• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Amisos

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
new_world_en.png

Wereld Amisos zal op dinsdag 6 september a.s. van start gaan!

Beste spelers,

Op dinsdag 6 september a.s. openen wij een nieuwe wereld genaamd Amisos.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDinsdag 6 september 2022In de loop van de dag
Wereldsnelheid3-
Eenhedensnelheid3Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming7 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
EindspelOlympusNormale starttijd
Duur belegering10 uur-
Duur stad stichten8 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades, Artemis, Aphrodite & Ares-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus23:00 - 07:00-
Alliantielimiet25-
Aantal startsteden1
Speciale effecten+10% aanvalskracht alle niet-mythische eenheden
+10% aanvalskracht triremen
+10% verdedigingskracht triremen
-10% rekruteersnelheid alle eenheden
-
ArtifactPalladion

Wereld Amisos zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Amisos.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Amisos!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij spelen?
 

vickyvh

Winnaar bingo 2019
ik denk dat het bericht eerder over het eindspel gaat .

eindspel : Olympus
maar de keuzes waren :
dominatie snel of gewoon
WW's snel of gewoon

en er geen optie Olympus was .
 

Gamergirl101

Hopliet
Dit is slechts een keuze die voor jou van toepassing is. Andere spelers hebben waarschijnlijk andere opties ingediend.
Welke wereld er ook geopend wordt, de instellingen zullen nooit voor iedereen goed zijn. Daarom dat we ook werelden afwisselen met instellingen.
Arsenal je moet eerst de foto goed bekijken voordat je begint met tikken. Kijk maar wat er in de rode vlakken is aangegeven.

Inno vraagt ons of we snelle Domi, normale Domi, Snelle WW of normale WW willen. Olympus was deze keer geen keuze voor de spelers binnen de poll gedeeld was. Toch wordt het Normale Olympus terwijl dat niet eens een keuze was.

Begrijp je?
 
Laatst bewerkt:

jeangenie

Harpij
ivm de stroomstoring van gisteren is de opening van de wereld vertraagd. De dag is voorbij , dus in de loop van de dag, gaat niet meer op. Nu wachten tot in de loop van de avond voorbij is....
 

jeangenie

Harpij
als je een poll doet en die wordt beantwoord.. hoe haal je het dan in je hoofd om dat te doen waar niet om gevraagd wordt/
Ik ben niet verbaasd dat er steeds minder spelers zijn
 
ivm de stroomstoring van gisteren is de opening van de wereld vertraagd. De dag is voorbij , dus in de loop van de dag, gaat niet meer op. Nu wachten tot in de loop van de avond voorbij is....
als ik me niet vergis duurt de dag van 00:00 tot 23:59:59, maar goed jij klaagt nog wel bij innogames als het een keer regent op je vrije zondag
 

jeangenie

Harpij
wat een heerlijke reacties op mijn opmerking. Echte slaafjes zijn jullie ikweet al dat jullie baasjes trots op jullie zijn
gelukkig hebben we ook simpele zieltjes als jullie nodig...
 
Bovenaan