• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afgekeurd wekelijkse barbaren

mijn idee is dat elke week er per eiland een dorp komt met barbaren.
dit kamp moet je een aantal keren verslaan en heeft een cooldown van 3u om aan te vallen.

dit kamp is cpu dus computerbestuurd oftwel automatisch!

er komen zoals in de bandietenkampen eenheden bij maar veel groter, de muur is 20 en kan gesloopt worden!
om de 3 uur komt er een nieuw leger in te staan (dat alsmaar sterker wordt) en de beloningen die je krijgt om het te verslaan worden ook sterker!

wie krijgt deze beloning: iedereen die de wave (dus die ene verdediging) minimum 100 man heeft uitgemoord, dus 100 gp gekregen!

in totaal zijn er 50 kampen die altijd veranderen, het hele eiland helpt mee.

samenvatting:
een soort van bandietenkamp die elke week terugkomt en niet uit te roeien is voor het hele eiland

eerder voorgesteld:
geen idee niet gevonden

misbruik mogelijk:
misschien, spelers die op een wereld spelen gwn 100 gp halen als de beloning goud is en dus meer goudfarmers.

hopelijk denken jullie er ook over dat je in grepolis meer moet samenwerken, want op dit moment is het gwn jouw ally jouw bg's en je pbgs die je helpt en de rest val je aan!

laatste keer dat je met vijanden moest samenwerken was met oude boerendorpen

DE LEGERS VAN DE BARBARENKAMPEN MOGEN TOT 10 KEER STERKER WORDEN DAN BANDIETEN

hopelijk denken jullie er ook over dat je in grepolis meer moet samenwerken, want op dit moment is het gwn jouw ally jouw bg's en je pbgs die je helpt en de rest val je aan!

laatste keer dat je met vijanden moest samenwerken was met oude boerendorpen
Ik speel liever alleen.

was ook niet de bedoeling,
ik wou het spel gewoon een tintje geven :)
een extra dingetje als je geen spelers kan aanvallen kan je vrijwel niks doen die barbarenkampen veranderen dat en... het zullen sterke worden
dus aeglos nooit het hele eiland zal meedoen, dus je zal moeten afspreken met een paar :) maar echt alleen idd niet

Je moet het met je eiland doen
Die bandietenkampen nemen het eilandgevoel weg
Die gunstplundering nog meer

Vroeger had je echt een gevoel
Ik ga dit eiland legen
Of wij gaan boerendorpen upgraden

Nu is het meeer als ik uit bb ben ram ik harpies overal en neem ik iedereen
En word je 1/3 keer zelfs genimen of je neemt een inactieve man

Tenzij iedereen op je eiland een alliantiegenoot van je is, fuck je eilandgenoten.
Dit is geen spelletje waarbij je met iedereen vriendjes moet gaan worden.

Ik ben allang blij dat de boerendorpen niet meer gedeeld zijn, nu heb je tenminste minder last van parasieten.