• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Idalium

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Idalium zal op dinsdag 18 juli 2017 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op maandag 18 juli a.s. zullen wij spelwereld Idalium openen.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDinsdag 18 juli 2017In de loop van de dag
Wereldsnelheid2-
Eenhedensnelheid3Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming7 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages &
Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy &
Goudhandel
-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus23:00 - 07:00-
Alliantielimiet60-

Wereld Idalium zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Helorus.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Idalium!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Zeg het maar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20227

Gast
1s2zy2.jpg
 

DeletedUser23497

Gast
misschien eens een wereld met snelheid 6 proberen? zonder instant buy bv. of misschien eens gewoon de direct voltooien wegdoen help al veel...

en dan misschien eens wereld helorus weghalen in deze wereld.. help zo misschien eens...
 

DeletedUser23497

Gast
ohja en waarom draaien we het moraal eens niet om? gewoon als je als kleine speler een grote speler aanvalt heb je veel meer macht...
want anders kunnen de kleine spelers geen fuck doen tegen goudspelers...

(als dit idee gebruikt word wil ik wel even 100k goud krijgen xd)
 

DeletedUser23497

Gast
nog nooit met goud gespeeld xd
lijkt me egt rot om daarmee te spelen.. amper dat ik het zelf gebruik.. doneer het gewoon aan de kleine spelers dan

en zonder goud was er ook meer respect.. nu draait het alleen nog maar om macht en niet meer om plezier
 

DeletedUser28076

Gast
Perfecte instellingen voor mij. Op veroveringssysteem na. Nieuw. Jammer dit...

Komt er nog een wereld met oud? Of word dat te oud?

Want als ik het goed heb hebben jullie altijd 2 keer oud 2 keer nieuw 2 keer oud 2 keer nieuw enzovoort...
En dit is als het goed is de 3e wereld nieuw. Ik zoek echt naar een nieuw wereld. Ben zeer teleurgesteld. (Nog meer dan ik al was). Maar ik snap als men het nieuwe systeem fijne vindt, dat jullie dan ook een wereld met het nieuwe systeem openen.

Ik blijf wel wachten :(
Succes iedereen die begint.

E: Ik kwam er net achter dat dit toch de 2e wereld met nieuw is, dus ik heb niks gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28380

Gast
Ik ben een terugkerende speler, kan iemand me snel even opfrissen wat het verschil is tussen de twee veroveringssystemen?

Ik zit nu op Helorus, die gebruikt nieuw: Klopt het dat ik een opstand moet ontketenen met "Verovering" in academie 28 en dan binnen een bepaalde periode dat de opstand loopt succesvol een kolonisatieschip moet landen (schip moet overleven bij aankomst).
 

DeletedUser23442

Gast
Ik ben een terugkerende speler, kan iemand me snel even opfrissen wat het verschil is tussen de twee veroveringssystemen?

Ik zit nu op Helorus, die gebruikt nieuw: Klopt het dat ik een opstand moet ontketenen met "Verovering" in academie 28 en dan binnen een bepaalde periode dat de opstand loopt succesvol een kolonisatieschip moet landen (schip moet overleven bij aankomst).
https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Kolonisatie
 

DeletedUser23382

Gast
Wat een ..... wereld .
Maak er gewoon 1 met snelheid 6
NB 01:00 - 07:00
Zonder moraal
Nieuwe veroversysteem
Zonder WW,s
4 Oc,s groot .
Geen goud
Geen events.
Geen eiland opdrachten
Ally grote van 10
Uitschakel systeem , alle steden kwijt betekent geen nieuwe start en dus wereld klaar voor de speler.
Geen mogelijkheid om ally te hoppen .
Verplicht ally join voordat de bb stopt.
10 man ally verplicht voordat de bb stopt.
Reset mogelijkheid uit.
 

DeletedUser17867

Gast
Mooie instellingen, alleen echt jammer weer van moraal
 

DeletedUser20457

Gast
wereld veel te traag er wordt niet goed geluisterd dat jullie geld willen verdienen tot daar aan toe maar dit slaat nergens op zeer slaapverwekkend
 

DeletedUser28076

Gast
Wat een ..... wereld .
Maak er gewoon 1 met snelheid 6
NB 01:00 - 07:00
Zonder moraal
Nieuwe veroversysteem
Zonder WW,s
4 Oc,s groot .
Geen goud
Geen events.
Geen eiland opdrachten
Ally grote van 10
Uitschakel systeem , alle steden kwijt betekent geen nieuwe start en dus wereld klaar voor de speler.
Geen mogelijkheid om ally te hoppen .
Verplicht ally join voordat de bb stopt.
10 man ally verplicht voordat de bb stopt.
Reset mogelijkheid uit.

Dat word nog eens wat...
 

DeletedUser18702

Gast
Juist als je niet teveel last wil hebben van die goudsmijters moet je op tragere werelden spelen.
 

DeletedUser20113

Gast
Lekker handelen hier. instellingen perfect op moraal en nieuwe systeem na. wereldsnelheid had 2.5 à 3 mogen zijn maar voor de rest is het lekker!
 
Bovenaan