• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Idalium

DeletedUser28403

Gast
Spel nog nooit gespeeld , ben net op helorus begonnen leek me wel okay spel, zag al wel meteen spelers met meerdere dorpen en 60k puten ofzo dus dat is al meteen een verloren strijd neem ik aan.

lijkt me leuk om te beginnen in deze nieuwe wereld, ben geen ptw dus hopelijk wordt ik nniet overompeld door spelers die duizenden euros uitgeven om de beste te zijn :p maar dat merk ik wel.

spelers hebben het over nieuw en oud, gelukkig ken ik geen van beide dus ik zal er denk ik geen last van hebben maar goed. we merke nhet ;)

ik heb er iig wel zin in.
 

Dorremans

Mentor
https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Overname_belegering (oud)
https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Overname_opstand (nieuw)

Het is uiteindelijk slechts een voorkeur hoe je het liefst wil dat steden overgenomen kunnen worden. Deze wereld is nieuw, dus misschien is het raadzaam om even op die wiki pagina te kijken zodat je een beetje te weten komt hoe dit specifieke overnamesysteem werkt. Verder rest veel plezier met het spelen van Grepolis, laat je niet afschrikken door grotere spelers, met activiteit en verstand kom je er ook wel.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26264

Gast
denk dat ik nog eens ga spelen, al was het maar in afwachting van een betere wereld
 

DeletedUser22289

Gast
Misschien moet ik hier nog eens gaan op spelen, Sparta sluit zijn deuren en Actium zie ik ook niet meer zo lang nog meegaan.
De snelheden en systeem zijn ideaal als je niet al te veel tijd hebt zoals mij om 24 uur van je dag er nog in te stoppen.
 

DeletedUser24930

Gast
Misschien moet ik hier nog eens gaan op spelen, Sparta sluit zijn deuren en Actium zie ik ook niet meer zo lang nog meegaan.
De snelheden en systeem zijn ideaal als je niet al te veel tijd hebt zoals mij om 24 uur van je dag er nog in te stoppen.

Stuur me linkje in Facebook als je op de nieuwe wereld zit
 
Bovenaan