• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Gela

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Gela zal op maandag 3 april 2017 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op maandag 3 april a.s. zullen wij spelwereld Gela openen. Een echte diehard wereld die voor vele spelers mooie herinneringen oproept. Wij bieden jullie voldoende tijd om je voor te bereiden en je kameraden bij elkaar te krijgen!

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartMaandag 3 april 2017In de loop van de dag
Wereldsnelheid2,5-
Eenhedensnelheid2,5Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid2,5Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming6 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
Duur belegering10 uur-
Duur stad stichten24 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages &
Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy &
Goudhandel
-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus01:00 - 08:00-
Alliantielimiet75-

Wereld Gela zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Gela.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Gela!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Wat vinden jullie van deze instellingen?
 

DeletedUser199

Gast
Alle spelers die zijn weggespeeld op Farsela mogen het nu met moraal opnieuw proberen?
 

DeletedUser27866

Gast
doe een snelle wereld met opstand
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser28048

Gast
zou leuk zijn als er weer een SNELLE opstands wereld komt zodra wereld farsala afgelopen is ;)
 

DeletedUser21806

Gast
Is toch grote onzin dat er na net wat meer dan een maand al een nieuwe wereld wordt aangekondigd?
Maarja, we zijn het toch alweer gewend.

Bizarre instellingen ook trouwens, heb je eerst Farsala, prima. Krijg je dit, alles net wat trager (dus te traag), moraal actief, grotere alli etc.
 

DeletedUser25020

Gast
niet voor mij... terug laat in de nacht de NB, ik zal daar niet aan mee doen :eek:
 

DeletedUser28049

Gast
Vind persoonlijk het nieuwe overname systeem toch beter/leuker :p
 

DeletedUser17867

Gast
Alle spelers die zijn weggespeeld op Farsela mogen het nu met moraal opnieuw proberen?
Ja daar ben ik er 1 van.

Maar ga het hier denk ik toch niet proberen, ik heb echt een voorkeur voor een snelle opstand wereld.
 

DeletedUser9969

Gast
Waarom niet een opstand als verovering.. De vorige wereld was al belegering
 

DeletedUser27931

Gast
Perfecte instellingen behalve de NB. Ik zou zelf lieven een NB zien van 23 uur, ik snap overigens dat oudere spelers (qua leeftijd) dat minder fijn vinden, maar ik als een wat jonger persoon die gewoon nog school heeft kan dit niet aan. Dan leggen ze uiteindelijk toch wel een kolo in mij stad om 24 uur... (Die zal ik nooit op een normale school dag zien aankomen, van uit gaan dat het ongeveer 1.5 uur varen is).
Dus als jullie nog een keer een wereld gaan starten met deze instellingen, maar dan NB 23 uur, zou het voor mij perfect zijn. (Als de NB dan ook nog om 7 uur is afgelopen is het al helemaal perfect voor mij). Ik moet er ook bij zeggen dat ik het oude veroveringssysteem ook veel fijner vind.
Ik hoop dat jullie iets aan mij mening hebben :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Alle spelers die zijn weggespeeld op Farsela mogen het nu met moraal opnieuw proberen?

Nou, nu OVN gevallen is loop je over naar de narcisten, beetje zwak en tegenstand weg, denk het niet, denk dat er genoeg aanvallen op je komen uit QPO en TWD of ze moeten flop zijn.

Zie in de stats niet echt dat je steden neemt van die ally's, wel dat je steden neemt, aan andere spelers overdraagt en dan die resetten door de druk (ws van QPO, TWD en Narcisten)

Kan je maar 1 tip geven, start op een nieuw acc, zoals ik heb gedaan, handel op deze wereld wat goud en gebruik dat goud op de eerste wereld die je tof vind om te spelen. Zal ws zorgen dat je acc niet overal geblockt wordt.

Denk dat ik wel eens de regio van QPO uit wil, kan dan lekker massa's 10k spookjes nemen of andere ex-OVN leden

ettie
aeternieas
paniek-aanval
dux rude

allemaal flop, maar is dit topic niet.

OT:Ik ga hier enkel op mijn nieuw acc goud komen halen
 

Genius0615

Erinys
Waarom zou hij op een nieuw account starten? In tegenstelling tot jou wordt Tristan wel serieus genomen door velen en ik denk niet dat hij een fuck geeft (OMG SORRY KOEK IK WEET DAT DAT WOORD NIET MAG) om de mening van mensen zoals jij die het als laf bestempelen. Als hij dan toegelaten wordt bij de nr 1 ally terwijl zn eigen ally uiteenvalt is hem dat toch niet kwalijk te nemen imo.

OT: matig moraal
 
Bovenaan