1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Discussie Wereld Eubea

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Kroenuh, 7. jun 2019.

1. Kroenuh

Kroenuh
    Community Manager
    Grepolis Team

Ga jij spelen?

2. WingedHussar

WingedHussar

Slome belegeringswerelden zijn altijd zo zonde....

3. Pantheon

Pantheon

Ik heb er wel zin in! keertje wat anders dan al die snelle werelden van laatst

4. Styl3X

Styl3X

"Op donderdag 4 april a.s. openen wij een nieuwe wereld: wereld Cythera."

Knokkor vindt dit leuk.
  5. Casper het spook

Casper het spook

Weer een belegeringswereld met dat pauper dominatie.... Geef ons nou gewoon is een opstandswereld met WWs

Marcus Aurelius vindt dit leuk.
  6. don-ukie

don-ukie

met snelheid +3

7. Kaboomer

Kaboomer

Waarom openen jullie deze wereld als Byllis en Sestos ook open zijn? Instellingen die totaal prut zijn en natuurlijk weer chapeau @Kroenuh

aidili en Bullspirit Dancer vinden dit leuk.
  8. kknightb

kknightb

Bobthetank en ik zijn mogelijk present.

9. Marcus Aurelius

Marcus Aurelius Winnaar GOTR wedstrijd 2014

Dit.

10. seppke

seppke

Man wereldvreemde paupers, hoe kan dit serieus zijn? Eerst staat er een kei van een spellingsfout in, en was dat het maar... Wat een kutinstellingen verder, niemand vraagt om trage werelden, niemand, alleen die seuten die hier om de 3 maanden komen zeggen "een trage wereld mag ook wel is", om vervolgens na een week er af geknikkerd te worden. Compleet wanbeleid van mensen uit hun ivoren toren.
    Geen enkele wereld onder de snelheid 3 is succesvol geweest, toch worden er keer op keer slechte werelden geopend met 0 kans van slagen zoals deze, helaas...

11. Kaboomer

Kaboomer

Ik denk dat er best wel veel behoefte is aan een 3/3.5 Belegering WW zonder moraal, helaas boeit het jullie niks @Kroenuh @The Exalted One

Adrian Asah en aidili vinden dit leuk.
  12. Pantheon

Pantheon

Waarom wordt er dan eigenlijk geen Poll gehouden onder de spelers wat hun het liefst hebben.
    per instelling een vraag dus en de instellingen die het meest worden gekozen, daar wordt dan een wereld voor/van gemaakt.

hiermee krijgt een grote groep dus zijn zin en verbeterd het spelplezier!

13. aidili

aidili

serieus?? @Kroenuh neem aan tot je wel een flink salaris krijgt met al die werelden openen, zodat goudgebruikers veel uitgeven ;)

(Doe dan aub wel goed vertalen wereldnaam klopt niet en dan ook nog juni en eronder staat APRIL..

waar kan je eigenlijk klagen over het beleid wat hier word gevoerd, begint op zakkenvullen te lijken:) met de slechtste instellingen van maanden WHAHAH geef ons Wereldwonderen + SnelleWereld danku ajuus succes met al dat geld van mij en andere

14. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

dus een wereld met goudhandel waar het langer duurt dan een uur voordat je handelaren terug zijn?

aidili vindt dit leuk.
  15. Dorremans

Dorremans Mentor

Omdat iedere wereld dan dezelfde instellingen zullen zijn. Innogames wil ook werelden voor de 'minderheid' in de community. Daarom dat er zo nu en dan een trage wereld tussen zit. Neem aan dat ze wel weten dat zulke werelden minder populair zijn dan de snellere werelden.

The Exalted One vindt dit leuk.
  16. Kaboomer

Kaboomer

Heel slim van Inno, dan zou dit een logisch moment zijn voor een snelle WW lijkt mij? Er zijn al twee slome belegering werelden open.

17. Offduty

Offduty

wéér een dominantie... kunnen jullie dat eigenlijk niet afwisselen? Eens Domi, dan eens WW... Maar niet allemaal domi na elkaar (pfff) en dat komt nu van een 'laaggemiddelde' speler... :)

Dorremans vindt dit leuk.
  18. Marcus Aurelius

Marcus Aurelius Winnaar GOTR wedstrijd 2014

Doe gewoon een middelmatig/snelle opstand wereld met ww's... Zijn het leukst ;)

19. jeangenie

jeangenie

het is dan ook geen speel wereld maar een slaapwereld.. ik kan me niet herinneren dat er zo'n langzame wereld is geweest
    wil grepolis nu echt niets leuks meer voor de spelers

20. Maximus le Petit

Maximus le Petit

Heb toch te doen met Kroenuh. Hij krijgt altijd op z'n kop: te snel, te traag, liever geen WW's, weeral dominatie... 't Zal nooit voor iedereen goed zijn.
    Anyway, denk dat ik voor het eerst sinds lang nog eens op mijn gemakje deze wereld ga meepikken.

Pantheon en The Exalted One vinden dit leuk.

Terug Naar Boven