• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #93: Puur

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
"Spreekt voor zich" is niet echt een reden.
PartOfTheGame; vaak genoeg herhaald waarom hij wolf is, jammer alleen dat niet iedereen wil luisteren.

BM komt nog wel.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ydeger, iedereen kan inderdaad zien dat jij of POTG wolf bent. Alleen ben jij net iets vager, net iets minder overtuigend dan POTG, die wel degelijke argumenten gebruikt. Tevens is het minstens even duidelijk dat de kans dat jij wolf bent wel een pak groter is.
 

DeletedUser

Gast
Ydeger, mooi dat niemand is geswitcht toen ik weg was. Ik neem aan dat ik alles al gisteren/vandaag had gezegd en verder geen argumenten dien te noemen.

En laat ik maar egoistisch doen^^:
PartOfTheGame
 

DeletedUser

Gast
ydeger, die is vandaag mijn lynch target omdat hij alle bewijzen tegen zich heeft.
Dus deze is sowieso wolf anders dutchgirl, maar dat geloof ik niet dus ydeger zal voor mij part vanavond sterven.
ik stel me vragende partij voor bm- schap dus owen666.
Waarom: Ik ben zeer zeker van me zelf dat ik burger ben en al geloof ik hard dat PotG en Rabbid geen slechtjes zijn maar je hebt toch 99,999999999% kans dat dat niet zo is.
 

DeletedUser

Gast
Dag 6

Ydeger had die dag verdwaasd rondgelopen. Hoe had het zo ver kunnen komen? De overwinning was binnen zijn handbereik geweest. Bijna was Wakkerdam van hem geweest. Wat was er misgegaan? Waarom sloeg het moment van euforie opeens om in een nederlaag en moest hij nu vrezen voor zijn eigen leven?
Maar Ydeger was dapper. Hij waagde het naar de stemming toe te komen. Anders was alles toch voor niets geweest. Hij moest vastklampen aan het kleine beetje hoop dat er nog was. Maar ook dit was vergeefs.

Die dag werd de laatste wolf van Wakkerdam terechtgesteld.

Commentaar is welkom. :) Mijn eigen commentaar bewaar ik nog even, maar ik moet wel zeggen dat ik het spel, ondanks de hoeveelheid inactieven aan het begin, wel geslaagd vond.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik faalde in het spel, gelukkig was het op het einde allemaal duidelijk, maar desondanks vrij hard gefaald xD
Nuja, dit soort potjes is nu eenmaal niet echt iets voor mij D:
 

DeletedUser21356

Gast
Waarom moest ik dood? D:
Maar de Goedjes faalden in het begin, en nog wel hard ook. :O

Goed geleid. :)
 

DeletedUser

Gast
de grote hoeveelheid inactiviteitsdoden was nogal jammer, maar wel begrijpelijk dat je dat deed, Genade.
Ik weet eigenlijk niet hoe streng je je aan de 300 tekens regel hebt gehouden, maar ik heb daar zelf eigenlijk niet op gelet. Volgens mij haalde vrijwel iedereen de 300 tekens makkelijk in de Skype chat, maar daardoor waren de stemmen in het topic soms niet zo uitgebreid :p
T viel me eigenlijk wel op dat de wolven op een gegeven moment al zo gegroepeerd waren en op zo'n moment eigenlijk best risicovol speelde.
 

DeletedUser

Gast
Gefeliciteerd goedjes.
Goed gespeeld slechtjes, het scheelde niet veel.
Complimenten aan de spelleiding.
 

DeletedUser20542

Gast
Okee, het lijkt nu allemaal heel nipt en zo, maar er waren dus aan beide kanten fouten en problemen. De wolven, wij dus, vergaten 2 keer in te sturen. Nee, inderdaad, niks lunch op DO. Dus we faalden gewoon. De goedjes hedden natuurlijk veel ruimer moeten winnen, maar toen werd de helft inactief...

Nou goed, gefeliviteerd met de ruim verdiende overwinning.
 

DeletedUser19654

Gast
Omdat jij faalde :p
en ik een stuk minder

Trouwens volgende keer aub stem niet op de deadline... ik ging dood for no reason. Trouwens het was daarna toch echt 100% duidelijk dat ydeger wolf was. Want hij faalde me toch zo hard. Tis dat kyra het eigenlijk nog gezegd had maar dan nog.
 

DeletedUser

Gast
waarom vond ik alle wolven verdacht? :D thanks rabbid voor het vertrouwen in mij dat de doorslag om op kyra te stemmen gaf :)
 

DeletedUser199

Gast
PotG had inderdaad gelijk, maar oh oh oh, wat haalde hij de verkeerde argumenten aan.
Ik heb het meerderemalen gezegd (ook aan BlueKnife!) dat ik me duidelijk verschillende keren versproken heb. Wie op had gelet, had namelijk gezien dat ik er ALTIJD vanuit ging dat Cynthia burger was, altijd. Er was maar 1 manier waarop ik dat had kunnen weten... Juist.

Tbh vind ik wel dat Genade Cynthia had moeten laten doodvallen, bij een potje waarvan je als spelleider claimt dat activiteit het belangrijkst is en je aankomt met 2 posts in totaal. Tjah... Ik snap dat Genade hetzelfde rekensommetje maakte als ik, dat als Cynthia dood zou vallen, het al voorbij zou zijn geweest, maar dat is iets dat opzich niets uit hoort te maken. Zeker als je er rekening meehoudt dat er in de wolvenchat, die Genade heeft aangemaakt en zelf ook inzat, op dag 1 meerdere keren was aangegeven wie het lunch target was, als ik dan 2 minuten na de deadline nog even kom controleren of het goed is aangekomen hij van mening is dat de lunch niet telt, tjah. Dan moet je net zo erg op de regels letten bij de andere partij.

Om nog even op de rest in te gaan: Owen, je had gelijk, maar je theorie is nogsteeds onzin. Het was puur en dan ook echt puur toeval dat ik inderdaad wolf was, want wat je nou eigenlijk zei raakte kant noch wal.

BlueKnife, je kan zeggen dat je alle wolven verdacht vond, maar ik herinner me vooral dat jij zei dat je ervanuitging dat ik goedje was, dus dat is een beetje achteraf gepraat.
 

DeletedUser

Gast
Als Cynthia dood ging was het nog niet over? het was op dat moment 5v3. dan zou het 4v3 zijn geweest. Ondertussen hadden we owen ook al overtuigd om op kyra te stemmen, dus dat had waarschijnlijk niet zo veel uitgemaakt. (uiteraard weet ik dat niet zeker)
 

DeletedUser199

Gast
Als Cynthia dood ging was het nog niet over? het was op dat moment 5v3. dan zou het 4v3 zijn geweest. Ondertussen hadden we owen ook al overtuigd om op kyra te stemmen, dus dat had waarschijnlijk niet zo veel uitgemaakt. (uiteraard weet ik dat niet zeker)

True, maar voor de rest blijft mijn punt hetzelfde :p
Het is een andere situatie waar je dan inzit, zeker als het niet beslissend was, had het gewoon moeten gebeuren.
Dan kan je zelfs nog zeggen van "Tjah, ze heeft haar waarschuwing gehad en heeft de volgende dag gepost" maar als je duidelijk maakt dat het om activiteit gaat, tel ik 1 post 1 minuut voor de deadline niet echt mee, zeker als er voornamelijk wordt gespamd om maar aan de 300 tekens te komen.

Om terug te komen op de lynch: Op dag 1 heeft MM ook na de deadline gestemd, dat was toen wel goedgerekend, wat er uiteindelijk voor zorgde dat Genius doodging inplaatsvan MoonMonkey, dus dan vind ik het inderdaad nogal raar dat een lunch die gewoon was aangegeven niet werd goedgerekend...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan