• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
PartOfTheGame en Marcoknight Presenteren:
Rat binnen Real
wl6hyb.jpg

Ancelotti zat bezorgd achter zijn bureau. Voor hem stond zijn computer aan, waarop de reden voor zijn bezorgdheid te lezen was:'Verdeeldheid binnen selectie Madrid nog nooit zo groot geweest'. In het online krantenbericht waren de, toch niet zo fraaie, gebeurtenissen van de training van afgelopen donderdag gedetailleerd beschreven. 'Dit kan toch niet langer zo doorgaan' dacht Ancelotti, niet verwonderlijk, aangezien dit al de zoveelste keer was in een paar weken tijd dat info was uitgelekt. Hij besloot te gaan overleggen met zijn assistenten. Hij was namelijk nog aan het twijfelen, maar na onder andere overleg met Zidane, besloot hij eindelijk eens met harde hand op te gaan treden. De selectie werd bijeengeroepen, voor een 'urgente mededeling'. 'Mannen, dit kan zo niet langer. Het lijkt me meer dan duidelijk dat er één of meerdere verklikkers in de staf en ploeg zitten. Na veel beraadslagen ben ik tot de volgende oplossing gekomen: we focussen ons vanaf nu alleen maar op de verklikkers. Totdat er geen verklikkers meer in de ploeg zitten, stemmen we er iedere dag één iemand gezamenlijk uit, van wie wij denken dat hij een verklikker is. Mocht het ons lukken alle verklikkers weg te krijgen, dan gaan wij gewoon weer rustig door voetballen. Mocht dit niet lukken, dan treden wij uit de competitie.' De spelers waren geschokt, alhoewel het bij enkelen niet echt zo leek. Vooral Ronaldo kon het natuurlijk niet zo waarderen, met zijn huidige goede vorm. Uiteindelijk besloten de spelers eenduidig om heel erg hun best te doen die verklikkers weg te krijgen, aangezien ze natuurlijk allemaal wilden doorspelen. Ze besloten, gezamenlijk, om eerst een nieuwe, plaatsvervangende captain te kiezen, de eerste dag, maar ook om direct iemand weg te stemmen. Nadat dit besloten was, gingen de eerste spelers al weg, 'op onderzoek uit'.

De instellingen:
Code:
...........Aantal dorpen : 1.
..........Aantal spelers : Inschrijvingen sluiten na 48 uur.

...................Hints : Nee

...............Klaagmuur : Nee
..........Afscheidsbrief : Nee

...................Jager : Ja
....................Heks : Ja
.............Dorpsoudste : Ja
...........Beschermengel : Ja
..................Ziener : Nee

..................Cupido : Als bijrol, koppelt zichzelf.
.Geliefden kennen elkaar : Ja
..Geliefden samen winnen : G\G met de goedjes, S\S met de slechtjes en G\S als derde partij.

..................Wolven : Ja
....................Welp : Nee
...........Infectie wolf : Ja

........Eindtijd stemmen : 20:30:59, deadline=deadline
.......Tijdstip verhalen : Vanaf 20:30:59

....Speciale Rollen naar : PartOfTheGame en Marcoknight
...Weerwolven Moord naar: PartOfTheGame en Marcoknight


............Burgemeester : Ja, kiest zijn vervanger. Heeft als slechtje de keuze om óf zelf zijn vervanger te kiezen óf een nieuwe stemming te laten beginnen.

............Extra rollen :
Mythomaan
Orakel
Rattenvalwolf
Wapensmid
Muizenval

.......Netwerken : Nee
Claimen: Nee

-Ja betekent dat deze rol er [B]mogelijk[/B] inzit.
-Daarnaast zal iedereen, naast zijn rol, natuurlijk een spelersnaam krijgen.
-De spelleiding heeft zijn eigen interpretatie op 'activiteit', dag 1 stemmen is verplicht.
-Claimen en netwerken staan uit, je mag dus op geen enkele manier hinten naar je rol. Ook een gedeelte van een rol, bijvoorbeeld zienering of wapen, mag niet geclaimd worden. 
-Rollen als de muizen- en de rattenval worden gehalveerd.

Nachtvolgorde:
- Lynch
- Beschermingen
- Mytho
- Lunch / Infectie
- Doodsdrankje Heks
- Welp
- Alle zieneringen
- Smid

Rolbeschrijvingen:
Goedjes:
Jager
Kan iemand meenemen bij zijn dood, hij moet van tevoren aangeven wie hij wilt meenemen.

Wapensmid
Maakt geweren. Kan elke 3e dag iemand een jagersgeweer geven. Deze persoon wordt dus jager bovenop zijn huidige rol, als het als een jager is dan krijgt hij een tweede schot. De wapensmid mag dezelfde persoon niet twee wapens geven. Het zou dus ook kunnen dat een wolf een geweer krijgt. Hij blijft dan slechtje.

Beschermengel
Kan elke dag iemand beschermen tegen de lunch. Mag niet 2x achter elkaar dezelfde persoon beschermen. Zijn krachten blijven als de dorpsoudste sterft. (Dit omdat er niet bekend is hoeveel dorpsoudsten er zijn)

Orakel
Deze persoon kan iemand iemand anders laten zien. Bijvoorbeeld: 'ik wil dat PartOfTheGame Marcoknight ziet'. PartOfTheGame krijgt dan de rol van Marcoknight te zien. Het orakel mag niet twee dagen achter elkaar dezelfde persoon iemand laten zien en ook niet dezelfde persoon laten zien.

Heks
De heks is in het bezit van een doodsdrankje en/of een levensdrankje. De hoeveelheid en de soort drankjes wordt random verdeeld. Deze drankjes kunnen gebruikt worden om een speler te vermoorden of om een lunch te redden van de dood. Het levensdrankje moet van tevoren worden aangegeven, de heks krijgt niet te horen wie hij heeft gered/kan redden. Het doodsdrankje geldt als een nachtactie.

Muizenval
Mag elke dag een tijdstip noemen en aangeven of hij de eerste persoon wil zien die na dat tijdstip stemt of de laatste persoon die voor dat tijdstip heeft gestemd, geeft hij niks aan dan gaat de spelleiding automatisch van het tweede uit. Het is verboden voor de muizenval om spelers hints te geven over de tijdstippen waarop ze moeten stemmen, andersom mag dit ook niet. Alleen de eerste stemt telt voor de zienering.

Dorpsoudste
Hij overleeft de lunch de eerste keer.

Neutraaltjes:
Mythomaan
Moet dag twee een speler kiezen. Is deze een wolf, wordt hij wolf. Is deze speler muizenval, wordt hij een muizenval Is deze speler een orakel, dan wordt hij een orakel. Is deze speler een wapensmid, dan wordt hij een wapensmid. Heeft de speler een andere rol, wordt hij burger.


Slechtjes
Wolf
De wolven mogen elke avond iemand lunchen.

Infectiewolf
Kan dag drie iemand infecteren in plaats van de lunch.

Rattenvalwolf
Slechte variant van de muizenval. Hij is geen slecht hulpje, hij kent de andere wolven bij het begin van het spel.

Bijrollen:
Cupido
Cupido is een bijrol, een rol die dus op je huidige rol komt. Cupido koppelt zichzelf aan een andere speler. g/g moet met de goedjes winnen, s/s met de slechtjes en g/s moeten alleen overwinnen. De rol cupido is niet te zien als de rol van deze persoon wordt opgevraagd.

Met dank aan Alice en Genade.

Nog niet posten totdat dat is aangegeven door de spelleiding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
1. Gekko
2. Fireas
3. vinie15 dorpsoudste lynch dag 2
4. Kyraco
5. MoonMonkey burger lynch dag 1
6. Sanhal
7. animal burger claimdood dag 3
8. owen666=> rabbid> burger lunch dag 4
9. Alice wapensmid lynch dag 4
10. Ydeger jager spelbederf dag 1
11. Bezem
12. Imrahil bengel lynch dag 3
13. Genius
14. Gerbentjee bm
15. Tristan burger lunch dag 2
16. DonFrank mythomaan lunch dag 1

We spelen met deze spelerslijst. Je kan je vanaf nu alleen nog als vervanger inschrijven:

Vervangers:
1. RabbidRobin
2. Relax
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Jullie mogen posten. De eerste deadline is morgen, oftewel zondag, om half negen. De eerste dag wordt er zowel voor de lynch als voor BM gestemd. Alle insturingen naar beide spelleiders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
Oke, succes allemaal.

en mijn eerste vraag wie wil BM worden?
 

DeletedUser

Gast
Animal voor BM:

Reden:
- Als ik gelunchd word is dat geen groot gemis
- Als wolf zijnde faal ik hard
- Ik ben vervangbaar
 

DeletedUser22163

Gast
dat zijn denk juist redenen, waarom je geen bm wil worden
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Succes iedereen:) En Animal ik denk niet dat ik op jou als bm ga stemmen maar ik zie nog:).
 

DeletedUser21356

Gast
Veel succes iedereen.
En, Vinie, trek je niet te veel aan van Animal, die doet altijd zo. :p
 

DeletedUser19654

Gast
Succes allemaal, morgen zal ik proberen te kijken of ik ga/kan stemmen.
Wellicht dat ik gouw online kom, maar zit tot maandag nog met de carnaval :)

Vandaag ben ik nog wel op tijd voor de deadline hoef pas om 21:00 uur weg.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Succes allemaal, morgen zal ik proberen te kijken of ik ga/kan stemmen.
Wellicht dat ik gouw online kom, maar zit tot maandag nog met de carnaval :)

Vandaag ben ik nog wel op tijd voor de deadline hoef pas om 21:00 uur weg.

De eerste deadline is morgen pas;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan