• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wereld eind datum

Moet er een nieuwe wereld met overnamesysteem verovering komen?

  • Ja

    Stemmen: 1 50,0%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar met bepaalde instellingen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, er moet een nieuwe wereld met opstand systeem komen.

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
  • Enquête gesloten .

futoman

Slingeraar
Ik vroeg me af of werelden zoals Achilles, Hyperborea of misschien zelfs Apollonia ooit eindigen? Zoja wanneer en welke andere wereld komt hiervoor in de plaats? Ik denk dat net zoals mij er genoeg mensen zijn die liever met overnamesysteem: verovering spelen in plaats van belegering of opstand. Bij werelden zoals Hyperborea vind ik geen overnames maar niks en Achilles heeft geen eindspel of helden + deze 2 werelden zijn al een hele tijd oud. Olynthus is zoals in de beschrijving staat vooral voor spelers met veeleisende speelstijl en Mochlos is volop in eindspel. Ik snap goed genoeg dat werelden niet per persoon aangepast worden maar ben benieuwd wat de reactie hier op is.

Grtjes,
Futoman
 

Chimaera di Arezzo

Winnaar puzzelwedstrijd 2017 & advent 2018
Wanneer een wereld onder 300 actieve spelers komt dan zal er een timer aflopen van ongeveer een maand. Wanneer deze afgelopen is dan zal de wereld gesloten worden. Bij een wereld met dominatie als eindspel zal de wereld sluiten 2 weken nadat een alliantie de wereld gewonnen heeft.

Verder zijn verovering en belegering gewoon synoniemen van elkaar. Het overnamesysteem op een wereld is dus ofwel opstand ofwel belegering/verovering.
 

DeletedUser12309

Gast
Laurensvdb: op Gonnos staat de teller op 267 en daar heb ik nog niets gemerkt van 'een timer'... 't mag anders wel gaan tijd worden...
 
Bovenaan