DeletedUser12502
Gast
Iemand een idee wat de overnametijd van steden is?
Definieer student . Want de gemiddelde student is hiermee gestopt door de gemiddelde scholier/deelnemer/AOW'er/anders (streep door wat niet van toepassing is) die 24/7 speelt en feitelijk niet te verslaan zijn zonder goud.Haha. Nee. Misschien alleen voor die levenloze studentjes.
wereld is nog niet begonnen of het AF is alweer verzuurd....
ik moet zeggen dat een snelheid 2,5 mij wel aanspreekt, zeker met een NB vanaf 24:00. Dat geeft meer ruimte voor de wat oudere speler (met een leven ernaast..) die liever speelt obv tactiek en skills ipv online-time en goudgebruik....
Dat kun je heel makkelijk zeggen, maar kijk maar even terug naar de andere belegeringswerelden die worden geopend. Het is allemaal een beetje t zelfde, wat ze hier willen is weer eens een speciale wereld met een hoge snelheid, zoals troje of actium (of een tandje minder, maar in ieder geval lekker snel). Zeker voor de “oudere spelers met een leven ernaast” is er meer dan genoeg keus, zoals sestos, een wereld die nog open is zelfs... Overigens is het argument van goudgebruik hier ook niet echt op zijn plaats, maar ik heb geen zin om op dat domme argument in te gaan.
grepo wordt te arm wat ooit mooi zou zijn een wereld met hoge snelheid en zonder goud maar daar zouden ze niks mee verdienenSpijker en kop blablabla..
Dan klik je hem door met goud! Oh wacht? Zou dat de reden soms zijn?
grepo wordt te arm wat ooit mooi zou zijn een wereld met hoge snelheid en zonder goud maar daar zouden ze niks mee verdienen
Ja, want de laatste belegering wereld was geen Thebes met snelheid 4 x)
Ja, want de laatste belegering wereld was geen Thebes met snelheid 4 x)
En kijk hoeveel belangstelling daarvoor was/is.
moraal is niet actief hoorPff dat valt tegen, ik zie nu pas dat moraal actief is![]()