• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Hermonassa

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
new_world_en.png

Wereld Hermonassa zal op donderdag 29 augustus 2019 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op donderdag 29 augustus a.s. openen wij een nieuwe wereld: wereld Hermonassa. Een wereld die voor de verandering wat langzamere snelheden kent en mogelijk wat minder hectisch ervaren zal worden.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 29 augustus 2019In de loop van de dag
Wereldsnelheid1,5-
Eenhedensnelheid2Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid2Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming6 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
EindspelDominatieLangzame starttijd
Duur stad stichten24 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus23:00 - 07:00-
Alliantielimiet40-

Wereld Hermonassa zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Hermonassa.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Hermonassa!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij op deze wereld spelen?
 

DeletedUser24113

Gast
Wereld Hermonassa
Start: 5 september 2019 - Alliantiegedeelte geopend
3 startsteden - Snelheid: 6 - Belegering - NB: 00-08 - Alliantielimiet: 35 - Moraal

Deze instellingen (wereldfora) zien er veel beter uit, een week na Hermonassa verwacht ik dus dit ..
 

DeletedUser29602

Gast
Te langzaam, maar al weer te lang aan het wachten op een nieuwe wereld, dus maar proberen...
 

DeletedUser21061

Gast
Zonder goudhandel zou ik mee doen, maar met al die goud spelers is er niets meer aan.
 

DeletedUser24096

Gast
als je na de bb in de top 10 weet te komen zonder goud te gebruiken verdien je een sticker
 

DeletedUser30190

Gast
Mening: Veel te weinig snelle werelden. Spelers die het spel al eerder hebben gespeeld vinden allemaal hogere snelheden leuker. Dus omhoog met die wereld snelheden.

Hopelijk zal Lalysos snel uitkomen. Ik heb in ieder geval al gespot dat de wereld samen met deze wereld is aangemaakt. Iedereen dus hopen dat die wereld ook niet besmet is met trage instellingen.
 

DeletedUser24096

Gast
snellere werelden wordt minder goud gebruikt en servers moeten wel betaalbaar blijven !
 

DeletedUser29943

Gast
Wereld Hermonassa
Start: 5 september 2019 - Alliantiegedeelte geopend
3 startsteden - Snelheid: 6 - Belegering - NB: 00-08 - Alliantielimiet: 35 - Moraal

Deze instellingen (wereldfora) zien er veel beter uit, een week na Hermonassa verwacht ik dus dit ..

hier ga ik dus volledig mee akkoord, wie wilt er nu opnieuw een saaie, trage opstand wereld spelen.. vrijwel iedereen wilt een snelle belegering wereld, nice nice, inno top
 

DeletedUser29919

Gast
Ik had gehoopt op een belegering wereld.
En snellere werelden zijn veel leuker dan tragere.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
misschien met de start iets meer gezien je anders nog niet eens je sennaat 24 hebt voor de bb is afgelopen, maar afgezien daarvan valt het wel mee.
 
Bovenaan