• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #94: Rat binnen Real

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Liefde overwint
5zhzxi.png

Wat een spannende dag! De ratten meenden al gewonnen te hebben, ze vonden het raar dat de rest van het team nog niet opgegeven had. Dat bleek dus met een reden te zijn. Maar ik loop nu dus vooruit op de zaken! Laten we bij het begin beginnen. De ratten stonden op, vrij overtuigd van hun winst, en besloten allemaal duidelijk te laten blijken, dat zij de ratten waren. De niet-ratten leken zelf ook al de hoop te hebben opgegeven, Iker Casillas was dan wel als nieuwe leider benoemd, maar met een schijnbare twee-tegen-vier situatie, konden ze natuurlijk niet meer winnen. Ook Jesé Rodriguez bleek namelijk een rat te zijn, wat raar was, aangezien hij op de de vierde dag de bijna beslissende stem uitbracht op Zidane, enkel koos de toenmalige leider die dag verkeerd.Maar dat bleek dus met een reden te zijn. Want vlak voordat de stemming eindigde, wisselde Jesé zijn stem naar Marcelo, zijn mederat. In de loop van de tijd had zich namelijk een speciale band tussen Jesé Rodriguez en Iker Casillas ontwikkeld, sterker nog dan de band die Jesé met zijn mederatten had. Om die reden stemde hij Marcelo eruit. De overige ratten waren zo geschokt, het was namelijk voor het eerst dit potje dat er een rat uit werd gestemd, dat ze allen direct opgaven. Enkel Sergio Ramos gaf het niet zo snel op, maar Jesé zorgde er, met behulp van Iker, voor dat ook die het onderspit delfde. Casemiro, de enige overgebleven niet-rat, begreep ook wel dat er voor hem geen plek meer was en daarom vertrok hij zonder slag of stoot. Zo leefden Iker Casillas en Jesé Rodriguez nog lang en gelukkig, en speelden ze iedere wedstrijd de sterren van de hemel.

Acties:
Kyraco, Marcelo, werd gelyncht. Zij was infectiewolf. De Bezem, Sergio Ramos, werd geluncht. Hij was oneven rattenvalwolf. Hierdoor bleven vier man over, waarvan twee tot het goed/slecht koppel behoorden. Aangezien Sanhal de burgemeester was, wonnen FireAs en Sanhal het potje.

Rollenlijst:

1. Gekkootje63 - Zinedine Zidane wolf
2. FireAs - Jesé Rodriguez levensheks met 1 drankje
3. Vinie15 - Pepe dorpsoudste
4. Kyraco - Marcelo infectiewolf
5. Moonmonkey - Daniel Carvajal onevenmuizenval
6. Sanhal - Iker Casillas burger
7. Animal - Raphaël Varane burger
8. RabbidRobin - Cristiano Ronaldo burger
9. Alice - Isco wapensmid
10. Ydeger - Xabi Alonso jager
11. De Bezem - Sergio Ramos oneven rattenvalwolf
12. Imrahil - Asier Illaramendi bengel
13. Genius - Casemiro orakel
14. Gerbentjee - Gareth Bale burger
15. Tristan - Luka Modric burger
16. Donfrank - Karim Benzema mytho
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Trouwens Gerben thx dat je me bm hebt gemaakt;)
Ik dacht eigenlijk het hele potje dat we zouden verliezen want de goedjes faalden.
 

DeletedUser19654

Gast
Jullie waren echt zo noob hahaha, echt niet normaal hoe slecht sommige mensen kunnen zijn.
Ik wist dat goedjes over het algemeen falen, maar zo hard. Dat is gewoon een nieuwe kunst.
 

DeletedUser

Gast
thanks. Ik dacht eigenlijk dat ik het meteen had verknalt toen ik muizenval bij jullie claimde en er toen achter kwam dat er alleen maar even of oneven muizenval konden zijn :p (ik was eigenlijk levensheks, maar ik wilde Sanhal veiligstellen als burger)
Ik had trouwen wel echt Animal als orakel binnen gekregen op dag 2, dus iig nog iets wat ik niet loog...
 

DeletedUser19654

Gast
Kyra was 100% wolf in mijn ogen doordat ze gewoon niet reageerde op Animal... dat was zo obvious, dat hadden jullie direct moeten zien.
Gekko faalde door te zeggen dat hij Animal niet verdacht vond op moment dat hij gelyncht werd als goedje. Dit zeg je ervoor en niet daarna, dan is het echt ongeloofwaardig. Die hadden jullie ook vrij direct moeten zien, maar ik had me na dag 1 al neergelegd dat jullie te noob waren om iets fatsoenlijks dit potje te kunnen doen.

hiervoor had ik niet eens muizenval krachten nodig.

Trouwens yde, wilde jij mij neerschieten met de reden dat ik het vreemd/waardeloos vond om WvW te linken met speed WvW? Want dat gaat echt nergens over... op die manier wil je gewoon falen als de grootste WvW noob.
 

DeletedUser

Gast
Kyra was 100% wolf in mijn ogen doordat ze gewoon niet reageerde op Animal... dat was zo obvious, dat hadden jullie direct moeten zien.
Gekko faalde door te zeggen dat hij Animal niet verdacht vond op moment dat hij gelyncht werd als goedje. Dit zeg je ervoor en niet daarna, dan is het echt ongeloofwaardig. Die hadden jullie ook vrij direct moeten zien, maar ik had me na dag 1 al neergelegd dat jullie te noob waren om iets fatsoenlijks dit potje te kunnen doen.

hiervoor had ik niet eens muizenval krachten nodig.

Trouwens yde, wilde jij mij neerschieten met de reden dat ik het vreemd/waardeloos vond om WvW te linken met speed WvW? Want dat gaat echt nergens over... op die manier wil je gewoon falen als de grootste WvW noob.

Excuses, ik was vergeten dat jij zo'n geweldige WvW er bent, altijd klaar nooit weg
 

DeletedUser19654

Gast
Ik ben altijd dood... dus ik weet niet of ik een geweldige WvW'er ben. Zeg alleen dat je niet moet aankomen met ik heb geen verdachten en van ik ga maar weer eens mijn schapenpak aantrekken terwijl hier genoeg redenen liggen om een hoop mensen te lynchen.
 

DeletedUser

Gast
thanks. Ik dacht eigenlijk dat ik het meteen had verknalt toen ik muizenval bij jullie claimde en er toen achter kwam dat er alleen maar even of oneven muizenval konden zijn :p (ik was eigenlijk levensheks, maar ik wilde Sanhal veiligstellen als burger)
Ik had trouwen wel echt Animal als orakel binnen gekregen op dag 2, dus iig nog iets wat ik niet loog...
Je claimde muizenval? :/
 

DeletedUser

Gast
Nou, mensen, jullie zullen vast benieuwd zijn naar mijn mening over het potje!

Niemand verdiende de winst. De goedjes niet, met drie minuten per dag haal je WvW niet, in tegenstelling tot die andere faalspelletjes hier! Ik heb echt het gevoel dat jullie geen moment denken: 'Laat ik maar een wolf proberen te vangen'. Met alle respect, maar als je stemt doet niemand dit hier om een wolf te vangen, eerder om gewoon te stemmen. In dat onwaarschijnlijke geval dat ik nog een potje leid, zullen er heel wat mensen buitengesloten worden.

Daarnaast zijn er ook nog de wolven. Die verdienden de winst ook niet. Er was geen enkel initiatief in de wolvenchat, de wolven deden allemaal maar wat. Als ze twee seconden hadden nagedacht, hadden ze het potje wél gewoon gewonnen.

Het koppel speelde denk ik het best, maar verdiende het ook niet. Als goedjes faalden ze en als koppel blunderden ze ook meerdere keren. Zo gaven ze zichzelf dag 4 weg en waren ze dag 5 inactief.

Conclusie: iedereen faalde, en sommigen zullen de volgende keer niet de kans krijgen om te falen.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik faalde nog het hardst/ Wie stuurt er nou een pm naar een random speler?
 

DeletedUser21356

Gast
Ik faalde ook: ik was echt véél te obvious (eigenlijk vreemd dat ik het tot het einde heb weten uit te houden). :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan