• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Dyme

DeletedUser23382

Gast
Snelheid had wel hoger gemogen
smiley_emoticons_nicken.gif
.
Maar ik doe gezellig mee ... even kijken welke bende van ellende mee gaat doen
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser29842

Gast
Kom hier 2 weken spelen om mijn adviseurs op de andere wereld te kunnen verlengen.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser29920

Gast
Vraagje ben nieuw met dit spel maar heeft elke wereld een ander supportteam ? Of hoe zit dat eigenlijk? Want ben best wel klaar met Arti weird flex en The Lying one
 

DeletedUser29920

Gast
Het is eigenlijk zeer normaal dat mensen je telefoon nummer hebben zeh als je grepo speelt maar lieg er dan niet over lol..
 

DeletedUser29138

Gast
Jij reageert compleet off topic en dan vraag je hem om on topic te blijven? Misschien eens het goede voorbeeld geven als support en niet constant de discussie opzoeken.

Heb ik toevallig ook een linkje voor: https://nl.wiktionary.org/wiki/negeren

Op iemand volslagen anders antwoorden als hij/zij mij tagt lijkt mij niet meteen discussie opzoeken, maar je hebt een punt. Vorige post verwijderd.

Gelieve hier nu on-topic te blijven.
 

DeletedUser23853

Gast
Top, netjes van je. (De eerste reactie was netjes, de reactie waar je het in veranderd hebt wat minder).

Ga jij op de nieuwe wereld spelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29138

Gast
Na lang aandringen ga ik op een laag pitje beginnen in deze wereld met een aantal kennissen van vorige wereld(en).
 

DeletedUser29920

Gast
Ik speel dit spel nog niet zo lang maar waarom jij in het support team zit samen met arti weird flex is mij altijd een vraag teken geweest ? Arti weird flex is nog redelijk intelligent maar jij bent een andere verhaaltje we kunnen zien dat je hebt gereageerd en dan je reactie heb verwijderd mocht je het niet weten.
Btw nadat jullie toch gaan spelen op nieuwe wereld kan ik niet wachten om jullie elke avond een paar goeie tta te sturen want volgens Arti Weird flex mag dit en de enigste oplossing is je alarm uitzetten kunnen jullie ook eens de problemen van dit spel ondervinden.

Hopelijk tot snel
Vriendelijke Groeten
Adrian AKA Grote dop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25006

Gast
Helaas toch moeten besluiten om niet te starten. Opstand trekt mij toch echt niet tegenover belegering. Veel plezier gewenst allemaal!
 
Bovenaan