• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

welke browser is de beste

DeletedUser

Gast
tor browser.
Lekker anoniem :)

Hierop werd op gereageerd dat ik deel neem aan een browser voor pedofielen. Ik wil hierop nog ingaan als het mag hoor ... Inderdaad er wordt misbruik gemaakt door pedofielen maar hiervoor is deze browser niet gemaakt.
En eerlijk is eerlijk als je weet wat Firefox, Google, Microsoft en Apple in hun software hebben geprogrammeerd schik je, maar hier zal ik niet verder op ingaan want dan zal mijn opmerking vast weer voor een miezerige reden worden verwijderd :). Net als die gene met wie ik in discussie was, naar mijn weten heeft hij niks verkeerd gezegt in zijn topic.
 

DeletedUser

Gast
Dat kan ik ook zeggen van IE, maar dat doe ik niet.

ik weet het niet hoor, ik heb IE en chrome op mijn laptop, als ik IE open duurt het 8sec voor het opstart en chrome 3sec, zelfde internet en laptop, zie je ;), ik heb op andere pc's firefox geprobeerd, maar het is niet zo eenvoudig, chrome heeft 1 balk van boven en thats it, de anderen hebben er minstens 2
 

DeletedUser13872

Gast
Mijn voorkeur gaat uit naar firefox, werkt prima, en volgens mij valt het verschil allemaal wel mee.
 
Bovenaan