• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld Bhrytos

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
new_world_en.png


Wereld Bhrytos zal op woensdag 25 november a.s. van start gaan met godin Aphrodite!


Beste spelers,

Op woensdag 25 november a.s. openen wij een nieuwe wereld genaamd Bhrytos. Op deze wereld zal godin Aphrodite haar intreden doen! Meer informatie en introductie over Aphrodite, haar spreuken en haar mythische eenheden volgt.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartWoensdag 25 november 2020In de loop van de dag
Wereldsnelheid4-
Eenhedensnelheid4Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid4Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
EindspelDominatieNormale starttijd
Duur belegering10 uur-
Duur stad stichten10 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades, Artemis & Aphrodite-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus23:00 - 07:00-
Alliantielimiet40-
Aantal startsteden1
Speciale effectenGeen-

Wereld Bhrytos zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Bhrytos.

Het wereldforumdeel is reeds geopend voor het vormen van allianties en hier te vinden!

Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Bhrytos!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij kennis maken met Aphrodite?
 

DeletedUser28900

Gast
Ik zal starten! zoek nog gemotiveerde spelers, de doelstelling is volgens de regels van de tempeliers van Lapithos te gaan spelen, heb je interesse? Stuur Jaapdedappere een pm op abdera.

wat als je niet speelt op Abdera??
 

Gamergirl101

Hopliet
Wat een geweldige instellingen. Alleen jammer dat ze er dan voor kiezen om allilimiet 40 te maken op een domi wereld. Het is net alsof ze willen dat hun eindspel niet competitief is. Waarom maken we niet gewoon allilimiet 250 dan kunnen we allemaal winnen.

Mochten ze instellingen niet aanpassen, dan alvast voor de spelers die deze wereld gaan starten zodat ze zich kunnen rijk rekenen. Gemiddeld elke richting zal zn 120-140 eilanden meetellen. 9600 - 11200 steden. Wil je 40% halen moet je dus gemiddeld 96-112 steden hebben per lid met allilimiet 40 om 40% te halen.

Moet makkelijk te halen zijn op snelheid 4 met normale starttijd 4 maanden de tijd. 112 steden op snelheid 4 kost me 3 maanden, na 3 maanden in VM gaan en relaxen? Maak je geen zorgen dat deze wereld lang gaat duren, je kunt domi % halen moment dat t eindspel begint. 4 maanden spelen, 2 weken laatste stand voor de nummer 1 alli, 2 weken vredestijd. Je kunt er van uit gaat dan deze wereld je 4.5 maand kost en dan nog 2 weken vredestijd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser30190

Gast
Deze instellingen tonen nog eens aan hoe slecht de personen die de instellingen kiezen hun spel kennen. Alliantielimiet 40 is veel te hoog om de wereld interessant te houden. Er zijn niet genoeg spelers meer die dit spel volop willen spelen. Een wereld waar 1 alliantie van begin tot einde eerste staat of eventueel 1 extra alliantie die nog beetje kan concureren zal deze wereld zijn.

Ik zou dus willen vragen of jullie het alliantie limiet kunnen verlagen naar 20/25 om zo de wereld aantrekkelijker te kunnen maken en niet zo voorspelbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29943

Gast
Deze instellingen tonen nog eens aan hoe slecht de personen die de instellingen kiezen hun spel kennen. Alliantielimiet 40 is veel te hoog om de wereld interessant te houden. Er zijn niet genoeg spelers meer die dit spel volop willen spelen. Een wereld waar 1 alliantie van begin tot einde eerste staat of eventueel 1 extra alliantie die nog beetje kan concureren zal deze wereld zijn.

Ik zou dus willen vragen of jullie het alliantie limiet kunnen verlagen naar 20/25 om zo de wereld aantrekkelijker te kunnen maken en niet zo voorspelbaar.

Idem ditto. Met moraal kan ik nog leven, geen probleem maar alliantielimiet 40? Komaan, dat is wel heel erg saai. Alle toppers/goudgooiers in 1 alliantie en de rest van de wereld wordt aan hun lot overgelaten.

Laten we de limiet halveren naar 20, dat wordt tenminste nog ietwat spannend!
 

DeletedUser20906

Gast
Jongens Fedors F*ckboys gaat een return maken message me op disc als je wilt joinen

#boycot tempeliers
 

DeletedUser30768

Gast
Ally limiet 20 of 40 veranderd niks. Komen er gwn wings uit na verloop van tijd. Tis niet dat win tegenwoordig veel uitmaakt :(.
 

DeletedUser30190

Gast
Ally limiet 20 of 40 veranderd niks. Komen er gwn wings uit na verloop van tijd. Tis niet dat win tegenwoordig veel uitmaakt :(.
Spelers in een wing hebben geen effect op de domi percentage. Het gaat niet over hoeveel spelers je tegen je hebt, maar om het eindspel. Daarbij zoals azerty toetsenbord aanhaalde gaan goudspelers bij elkaar kruipen, maar een goudspeler zal je nooit in een wing zien.
 

DeletedUser31024

Gast
Uitstekende wereld!!! Ik denk vooral dat dit alliantielimiet voor veel spanning zal zorgen. Luister niet naar al die noobs die zeggen "oowww alliantielimiet is te hoog". Dit is natuurlijk gigantische onzin, gewoon lekker 40 houden!!!!!
 

DeletedUser31024

Gast
Je weet dat degene die al veel werelden gewonnen hebben zeggen dat 40 te hoog is?
Dus vgm ben jijzelf de noob ..
Je weet toch wel dat jouw mening niet telt omdat je een of ander homoerotisch profielplaatje hebt?
Deze wereld is een mooie kans voor een grote groep spelers om te winnen.
Ik denk dat inno een goede stap zet in de richting van het meer spelers aan zich binden!
 
Bovenaan