• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Byllis

DeletedUser23782

Gast
Haha. Nee. Misschien alleen voor die levenloze studentjes.
Definieer student . Want de gemiddelde student is hiermee gestopt door de gemiddelde scholier/deelnemer/AOW'er/anders (streep door wat niet van toepassing is) die 24/7 speelt en feitelijk niet te verslaan zijn zonder goud.
 

DeletedUser28983

Gast
Meanwhile at Grepolis headquarters...

2Z1DmPr.png
 

DeletedUser19512

Gast
wereld is nog niet begonnen of het AF is alweer verzuurd....
ik moet zeggen dat een snelheid 2,5 mij wel aanspreekt, zeker met een NB vanaf 24:00. Dat geeft meer ruimte voor de wat oudere speler (met een leven ernaast..) die liever speelt obv tactiek en skills ipv online-time en goudgebruik....
 

DeletedUser27170

Gast
wereld is nog niet begonnen of het AF is alweer verzuurd....
ik moet zeggen dat een snelheid 2,5 mij wel aanspreekt, zeker met een NB vanaf 24:00. Dat geeft meer ruimte voor de wat oudere speler (met een leven ernaast..) die liever speelt obv tactiek en skills ipv online-time en goudgebruik....

Dat kun je heel makkelijk zeggen, maar kijk maar even terug naar de andere belegeringswerelden die worden geopend. Het is allemaal een beetje t zelfde, wat ze hier willen is weer eens een speciale wereld met een hoge snelheid, zoals troje of actium (of een tandje minder, maar in ieder geval lekker snel). Zeker voor de “oudere spelers met een leven ernaast” is er meer dan genoeg keus, zoals sestos, een wereld die nog open is zelfs... Overigens is het argument van goudgebruik hier ook niet echt op zijn plaats, maar ik heb geen zin om op dat domme argument in te gaan.
 

Dorremans

Mentor
Dat kun je heel makkelijk zeggen, maar kijk maar even terug naar de andere belegeringswerelden die worden geopend. Het is allemaal een beetje t zelfde, wat ze hier willen is weer eens een speciale wereld met een hoge snelheid, zoals troje of actium (of een tandje minder, maar in ieder geval lekker snel). Zeker voor de “oudere spelers met een leven ernaast” is er meer dan genoeg keus, zoals sestos, een wereld die nog open is zelfs... Overigens is het argument van goudgebruik hier ook niet echt op zijn plaats, maar ik heb geen zin om op dat domme argument in te gaan.

Ja, want de laatste belegering wereld was geen Thebes met snelheid 4 x)
 

DeletedUser19512

Gast
Ja, want de laatste belegering wereld was geen Thebes met snelheid 4 x)

precies, thanks ;)

goudgebruik voegt idd. niks toe in deze discussie. dat is er en zal er altijd blijven. dan kan ik ook wel terug willen naar de tijd dat we nog geen app hadden...;)
 
Bovenaan