• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Byllis

DeletedUser27199

Gast
Overnametijd van 12 uur ...

Lekker man
smiley_emoticons_bravo2.gif

Wat had je verwacht met snelheid 2,5?
 

DeletedUser29816

Gast
ik ben voor 2e keer over genomen,
en kan op een of andere reden niet terug.
hoe kan dit?
 

DeletedUser25020

Gast
Hier dus het zelfde probleem, mij uitschelden en van alles en nog wat toevoegen... hopelijk lezen de spelers hier en de moderator , hopelijk komen er gevolgen voor die speler Wisman
 

Veteraan

Slingeraar
Hier dus het zelfde probleem, mij uitschelden en van alles en nog wat toevoegen... hopelijk lezen de spelers hier en de moderator , hopelijk komen er gevolgen voor die speler Wisman


en hij kan gewoon niet stoppen,en blijft maar verder doen:

36 jaar militair wat mocht je doen, de rug zakken van andere meeslepen ?
zoals je heden bij alliantie : --THeArmada-- zit ?

zei vielen steeds leden aan van : the old grey allemaal kleine spelers.
totdat ik erbij kwam , miste vele kolo's opeens, en nu mag jij dat komen opknappen ?

wat een held zeg, krijg je daar ook een award voor , als meesleper zijnde ?

36 jaar ex militair zijnde , wat had je geleerdt destijds, niet veel soeps .

zo slim ben jij heden na 36 dienstjaren als militair zijnde !

okok.gif


ik zou jou per direct aanmelden bij de Nederlandse ambasade hoe grote held jij bent nu in grepolis als spel zijnde !

eerste de binky''s en heden de --THeArmada-- dat zal wel strepen opleveren ?

houdt je onderbroek maar aan dat levert meer strepen op
wysmiewacz.gif
.

oké die strepen hebben geen funvtie maar ze stinken wel !

Ook ik heb diverse militaire wat ik ken in Afganistan hoe in de woestijn super grote krabbe achter je aan kwamen gelopen met 9 km per uur !.

wat mocht jij doen als zandhaas zijnde, nu heden de grote jongen uithangen op grepolis ?

Waar is je kroontje grote jongen ???

Welke onderscheidingen heb je behaalt, hoe je je uniform moest opvouwen ??

succes bij : --THeArmada-- !

zeker ook kleintjes aanvallen , een groot apllaus voor : polle53 !

---
 

ACMML

Winnaar 10 jaar Grepolis contest
Echt waar slaat dit in vredesnaam allemaal op, ik zie hier totaal geen scheldwoorden of andere beledigingen in maar zal wel aan mij liggen

Dit is pure vervuiling van het AF en hoop dat de Mods hier wat aan gaan doen
 

DeletedUser19512

Gast
gewoon nullen zo'n chappie...

@polle53 , dit is helaas het nivo van sommige grepo spelers, maar trek je er niks van aan en zitten ook veel toffe mensen bij waar je gezellig en respectvol mee kan spelen (vriend of vijand)
 

Veteraan

Slingeraar
Echt waar slaat dit in vredesnaam allemaal op, ik zie hier totaal geen scheldwoorden of andere beledigingen in maar zal wel aan mij liggen

Dit is pure vervuiling van het AF en hoop dat de Mods hier wat aan gaan doen

als je dit gaat lezen vind ik toch dat hij geweldig over de schreef gaat,dit zijn beledigingen die niet door de beugel kunnen.
ik was in die tijd ook ginder,maar dan met het belgische leger. is dit nog normaal.

waar was jij sebrenica , waar ze 8000 moslim mannen vrouwen en kinderen hebben afgeslacht als dutch batchers ??
groot applaus allemaal kadootjes voor thuis !

okok.gif
 

DeletedUser29138

Gast
Los van het feit of de speler in het bericht wel/niet over de streef gaat, het algemeen forum is geen plaats om dit soort dingen te melden. Meld het in-game via de envelop met het rode uitroepteken en dan handelt het moderator team het wel verder af. Zoals eerder gezegd indien een speler of zijn/haar meningen en berichten je niet aanstaan blokkeer de speler in kwestie. Zo vermijdt je verdere conflicten en hou je het spel plezierig voor jezelf!

Gelieve de discussie over oorlogen elders verder te zetten (indien jullie dat wensen) en niet hier te houden.

Edit: Het is ook handig als andere spelers posts melden i.p.v. te zeggen "Hopelijk leest een moderator dit". Dit is niet bedoeld als een verwijt naar die spelers toe maar wij zijn ook maar mensen, we lezen niet 24/7 het grepolisforum op zoek naar posts die niet toegelaten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Veteraan

Slingeraar
Los van het feit of de speler in het bericht wel/niet over de streef gaat, het algemeen forum is geen plaats om dit soort dingen te melden. Meld het in-game via de envelop met het rode uitroepteken en dan handelt het moderator team het wel verder af. Zoals eerder gezegd indien een speler of zijn/haar meningen en berichten je niet aanstaan blokkeer de speler in kwestie. Zo vermijdt je verdere conflicten en hou je het spel plezierig voor jezelf!

Gelieve de discussie over oorlogen elders verder te zetten (indien jullie dat wensen) en niet hier te houden.

Edit: Het is ook handig als andere spelers posts melden i.p.v. te zeggen "Hopelijk leest een moderator dit". Dit is niet bedoeld als een verwijt naar die spelers toe maar wij zijn ook maar mensen, we lezen niet 24/7 het grepolisforum op zoek naar posts die niet toegelaten zijn.

ik moet het toch ergens vermelden,ik heb het gemeld bij support,maar krijg daar geen antwoord op.
 

DeletedUser29138

Gast
Dat je geen antwoord krijgt lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk. Heb even geduld en de moderator in kwestie zal antwoorden wanneer hij beschikbaar is. Gelieve deze discussie hier nu te stoppen.
 
Bovenaan