DeletedUser21204
Gast
Tssk .
Gewoon een leuke meeting zou ik al toejuichen!
Zodra mijn enkel geen ebola meer heeft, gaan wij samen tennissen!Mhm, dat is ook wel zo iets, vaak is een meeting met een specifiek groepje, en ontmoet je zo maar een paar mensen omdat uit die groep mensen dan weer anderen elkaar niet mogen enzo, leuke meetings zijn er wel, maar niet misschien met alle soorte mensen, maar met kleinere groepjes.E: ontopic
Mayco animal sander tristan wwg zou ik nog wel s willen ontmoeten
Zodra mijn enkel geen ebola meer heeft, gaan wij samen tennissen!
Van de mensjes die ik nog niet heb gemeet, wil ik er nog best veel n keertje meeten.
Ruttieputtie <3, Roy, Teun, Amy, Annette en nadat ik het afgelopen jaar zo'n 700 uur van mn leven heb verneukt; ook maar Joel?
Zodra mijn enkel geen ebola meer heeft, gaan wij samen tennissen!
Van de mensjes die ik nog niet heb gemeet, wil ik er nog best veel n keertje meeten.
Ruttieputtie <3, Roy, Teun, Amy, Annette en nadat ik het afgelopen jaar zo'n 700 uur van mn leven heb verneukt; ook maar Joel?
Der staan er ook nog best wel wat op mijn lijstje... Jani, Rubin, Tristan, Sammy, Neus, Sanhal, AriChibi (alleen dan wat langer dan een hoi op het station) en Kyra. Volgens mij ben ik er dan wel. Oja, natuurlijk het deel van m'n mede-modjes die ik nog niet gezien heb
![]()
Update: Sammy en ik staan al meerdere uren in de stortregen te wachten. Rutger is nog steeds zoek. Geruchten gaan dat hij er pas over een uur is. Nadere updates volgend.
Update: Sammy en ik staan al meerdere uren in de stortregen te wachten. Rutger is nog steeds zoek. Geruchten gaan dat hij er pas over een uur is. Nadere updates volgend.
Ik ben zo benieuwd hoe rutger eruit ziet...