand switchte, vroeg of laat, naar mij dus alle Kyra stemmers zijn goed.


Nu even verder op wat Tristan in de algemene chat zei:

[14:42:27] PartOfTheGame: Denk je dat yde wolf is Tristan?
[14:42:35] Tristan: Dunno
[14:42:39] Tristan: Ik weet iig zeker dat Owen wolf is

Over yde, die zeg nou zelf vrij verdacht bezig is, wel online zijn maar niets posten en niet op het slechtje stemmen, heeft hij geen mening, maar Owen is bewezen wolf. Zoals je bij mijn zeer simpele uitleg hierboven hebt gezien, zijn er echter maar 2 opties:

-Ik ben wolf en het andere wolfje stemde random op mij of op Kyra
-Tristan en Yde zijn wolf

Mijn uitleg hierboven zei genoeg, maar dan nog even om het te benadrukken:
Waarom Owen? Je kan niet mij niet verdenken, maar Owen wel, dat kan niet. Dus dan is het raar dat Owen nu opeens bewezen slechtje is zonder argumenten.

Conclusie:
Tristan en Ydeger zijn wolf.
Goed, de eerste theorie waarvan het merendeel niet gezocht is. Wat niet wegneemt dat mijn stem verandert, want als ik jouw twee opties mag geloven ga ik volgens mij toch liever voor die eerste. Verder blijk ik te lijden onder een opmerking van Tris...

Nou over de dikgedrukte stukjes. Dat zijn er twee:

1. Ik haalde zojuist al aan dat ik liefst heb dat je dat wel doet. Dit maakt je alleen maar verdacht, en dat wil je toch niet? ^^
2. Dat doen we dus niet. Niet zo simple mind, want je bent dus hoogstwaarschijnlijk wél wolf.

Merk op dat na woede sarcasme komt. Ook in deze post dus.
 

DeletedUser

Gast
Je had geen tijd om op mijn vraag van half acht te antwoorden terwijl je tot na negenen online was?

Ik antwoordde op al jouw vragen^^, meneer die nog steeds geen enkel argument heeft genoemd waarom ik dan wel niet wolf zou zijn.
 

DeletedUser20542

Gast
Jouw stemmen, deel ik de mening van Rabbid, waren niet speciaal diepgaand. Verder wil ik er vooral op duiden dat ik niet zo goed snap waarom mensen nogal uit het niets, dus Tris bvb en Rabbid bijna, op jou stemmen voor DO.
Duss, lang voor jij het over mij had verdacht ik jou al. 1-0,hmm?

1 en 2. Ik noem geen redenen zeg je. Dat doe ik dus wel, in puntje twee. Maar waarom moet jij dan gaan zeiken dat je om uitleg moet gaan vragen - wees blij dat ik antwoord? Verder, ik haalde dus aan dat ik het eerder vreemd vind dat jij wordt gekozen dan normaal en ook goed, omdat je dus - ALWEER - zonder enig extra woordje aan reden komt, en het is wel fijn om te weten waarom je stemt. Op jezelf stemmen getuigt van ego en is vaak een wolvenstreek, en de stem op Blueknife vind je wel zo logisch omdat je dat altijd - zijn tweede potje hier - doet. TW boeit me namelijk geen reet, en daar ga je dus niet op terugkomen als reden voor Grepo. Verder geef je zelf toe dat er zeker iets in mijn argumentatie kan zitten, zo'n liev zinnetje tussendoor, dus daar houdt voor mij ook jouw beschuldiging op. Verder zeg je helemaal in het begin nog dat het nadelig is om een DO ook BM te laten zijn. Dus jij wil graag dat de BM als die een beetje goed bezig is simpelweg wordt geluncht?

3. Denk jij, allerliefste Ot, dat ik mijn stemmen toe ga vertrouwen aan mensen die ik voor geen ene millimeter vertrouw? Nee, inderdaad. Dat doe ik dan ook niet, ik vind beiden goede spelers. Niemand doet dat, lijkt mij.

4. Waarom die stem, vraag jij je af. Wel, vijf minuten na deze post ging ik mezelf er weer eens aan herinneren dat ik, verrassing verrassing, een leven heb. Ik ging weg, om na negenen weer thuis te komen. Stemmen wou ik wel, dus dan moet dat maar even met wat minder argumentjes. Dus ik vind dit niet bepaald een reden. Ik heb uit dat tabelletje van Tris afgeleid dat de verdenkingen op Adi het sterkst waren. Dan ga ik mijn ouders niet kwaad maken, ze hadden wat haast, door zelf een theorie op te gaan stellen.

5. Fijn hoor, dat makkelijk. Je bent zelf niet zo makkelijk, als ik het zo zie. Het derde onzinnige argument op een rij. Ik vind het verdacht dat Moon gewoon countert, want als er twee mensen counteren is er meestal eentje wolf. Rabbid, naar ik vermoed, is dat niet (weet je ook al als je dit echt leest). Dus dan zal Moon de wolf, of in ieder geval degene met de grootste kans op het zijn ervan, zijn.
Dit is geen van allen verdenken omdat jij mij verdenkt. Ik antwoord dus liev, en laat doorschemeren dat ik jou verdenk.

1 en 2. Dat eerste zeg ik idd. De argumentatie klopt niet zeg jij, en waarom niet precies? (als ik nu rare dingen zeg zal ik ff teruglezen) Verder is dat tweede van mezelf ook een inschatting, ik ben het niet nagegaan ofzo, maar dacht dat dit toch eerder bij wolven voorkomt. En dan over die stem: ik heb er zelf geen idee van of Blue effectief erg ervaren is. Dat wil ik dan wel in het midden laten, maar dat zeg je er dan ten minste bij, lijkt me.

3. Met goed bedoel ik in de eerste plaats ervaren. Maar in die post had ik het idd over goed qua rol. Maar ik haalde al aan, waar jij hier niet op antwoordt, dat niemand die goed is zijn BM- en in dit geval ook DO-stemmen op iemand zet die hij eerder verdenkt.

4 is afgesloten, dus dan maken we van 5 wel...
4. Jij leest niet helemaal goed zeker, eventjes terug heb ik gisteren gepost waarom ik Rabbid vertrouw. Elk woord in die post meen ik 20 uur later nog steeds, dus dan is dat ook afgehandeld. Verder kan ik je niet tegenspreken. Nu, na de lynch van gisteren, blijkt dat de theorie niet klopt. Eigenlijk blijkt mijn theorie nu dus gewoon onzinnig. Maar dus vertrouw ik Rabbid voor een zeer groot percentage. Dan lijkt dit puntje me ook afgehandeld, niet?
Vooral 4 is dus verdenking. Want je leest dus niet, en dan ga je dus zeggen dat niet teruggelzen hoeft te worden. Iets met zout in een wonde, is dat spreekwoord. Ziehier de praktijk.

Ik verdenk jou omdat al je argumenten voor geen centimeter kloppen.
En dus niet omdat jij mij verdenkt. Dat lees jij dus ook niet. Waarom antwoord ik nu eigenlijk nog op je vraag, als ik het al gedaan heb?
 

DeletedUser

Gast
tristiano Hij is overduidelijk wolf.
Hij heeft hetzelfs op Skype gezegd dat hij wolf is, maar dat mijn argumenten alleen op niks sloegen en iets beter moest vinden.
Nu is het duidelijk hij is overduidelijk dus alstublieft allemaal die goed zijn stem op deze 'heer'.
 

DeletedUser18003

Gast
Vergeeft mij allen voor de dubbelpost. Ik zal nu even een hele basic post maken, als je posts terugleest zou je ook op dezelfde conclusie uit moeten komen maar posts hoeven niet eens teruggelezen te worden, alles zal vrij snel duidelijk worden als je de uitslag van gisteren bestudeerd:



Iedereen kan hierboven de stemmen van gisteren bekijken. Laten we even heel simpel doen:

Was iedereen die op Kyra stemde, gisteren tot aan 10 uur online? Ik geloof het wel, Robin gaf aan dat hij offline ging, maar postte nog wel vlak na deadline, dus conclusie nummer 1: iedereen zou zijn stem kunnen hebben gewijzigd, indien zij dat zouden willen, aangezien ze online waren.

Oke, dan nu de uitslag zelf: Kyra was wolf. Laten we er nu voor het gemak vanuit gaan dat ik goed ben, vandaar dat ik dus ook zo zeker ben over de conclusie die zo gaat komen en die ik al in de chat heb laten horen. Drie mensen stemden op mij, inclusief de BM, vijf op Kyra. Oke, alle vijf de mensen waren dus online en zouden hun stem kunnen hebben gewijzigd. Stel nou dat er één wolf tussen zat die op Kyra stemde. Wat zou die gedaan hebben, nog steeds ervan uitgaande dat ik goed ben? Die zou op mij hebben gestemd, ipv op Kyra. Waarom, vraag je? Nou, want dan zouden de wolven hebben gewonnen. Niemand stemde op mij ipv op Kyra, niemand switchte, vroeg of laat, naar mij dus alle Kyra stemmers zijn goed.


Nu even verder op wat Tristan in de algemene chat zei:

[14:42:27] PartOfTheGame: Denk je dat yde wolf is Tristan?
[14:42:35] Tristan: Dunno
[14:42:39] Tristan: Ik weet iig zeker dat Owen wolf is

Over yde, die zeg nou zelf vrij verdacht bezig is, wel online zijn maar niets posten en niet op het slechtje stemmen, heeft hij geen mening, maar Owen is bewezen wolf. Zoals je bij mijn zeer simpele uitleg hierboven hebt gezien, zijn er echter maar 2 opties:

-Ik ben wolf en het andere wolfje stemde random op mij of op Kyra
-Tristan en Yde zijn wolf

Mijn uitleg hierboven zei genoeg, maar dan nog even om het te benadrukken:
Waarom Owen? Je kan niet mij niet verdenken, maar Owen wel, dat kan niet. Dus dan is het raar dat Owen nu opeens bewezen slechtje is zonder argumenten.

Conclusie:
Tristan en Ydeger zijn wolf.
Deze post vind ik interessant. Daarbij heb ik er zelf nog wat aan toe te voegen: Als ik niet gestemd had gisteravond, zou Kyra sowieso gestorven zijn. Ik kreeg voor de deadline dan ook 3 mensen die me vroegen om te stemmen: PotG, Tristan en Kyra. PotG vroeg me om op Kyra te stemmen, wat ik wel als logisch beschouw omdat zijn leven op het spel stond. De andere twee kwamen me beiden vragen om op PotG te stemmen. Mijn stem op PotG zou doorslaggevend geweest zijn en had Kyra's leven gered.

Wat mij met het volgende dilemma achterlaat: Waarom zouden zowel Kyra als Tristan nog moeite doen om mij anders te laten stemmen, terwijl er een wolf zou zitten bij de Kyra-stemmers? Dan had diegene kunnen switchen en waas Kyra gered.
Het enige dat hier eventueel tegen pleit, is dat PotG óók wolf is, en at het in feite dus niet meer uit had gemaakt op wie van de twee mijn stem zou vallen. Maar dan opnieuw: Waarom deden ze dan alle drie nog die poging gisteravond?

Voor nu staat mijn stem op Tristan, als ik op tijd terugben na het eten en er is een nuttige toevoeging geweest, zou ik mijn koers nog kunnen wijzigen.
 

DeletedUser199

Gast
Tristiano
Reden?
Formeel protest richting het overleven van Cynthia, die had gisteren al dood moeten zijn
 

DeletedUser

Gast
Dag 5

Lynch
Ditmaal was de uitslag overduidelijk. Tristan moest sterven. Ydeger riep nog dat PartOfTheGame een wolf was en moest worden gehangen, maar dat maakte niets uit omdat Tristan op zichzelf stemde. Toen duidelijk was op wie Tristan had gestemd, keek men hem verbaasd aan, en Tristan verklaarde: 'Ja, ik beken, ik ben wolf. Dood mij maar. Nu Kyraco niet meer onder ons is, heeft mijn leven geen zin meer. Bovendien beginnen mijn gevoelens voor DutchGirl nu ruimte te krijgen, en Kyraco zou zich omdraaien in haar graf als ik die een kans zou geven.' Hierna liet Tristan zich gewillig naar de galg begeleiden. Zo stierf de tweede wolf in Wakkerdam.

Lunch
Vier van de vijf overgebleven Wakkerdammers konden die nacht de slaap maar moeizaam vatten. Maar het was onnodig. De volgende ochtend bleek iedereen nog in leven te zijn.

Stemmen
PartOfTheGame => Tristiano
Tristiano => Tristiano
RabbidRobin => Tristiano
owen666 => Tristiano
DutchGirl => Tristiano
Ydeger => PartOfTheGame

Let op: Morgen is er een lynch- èn BM-stemming!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Yde, spreekt voor zich.
Rabbid, spreekt ook voor zich. Ik ben verder gelunched. Dus ben bewezen dunkt me. Tenzij de wolven zichzelf gaan lunchen, maar dat doen ze wss niet. Niet waterdicht, maarja, niets is zeker in dit soort potjes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan