• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Apollonia (casual wereld)

en dan zeggen ze dat ik kan zeuren whahahahahahahaha, blijf lekker weg van deze wereld en al JULLIE problemen zijn opgelost :cool:
 
Wat is er casual aan? Er is geen eind spel, en je laatste stad kan niet worden veroverd?

Maar wat zijn de casual dingen dan? Geen eind spel?
smiley_emoticons_sadnew.gif
je kunt dit goed nalezen op wikipagina van die wereld.
 
En door die 20% regel, kom je vanzelf dus met heel veel troepen te zitten, dat is voor jezelf wel een voordeel, maar betekent dat je andere partij dat dus ook heb. Misschien wel lekker voor je gp, maar schidt eigenlijk niet echt op dus, want geheid raak je een groot deel kwijt en kan je opnieuw starten, mitsdien hij niet boven of onder je marge valt. Tja, dat is wel lastig. Misschien kunne we om een soort update vragen bij innogames, dat ze dit dan veranderen, hoewel ik ze wel begrijp wat die "jonge" spelers aangaat. Ik zou dan zeggen, gooi die beginnersbescherming dan omhoog, of zoiets.
 
Terug
Bovenaan