• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Wereld Cythera

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
new_world_en.png

Wereld Cythera zal op donderdag 21 februari 2019 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op donderdag 21 februari a.s. openen wij een nieuwe wereld: wereld Cythera.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 21 februari 2019In de loop van de dag
Wereldsnelheid4-
Eenhedensnelheid4Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3,5Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
EindspelDominatie-
Duur stad stichten8 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus01:00 - 07:00-
Alliantielimiet35-

Wereld Cythera zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Cythera.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Cythera!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Weer eens een gewilde wereld voor de gevorderde/hardcore spelers?
 

DeletedUser29826

Gast
Zat er dichtbij, maar om 1:00 pas nb is krankzinnig.
Zou hier voor nog geen goud gaan spelen.
Figuurlijk bedoeld.
 

DeletedUser13175

Gast
Dit is een snelle en geweldige wereld eindelijk.
Wordt weer 24/7 spelen met die nachtbonus
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser12913

Gast
Geweldige instellingen. Enige minpuntje is de actieve moraal.

Na een jarenlange pauze zal ik opnieuw gaan knallen op deze wereld. Heb er zin in ;)
 

DeletedUser20978

Gast
Leuke wereld, ik zit er ook. Maar even serieus. Wat is dit voor BAGGER met dat event dan? De beginnersbescherming is 1 dag voorbij en mensen hebben al manti/griffoen clears. Noem dit spel anders direct Grepay2win.

Deze zomer gestopt op Rizinia (top10) omdat goud zo de overhand kreeg met scherpies e.d. Voor de normale fanatieke speler die geen scherpies gebruikt is er zo geen zak meer aan. Dus ik speel hier nog wel eventjes maar zodra ik in aanraking kom met pay2win verwijder ik mijn account.
''Jouw datum van registratie: 25-03-2010''
 

DeletedUser27802

Gast
Ja, goudspelers hebben voordeel. Maar als niet-goudspeler kan je ook flinke vliegers uit event halen. Heb namelijk zrlf ook al flinke griff stad
 

DeletedUser20978

Gast
Ja, goudspelers hebben voordeel. Maar als niet-goudspeler kan je ook flinke vliegers uit event halen. Heb namelijk zrlf ook al flinke griff stad
Met het verschil dat de #1 krijger 2 dagen na afloop van de beginnersbescherming al 100k krijger GP heeft. Vroeger deed je er een week over om je stad weer te vullen na een MA. En een manti stad duurde 2-3 weken. Nu heb je in 12 uur een volle manticlear. En 12 uur later weer etc. etc. Oneindig als je maar goud genoeg hebt. Er is geen competitie meer en niemand kan zo'n goudspeler pakken. Want als je zijn stad bezet dan gooit hij even in alle steden een manti boost aan en krijg je er 200 om je oren.
 

DeletedUser29588

Gast
Als jij 2-3 weken nodig hebt voor een manti stad doe je echt iets verkeerds.
 

DeletedUser29888

Gast
Goede snelheid, over het algemeen ben ik zeer tevreden. Enkel de nachbonus, holy macarony, vanaf 1u, ik heb echt slaap nodig, maar Grepolis heeft me echt al veel wakker gehouden xD.
 

DeletedUser26659

Gast
nog eens gestart hier voor kort wat plezier te hebben, hoe kan het zelf dat een wereld met snelheid 4 en 6uur nb een overnameduur van 12uur heeft????
 

DeletedUser29842

Gast
Wereld is verziekt van de spelers die dumpen op elkaar

zielig
 
Bovenaan