• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

welke browser is de beste

DeletedUser1996

Gast
Welke browser vinden jullie de beste
-IE
-google chome
-mozilla firefox
-safari
-opera
-anders

ik vind persoonlijk chrome de beste
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

IE (9)

Die is de beste denk ik, maar Opera, daar voel je letterlijk de kracht ervan google chrome gebruik ik amper bijna, die andere weet ik niet zo goed, Mozzilla is ook goed om spelletjes, ... ofzo te ondersteunen dacht ik.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Chrome is de beste voor de meeste gebruikers; light-weight, super snel en heel veel plek voor je daadwerkelijke browserwindow.

Mozilla is de beste voor ontwikkelaars en mensen die houden van customizen en gadgets installeren; er zijn echt fantastische tools voor.

Opera en Safari zijn nooit zo mijn ding geweest, maar opzich niet slecht.

Alle IE versies t/m 8 zijn onheilige abominaties en zouden verboden moeten worden.
9 heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik heb er nog niet zoveel hoop voor. Moet em morgen voor werk gaan proberen denk ik, dus dan heb ik een oordeel.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik heb IE gebruikt maar ben paar maanden geleden overgestapt op google chrome;)

Ik denk trouwens niet dat dit bij serieuze praat hoor eerder bij cafe ofso
 

DeletedUser10488

Gast
AW: welke browser is de beste

ik gebruikte altijd google chrome tot firefox 4.0 kwam die is gewoon sneller 8-)8-)8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik zweer bij Greenbrowser, ideaal als je meerdere spellen tegelijk speelt of op meerdere servers tegelijk
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

IE zuigt, dat staat vast :p

Verder gebruik ik voornamelijk Chrome, maar sinds Firefox 4 hardware acceleration heeft loopt die ook wel lekker :)
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik gebruik persoonlijk Opera, deze vind ik dan ook de beste en zeker en vast de snelste.
Het is zeer handig in gebruik, je bent hem dan ook snel gewoon.
Het enige nadeel is dat niet alles er op werkt, soms moet ik dus een andere browser gebruiken (slechts héél af en toe)

Internet Explorer weiger ik te gebruiken, ik begrijp dan ook niet goed waarom dit nog steeds zoveel gebruikt wordt (buiten het feit dat hij gewoon standaard op de pc staat)

Mozilla Firefox gebruikte ik altijd voor Opera, die speciale extensies hadden wel hun voordelen maar het maakte hem er niet sneller op.

Google Chrome en Safari heb ik nog niet gebruikt.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

IE 9 is een beetje zelfde als Opera en Chrome, en het is een top vind ik(momenteel).
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik heb em even uitgetest en mijn eindoordeel is "slappe kopie van chrome".

Hij voelt minder snel aan, ziet er logger uit, en alle features die ze hebben komen van Chrome maar zijn minder goed uitgewerkt... dan kun je ze zo goed gewoon Chrome gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik gebruik alle browsers door elkaar, maar grepolis werkt iig het best in firefox ^^
 

DeletedUser2918

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik heb em even uitgetest en mijn eindoordeel is "slappe kopie van chrome".

Hij voelt minder snel aan, ziet er logger uit, en alle features die ze hebben komen van Chrome maar zijn minder goed uitgewerkt... dan kun je ze zo goed gewoon Chrome gebruiken.

Fijn dat je dan weet dat Opera reeds een 3tal jaar bestond voor de eerste Chrome online ging.

Ik neem je niets kwalijk maar je moet niet de ene uitschelden omdat je de andere beter vind, dat is mijn mening.
Op praktisch elke computer draaien chrome, firefox en opera door elkaar kwa snelheid.

En feiten zijn gewoon dat Chrome soepeler is (maakt voor alles een appart proces)
Firefox global-gefocust beter is (wil op elk gebied goed scoren)
En dat Opera de veiligste is en degene die de standaarden het meest naleeft (helaas het minst best ondersteund door sites).

OT: Ik gebruik zelf Chrome omdat deze soepeler draaid op men oude XP :)
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

google chrome, lekker snel en makkelijk in gebruik.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Fijn dat je dan weet dat Opera reeds een 3tal jaar bestond voor de eerste Chrome online ging.

Dat weet ik ook best, Opera heb ik ook geprobeerd maar dat klikt helaas niet op de manier waarop Chrome klikt. Chrome is dan misschien gekopieerd, maar het heeft alles verbeterd wat ervoor bestond. (iig in mijn ogen)

IE9 heeft alles gekopieerd en is nu een zwakkere kopie. Alles wat IE9 gejat heeft van andere browsers is slechter geïmplementeerd dan in de browser waar het vandaan komt.
 

DeletedUser2918

Gast
AW: welke browser is de beste

Dat weet ik ook best, Opera heb ik ook geprobeerd maar dat klikt helaas niet op de manier waarop Chrome klikt. Chrome is dan misschien gekopieerd, maar het heeft alles verbeterd wat ervoor bestond. (iig in mijn ogen)

IE9 heeft alles gekopieerd en is nu een zwakkere kopie. Alles wat IE9 gejat heeft van andere browsers is slechter geïmplementeerd dan in de browser waar het vandaan komt.

Ik wou je niet op de neus tikken hoor :)

mag je de browserwars (IE vs Netscape niet vergeten he)
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Vandaag maar eens google chrome geprobeerd. Werkt fantastisch. Het is veel sneller dan IE. Bij IE moest hij bijvoorbeeld steeds laden na een eis in een boerendorp. Dat was erg vervelend. Met google chrome hoeft dat niet meer.
 

DeletedUser199

Gast
AW: welke browser is de beste

Gebruik van alles :/
Het liefst gewoon Chrome :p.
Maar voor tw Opera en voor gp FF ^^
 

DeletedUser5621

Gast
AW: welke browser is de beste

Vanochtend de straat op gegaan om in mijn badjas het Kirrei te zingen voor Chrome.
 
Bovenaan